Katson montako minuuttia aloitus on
täällä :))))))))))))))))))))))))))
klo. on 18.27...hep ! pi
LEikItTeKö LaPsEna LäÄkäRiLeikKejÄ
21
1664
Vastaukset
- HTZA
Irjan? Marjan? kanssa, nimeä en enää muista.
Meidän vanhempia leikit huvittivat.
Nyt ollaan heteroja, monen lapsen vanhempia, omilla tahoillamme oltu naimisissa.
Missä tuo neito on nyt, en tiedä.
Mutta voisin aloittaa leikin vieläkin hänen kanssaan, leskirouva jos on. Eipä me justihin lääkärileikkejä, en ny ainakaan muista. Piiloostahan sitä hypättihin samoon hippaasta, sitten sellaasta polttopalloa ja rajapalloa, niin ja kymppiistä. Olihan niitä ny muitaki, likoolla oli ne ruutupelit ja sitten sellaasta pata-akkaa ja narua pyörittivät liioon.
Ne oli kuitenkin likkaan touhuja ja meirään poikaan mielestä niin jonninjoutavia jotta niille ei palijoa korvaakaa kallistettu. Sitten ne tytöt pelas sanoovat sitä noppimiseksi. Sellaasella pikkuusen isomalla kumipallolla pompootettihin seinähän, en mä siitä mitään ymmärtäny se kuitenkin likkoja kiinnosti kovasti. Ei pojat sellaasia pelannu eikä niinkään ny niihin puuttunu mitä ny välihin vietihin se tyttöjen pallo ja sitten hypättihin perätoukuuriis poika pallon kans ereeltä karkuhun ja likka kovien uhkauksien kans jälijees.
Sellaasia oksapaukkuja tehtihin ja se vähän mojahti siellä kouluun ulukorakennuksen takana ja mitä kaikkia tehtihinkään, sopivaa ja sopiimatoonta. Kivaa aikaa kuitenkin.
terv. nY jO KilTTI sEpPä jA PiEnI KultAAnen Tiitu-kani- HTZA
ovatkin aina syntyneet pellosta, lujien akkojensa taharosta.
- Pirre*
oisi pitäny sepänpoikasellekin antaa, oikea kiusanhenki ollu..*hihi*
- Pirre*
pohojanmaanseppä, - oletkin tainnut suuttua minuun; mie onneton suurisuu en aina osaa arvata mitä ilmoille päästän, annatko anteeksi tyhmälle Pirrelle* :(
HTZA kirjoitti:
ovatkin aina syntyneet pellosta, lujien akkojensa taharosta.
Täällä ny aluuksi ollahan sellaasta kankiaa, mutta viiren tai kymmenenvuoren kuluttua jo voitaas HTZA:ki hyväksyä joukkohon, jos täällä asuusit.
terv. me aina täällä ollehet seppä ja pieni Tiitu- HTZA
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Täällä ny aluuksi ollahan sellaasta kankiaa, mutta viiren tai kymmenenvuoren kuluttua jo voitaas HTZA:ki hyväksyä joukkohon, jos täällä asuusit.
terv. me aina täällä ollehet seppä ja pieni Tiitukauan siittä kun krannissas poikkesin, isän tykkikaveri, talvi- ja jatkosodassa, hengittää vielä, ja hyvin. Niin saunan kun kossuhuikankin jälkeen.
Vaimonsa jotenkin ähkyi kun toi pyyhkeet.
Ei varmaan minusta johtunut, ei vaan uskovaisena tykännyt tuliaisista. Vaan keitti kahvit ja petasi petin.
Ja lirkutteli pullan kanssa kun totesi että olenkin rehti mies.
Valitteli että on tyttäret myyty jo pois, naapuritaloihin. Sano yhden olevan jo leski, mutta minulla ei aika riittänyt. Pirre* kirjoitti:
pohojanmaanseppä, - oletkin tainnut suuttua minuun; mie onneton suurisuu en aina osaa arvata mitä ilmoille päästän, annatko anteeksi tyhmälle Pirrelle* :(
Mistä mä ny kultaasehen Pirrehen, Suhun oliisin suuttunu ???
Kaikkeen viimeksi täällä palstalla mä Sinulle suuttuusin.....
