olen suunnitellut meneväni rukalla lakemaan huhtikuun 7 päivä viikoksi. Onko silloin menneinä vuosi sielläpäin ollut millaisia kelejä siihen aikaan vuodesta. Ja millainen lumitilanne on ollut???
rukalle
8
635
Vastaukset
- riittää
ja kun tuolla pohjoisessa on niitä pakkasiakin ollut niin on saatu myös tykitettyä tosi hyvin.. Ski Bistron terassilla varmaan tarkenee jo olutta siemailla siihen aikaan.. :)
- ënään ...
ja kun tuolla pohjoisessa aidossa lapissa ( levi ylläs luosto ) on niitä pakkasiakin ollut niin on saatu myös tykitettyä tosi hyvin.. Ski Bistron terassilla varmaan tarkenee jo olutta siemailla siihen aikaan.. :)
- gondola
eihän ruka oo ees tunturi.
pikku vaara pulkkamäkineen.
ja että koko viikko sellasessa nyppylässä!
tässä sulle vähän maisemia
http://www.tripadvisor.com/ProfileGallery-i17621512.html - ,,,,....
Kannattaa mennä ylläkselle tai leville, siellä on kunnolla lunta ja saat vielä parempaa palveluakin.
- reppana...
rukalla on lunta vielä silloin ainakin 70cm ja
palvelut toimiin huippuhyvin .Kannattaisi käydä paikanpäällä ennenkuin kirjoitta tollasta soopaa. - juuuu
rukan palveluihin olen kyllä ollut tyytyväinen ennen, paitsi pisteen henkilökunnan käytöksessä oli ainakin pari vuotta sitten hyvin paljon parannettavaa.
- asdadsasd
reppana... kirjoitti:
rukalla on lunta vielä silloin ainakin 70cm ja
palvelut toimiin huippuhyvin .Kannattaisi käydä paikanpäällä ennenkuin kirjoitta tollasta soopaa.Käy Tahkolla niin tiedät vähän millasta siellä on.
Et ole savirinteitä nähnytkään ! tälläkin hetkellät Tahkolla melkein metri lunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945