Miksi viestini on poistettu? Siinä ei ollut mitään noista kielletyistä jutuista. Aika tylyä.
Viesti poistettu
miksi?
4
586
Vastaukset
- se..
siirrettiin toiselle palstalle? Sefu on sellanen että se ei paljon huutele jos vaihtaa viestin paikkaa. Missä lienee..
- huomasin
just et oli poistettu sellainen viesti missä oli pari linkkiä lauluihin. Ei siinä viestissä ainakaan iltaan mennessä ollu vielä mitään ilkeää. Aika oudolta tuntuu.. :/
- poistaminen
Minä kirjoitin vain oudosta unesta en edes tarkasti, olisko se sitten loukannut jotakuta? No, ehkä ihan hyvä että se poistettiin kun vähän toivoinkin sitä.
on joko siirretty tai pyynnostä poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586