Asiaan perehtyneet..

Hempula-78

Jos tällä palstalla on ihmisiä jotka ovat oikeesti asiasta kiinnostuneita auttaisitteko..

Olemme muuttamassa uuteen kotiin ja luin että eteisessä ei missään nimessä saisi olla ulko-ovea vastapäätä peiliä, kun kaikki positiivinen energia virtaa takaisin ulos. Lisäksi se aiheuttaa tulijoille helposti ahdistavan olon, ettei ole tervetullut.

Meillä on tosiaan ihan uudet valtavat peilikaapin ovet suoraan ulko-ovea vastapäätä, kysessä on muutenkin pieni tuulikaaappi.

Isäntä veti pultit, ettei niitä kyllä vaihdetta vaikka muuten minun "huuhaan" mukaan sisustetaankin. Miten voin auttaa tilannetta? Onko jotain konstia joka saisi enrgian virtaamaan kuitenkin jouhevasti suureen olohuoneeseemme?
Tiedättekö onko Turussa asiaan perhtyneitä asiantuntioita?
Kiitos

5

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talosi on,

      meillä talo on tien ulkokaartessa joten talon suuntaan ei pitäisi tulla mutta kuin negatiivista energiaa. Onkin v-mäistä herätä postin jakeluauton valoihin, kun se tulee tänne jakamaan sossukomarilehteä turunsanomia. Vittu, turun sanomat pilaa sekä lukijoiden että ei tilaajien päivän 7krt/viikko.

      Huomaatteko, näin paljon paskaa olen imenyt itseeni, koska talo on väärässä paikassa ja väärässä valtiossa. Vittu tätä maiilman 3. kovimman verotuksen sekatalousmaata.

    • nainen 38

      Hauskaa, että meillä on sama ongelma :) tai ei kai se niin hauskaa ole, mutta mietin juuri, että uuteen omakotitaloomme on tulossa myös uudet kaapistot, jossa on peiliovi suoraan ulko-ovea kohti, joka on myös etelään. Onneksi ovi on sentään savulasia ja melko kaukana ovesta, ettei häikäistys ole niin kirkas, mutta olen miettinyt samaa, että miten sen valon/energian suunnan muuttaisin.

      Täältä tuskin saamme vastauksia, muitakuin kuin tuollaisia vinoiluviestejä, ja juu, minäkin olen etsinyt Turusta feng shui-asiantuntijaa tai kurssia, mutta niitä ei ole. Ilmoittele, jos keksit jonkun ratkaisun tähän peiliongelmaan :)

      • eteen

        iso viherkasvi. Kaappia voi silti käyttää, kun sijoitat kasvin vähän kauemmas ovista.


      • Hempula-78
        eteen kirjoitti:

        iso viherkasvi. Kaappia voi silti käyttää, kun sijoitat kasvin vähän kauemmas ovista.

        Juu, mietin itsekkin viherkasvia joka kuulostaa minusta hyvältä, kysessä on kuitenkin niin pieni tuulikaappi joten pelkään ettei sinne mahdu mitää ylimääräistä. Ovi sijaitsee muutenkin itsetuntemuksen ja tiedon alueella joten olisi tärkeää saada se tasapainoon. Mitenkähän noiden kristallien käyttö?


    • Missukka

      En tuota peili feng shuissa ihan vielä ymmärrä, joten en kovin vahvaa mielipidettä voi sanoa. Kallistun kyllä siihen suuntaan, että joko peilikaappi vaihtaa paikkaa tai kaapin ovet vaihdettaisiin.
      Itse asiassa olin itse sijoittamassa ison irtopeilin samaan paikkaan, mutta yksi vieras keksi paremman paikan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      86
      3913
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      96
      2162
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      553
      1702
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1661
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      76
      1389
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      3
      1009
    7. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      55
      790
    8. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      777
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      774
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      711
    Aihe