Hei!
Tietääkö kukaan hyvää häämatka kohdetta Italiassa? Sinne nyt lähinnä tekisi mieli. Kaukokohteeseen sitten joskus toiste. Suositelkaa myös kaukokohdetta. Thaimaa kuullostaa jo jotenkin niin kuluneelta.
Italiaan häämatkalle
3
1122
Vastaukset
- Matkalainen
Minusta Italia ei ole mikään häämatkakohde. Kallista ja kohtelu huonoa. Joka paikassa saa varoa varkaita. Thaimaa on paras.
- Toscanaan
Itse olen ollut Italiassa useaan otteeseen eri puolilla, ja edelleen olen sitä mieltä, että hienoimmat maisemat / nähtävyydet / ruoka ovat olleet Toscanassa, Firenzessä ja sen ympäristössä.
Sitä voi suositella!
- MKiKa
ei voi sanoa että ei sinne tai juuri sinne!
venetsiaa haukkuvat romanttiseksi.
(itse menossa sinen :) )
Rooma myös näkemisen arvoinen.
Kun ei ennen kyseisessä maassa käynyt.
No. thaimaassahan käydään jo muutenkin (vaikken itse..) .. mutta miksipä ei sekin jos kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194823Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5272526Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462097Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182029- 191645
- 821624
- 1461515
- 1111101
- 127884
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859