Kasvaako Pyhät birmat tavallista hitaammin? Itselläni on jo vuoden ikäinen ylikin kilpikonnanaamio pyhä birma mutta todella pienikokoinen verrattuna vanhempiinsa.
pyhän birman kasvuvauhti
4
1139
Vastaukset
- 2008
Kysyppäs aisaa kasvatattajalta.
Yleensä 1 vuotias on vielä pentu..menee noin 3 vuotta kun on aikuinen ja oikeat värit tulevat esille kunnolla.
Kissaliito myös osaa autaa asiaan.Ja kuinka tietenkin olet ruokkinut.Oletko antanut riitävän ravinnerikastaruokaa..sillä tavalistenkaupojen eläinruuissa on eroja...Eläinruokakaupan ruuat on turvallisia ja ikävuosista riipuu minkälaistaruokaa kissasi tarvitsee.Ja tietenkin raakaa lihaa 2..3 kertaa viikossa.
Mutta ROYAL CANIN siltä löytyy ravinteen kohdallaan.Itse en osta k
Kitekatia,enkä l
Latsia tai vastaavia olenkaan. marketeista ...koska kissani on arvokas ja vaalia sen terveyttä kunnollisella ruualla.
Eli niin sanotustu Ei " roskaruokaa" kissalle eikä ihmisille - birmaaa
hei!
minä olen käsittänyt että pyhä birma on melko pikkuruinen kissarotu, eli siitä ei tule mitään ragdollin kokoista, vaan yleinen paino on siinä 2.5-3 kg ja vähän päälle.
vanhemmillani on pyhä birma 2v ja painoa noin 2.5 eikä ole yhtään alipainoinen. itselläni myös birmapentu ja noin 5.5kk ja painoa n 1.6kg! :)- painoi
jo luovutuksessa n.3kg. Nyt kaksi vuotta ja painoa on kertynyt melkein 7 kiloa. Että suht iso poika meillä, leikattu kolli siis:)
- Anonyymi
painoi kirjoitti:
jo luovutuksessa n.3kg. Nyt kaksi vuotta ja painoa on kertynyt melkein 7 kiloa. Että suht iso poika meillä, leikattu kolli siis:)
Meillä 3 ,5 vuotias poika.
Painaa 7,2 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936