Onko muilla samaa ongelmaa,että juoksut menevät huomaamatta ilman mitään tiputtelua?Haluaisin tehdä pennut nyt seuraavien juoksujen aikana,mutta ongelma on se,että mistä tiedän milloin on oikea aika astua tyttö,kun ei edes tiedä onko juoksut päällä vai ei!?En ole ennen pienellä koiralla pentuja tehnyt,joten tällaisesta ei ole kokemusta.Osaisiko joku antaa hyviä neuvoja?Pliis auttakaa!
tiibetinspanielinartun juoksut
2
307
Vastaukset
- Pepita-cockeri
Meillä on cockeri-narttu jolla onkin nyt juoksut. :) On aika omituista, jos koirasi ei tiputtele. Ehkä et huomaa?? Mistä tiedät sitten, milloin sillä on juoksut? Onko se edes narttu :D
No on se varmaan..
Pidättekö tiibetinspanielillanne housuja?
Aika erikoinen tapaus.. - pikkuneitihipsutipsu
kun haimme meidän neidin sijoitukseen ja kyselin juoksuista et huomaanko varmasti,ni meille kerrottiin että tipsut ei aina tiputtele,mutta juoksut huomaa kyllä äkkiä lisääntyvästä itsensä nuolemisesta. ja kaikki kun ei "vuoda" niin pahasti ni kun rupee nuolee itseään normaalia enemmän,siis jos nuolee ni kokeile pyyhkäistä. jos jää tippakin verta ni juoksut on käynnissä! tällasia vinkkejä mä oon saanu ku olen kysellyt! toivottavasti apua!:) neidin ekoja juoksuja odotellen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937