Asuntoa hankkimassa Torrevieja -Murcia..

fedus

Kertokaa kumpi säilyy murroilta paremmin, kerrostalo, rivitalo vai omakotitalo. Mikä on hyvä alue/ edull. hinnat, missä palvelut pelaa bussiyhteydet toimii ym.. Jos jollain on tietoa myyjästä joola käy vaihto suomessa , niin viestiä...kiitos jo etukäteen..

6

1148

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21-v

Kokemusta on vain yhdestä, 1986 keväällä ostamastamme kerrostaloasunnosta.
      Sijainti Paseo Juan Apariciolla = keskustassa, rannassa.

Välillä se oli vuokrattuna useita vuosia.
      Välillä sesonkikuukaudet.
      Useita talvia se on ollut tyhjillään.
      Viime vuodet se on pidetty vain omassa, lastemme ja tuttaviemme käytössä.

Yhtään ainoaa murtoa ei näinä vuosina ole tapahtunut.
      Tosin se on espanjalaisten "virka-aikaan" vartioitu talo.

Torreviejassa ei mikään ole enää halpaa.

Asuntomuodon valinta on makukysymys.
      Urbanisatioihin on helppo erakoitua tai juuttua suomalaisporukoihin.

Me olemme viihtyneet keskustassa. Ulko-oven edessä oleva ranta ei enää ole niin tärkeä. Mukava kuitenkin.

Mielestäni järkevintä on valmistella asunnon hankintaa menemällä asumaan vuokralle ja katselemalla paikallisten toimistojen tarjontaa.
      Sitä on PALJON!

Älä missään tapauksessa tee päätöstä Suomesta käsin!
      Älä missään tapauksessa jää "naimisiin" yhden välittäjän kanssa!
      Älä missään tapauksessa usko kaikkia suomalaisia "asiantuntijoita"!

Suhtaudu varauksella minunkin mielipiteisiini.
      Kerrostaloasunto on helppo pitää.
      Se on aina valmiina.
      Keskustan talojen lähellä on kaikki tarvittava.
      Helppo osallistua paikallisiin tapahtumiin.
      Ei tarvitse mitään kulkuneuvoa.

Tosin urbanisatioiden lähiöliikenne on nykyään kohtalaisen hyvin järjestetty.

Ehdotukseni, jos sinulla on aikaa.
      Ota pelkät lennot ja varaa vaikkapa netin kautta kämppä viikoksi, kahdeksi!
      Katso paikallinen vuokratarjonta ja valitse mieleisesi kämppä haluamaltasi alueelta!
      Kierrä ajan kanssa paikallisia toimistoja ja käy katsastamassa niiden tarjontaa!
      Näiden toimenpiteiden jälkeen ratkaisu.

Ps. Me ostimme asuntomme suoraan espanjalaiselta omistajalta.
      Ostohintaa ei kannata verrata nykyiseen tasoon.

• infosta,jos olet paikalla Tv,,ssä samaan aikaan,, niin tarjoan tästä hyvästä päivälliset..., terkuin, ap,

• 21-v
        Ålli kirjoitti:

infosta,jos olet paikalla Tv,,ssä samaan aikaan,, niin tarjoan tästä hyvästä päivälliset..., terkuin, ap,

Harvoin kukaan viitsii antaa positiivista palautetta.

Kiitoksia etukäteen. Alakerrassamme, Siglossa, nauttisimme mielellämme Menu del Dian.
        Hinta jossain 8E:n tietämillä.

Lähdemme 17.03. ja viivymme kuukauden.
        Seuraava luultavasti elokuussa.
        Syksy joka tapauksessa siellä.

Hiipatkaa rantaan 14-kerroksisen törön tietämiin.
        Luumuilemme niillä main usein.

• lähes 20 v. ollut
        21-v kirjoitti:

Harvoin kukaan viitsii antaa positiivista palautetta.

Kiitoksia etukäteen. Alakerrassamme, Siglossa, nauttisimme mielellämme Menu del Dian.
        Hinta jossain 8E:n tietämillä.

Lähdemme 17.03. ja viivymme kuukauden.
        Seuraava luultavasti elokuussa.
        Syksy joka tapauksessa siellä.

Hiipatkaa rantaan 14-kerroksisen törön tietämiin.
        Luumuilemme niillä main usein.

ja ei mitään ongelmia. Mínulla on kerrostalon maataso, jossa kalterit ikkunoissa säleiköt ja myös ovikalteri.
        Minkälaista asuntoa etsit, sillä olen aikeissa
        myydä omani lähitulevaisuudessa, koska olen työelämässä ja nyt uuden elämäntilanteeni takia
        matkailu suuntautuu muualle.
        Minulla on 1 mh oh baarikeittiöllä, kph, pihaa oven edessä ja isolle uima-altaalle n. 20 m. Meri
        500 m. Rauhallinen-, hyvä alue, 5 km keskustasta Gartagenaan päin. Jos kiinnostaa, anna sähköpostiosoite, niin laitan kuvia.

• fedus
        lähes 20 v. ollut kirjoitti:

ja ei mitään ongelmia. Mínulla on kerrostalon maataso, jossa kalterit ikkunoissa säleiköt ja myös ovikalteri.
        myydä omani lähitulevaisuudessa, koska olen työelämässä ja nyt uuden elämäntilanteeni takia
        Minulla on 1 mh oh baarikeittiöllä, kph, pihaa oven edessä ja isolle uima-altaalle n. 20 m. Meri
        500 m. Rauhallinen-, hyvä alue, 5 km keskustasta Gartagenaan päin. Jos kiinnostaa, anna sähköpostiosoite, niin laitan kuvia.

laita kuvia vain,,

• valtteri6v
        lähes 20 v. ollut kirjoitti:

Olen kiinnostunut ilmaston vuoksi hankkia asunto Costa Blancan alueelta
        Kävisikö vukraus jotta tutustuisimme alueeaeen ennen ostopäätöstä.
        Hinta ym. muut tiedot kiinnostaa.
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1072
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      862
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      856
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      838
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      187
      832
    6. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      706
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      702
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      56
      689
    9. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      624
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      538
    13. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      51
      538
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      474
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      464
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      458
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      384
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      382
    Aihe