Niin, haluasin kysyä teidän mielipidettä että mikä on teidän lempi hahmo mariopeleissä, mun on LUIGI JA wario.. ehh
Mielipiteenne
12
1083
Vastaukset
Mario, Luigi ja Peach
- Dry Bones
mun lempparit on rosalina ja bowser jr.
- Dry Bones
Dry Bones kirjoitti:
mun lempparit on rosalina ja bowser jr.
Dry Bones
- ds.fani
Dry Bones kirjoitti:
Dry Bones
Dry Bones on paras!
- Kath.leen
Wario ja Yoshi
- ulla 3
MUN LEMPI HAHMOT ON WALUIGI,MARIO,LUIGI,BOWSER,WARIO
- LUIGIII
LUIGI! LUIGI IS THE BEST!
- FLUDD
Mario ja Luigi on parhaita.
- FLUDD
Piannat super mario sunshinesta ovat myös hyviä hahmoja. Harmi kun niitä ei ole oikein muissa peleissä.
- Lumalee
FLUDD kirjoitti:
Piannat super mario sunshinesta ovat myös hyviä hahmoja. Harmi kun niitä ei ole oikein muissa peleissä.
Mun suosikit on rosalina ja dry bones, mut luin hikipediast et bowser jr. luulee et sen äiti on peach mut "oikeesti" sen äiti on................
MUUMIMAMMA! - endass
Lumalee kirjoitti:
Mun suosikit on rosalina ja dry bones, mut luin hikipediast et bowser jr. luulee et sen äiti on peach mut "oikeesti" sen äiti on................
MUUMIMAMMA!Ehdottomasti mun lemppari on Toadette. Mut joissain peleissä sitä ei oo :( joten muuten pelaan Daisyllä. :)
- Daisynintendo
Daisy on paras pelaan sillä kaikissa peleissä missä nyt onkaan daisy ja toisena Rosalina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576