Niin, haluasin kysyä teidän mielipidettä että mikä on teidän lempi hahmo mariopeleissä, mun on LUIGI JA wario.. ehh
Mielipiteenne
12
1079
Vastaukset
Mario, Luigi ja Peach
- Dry Bones
mun lempparit on rosalina ja bowser jr.
- Dry Bones
Dry Bones kirjoitti:
mun lempparit on rosalina ja bowser jr.
Dry Bones
- ds.fani
Dry Bones kirjoitti:
Dry Bones
Dry Bones on paras!
- Kath.leen
Wario ja Yoshi
- ulla 3
MUN LEMPI HAHMOT ON WALUIGI,MARIO,LUIGI,BOWSER,WARIO
- LUIGIII
LUIGI! LUIGI IS THE BEST!
- FLUDD
Mario ja Luigi on parhaita.
- FLUDD
Piannat super mario sunshinesta ovat myös hyviä hahmoja. Harmi kun niitä ei ole oikein muissa peleissä.
- Lumalee
FLUDD kirjoitti:
Piannat super mario sunshinesta ovat myös hyviä hahmoja. Harmi kun niitä ei ole oikein muissa peleissä.
Mun suosikit on rosalina ja dry bones, mut luin hikipediast et bowser jr. luulee et sen äiti on peach mut "oikeesti" sen äiti on................
MUUMIMAMMA! - endass
Lumalee kirjoitti:
Mun suosikit on rosalina ja dry bones, mut luin hikipediast et bowser jr. luulee et sen äiti on peach mut "oikeesti" sen äiti on................
MUUMIMAMMA!Ehdottomasti mun lemppari on Toadette. Mut joissain peleissä sitä ei oo :( joten muuten pelaan Daisyllä. :)
- Daisynintendo
Daisy on paras pelaan sillä kaikissa peleissä missä nyt onkaan daisy ja toisena Rosalina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086