En ny sitten tierä jos ihan kareestansa tänne jäätääsihin niin tuliiskohan erimielisyyttä..
En usko.
Varmahan se on enneminkin niin notta kiintyysin Suhun vaan entistä kovemmin.
terv. Sua lämmöllä ajattelevat seppä ja pieni Tiitu-kani täältä kotoa vaan.- Pirre*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Mistä mä ny kultaasehen Pirrehen, Suhun oliisin suuttunu ???
Kaikkeen viimeksi täällä palstalla mä Sinulle suuttuusin.....
En ny sitten tierä jos ihan kareestansa tänne jäätääsihin niin tuliiskohan erimielisyyttä..
En usko.
Varmahan se on enneminkin niin notta kiintyysin Suhun vaan entistä kovemmin.
terv. Sua lämmöllä ajattelevat seppä ja pieni Tiitu-kani täältä kotoa vaan.ihan kivi putosi syvämmeltä..mie luulin että olin loukannu Sinua jotenkin.
Mie jo meinasin kirjoittaa Tiitulle, kun Sie et virkkanu enää mulle mittää :))
Mie olen joskus semmoinen hölösuu, etten aina ajattele mitä sanoa möläytän.:/
- Vastaus nro 3
SE oliki Kivaa Kun ME KERÄttiin KASvinmAAlta HErnEITä LOppukEästä JA KuviteltIIN NiitÄ PALkoja että nE ovaT SUita JOIta hammASLÄÄKäri tutkII.::))))) ;))))) LOppukEsän HERneissä oli VÄrivirheiTÄ ja jOskuS MAtoja ja SitTEN me POISTEltiin "HAmpaita" ja SEn sELLaista.; ))) D )))): )) D ())) LL
Heh...heh... hyvä aloitus. Minä jännitän kanssasi innokkaasti.
On muuten hemmetin vaikea kirjoittaa tekstiä välillä isoja kirjaimia käyttäen pienten sekaan ja sitten pitäisi saada hymyiötkin mahtumaan...- helisevä
tota haluun leikkiä.
valtaisa toi lasten luovuus.
- A..L..M..A
lapsena leikimme mm. lääkärileikkejä.
Meillä oli paljon potilaita (nukkeja ja nalleja, molla-maijoja...).
Muistan, kun saimme ihan oikeita "sairaanhoitajavälineitä" käyttöömme (ruiskuja, koeputkia yms)Toisiamme emme niillä pistelleet tietenkään.
Tottakai leikimme paljon muitakin leikkejä... - helisevä
Välillä oltiin synnäriä, mielisairaalaa ja meillä oli jopa niin pitkällä leikit, että oli sulettu osasto ja vapaakävelijät )
Nämä ei ehkäpä oo ihan sitä, mitä sinä noilla leikeillä tarkoitit.
Ne meidän leikit sisälsi myös romanttisia osuuksia.
Paljon oli hautajaisia näiden leikkien yhteydessä.Veisattiin "vaivainen oot mato...." - Jösses
No tottakai sitä todellista. Peppu paljaaks ja sit naapurin plikka leikisti rokotti.
- Pirre*
AiKa UsKalIasTa AvatA tÄmMöiNen KetJU, hyi hyi..seNtÄÄn, MitäHän TäsTÄkin SeuRaa...YleinEn MoRaaLin HölTymiNen, Se ON Varmaa!
- namisuku
...heh..Muistan yhden kun menin Kotiin, Äiti sanoi minulle: että olet taas leikkinyt Maijan kanssa. Kysyin, miten niin?
Äiti vastasi: kun pikkuhousuistasi valuu taas hiekkaa (ei se mitään hiekkaa ollut vaan penisilliiniä...höh...) - sanoo_suttura*
Kaikkia ammatteja leikittiin. Lääkäriäkin. Mutta gynegologisista taudeista ei tajuttu mitään! :)
- eipä niin merkitseviä
Leikit on tutut, mut enempi kotileikkejä.
Kun poikatyttö olin minua tympi ne nukkeleikit ja suostuin vaan leikkiin juoppoa isää, joka tulee ja meluaa ruokaa ja muuta palvelua..
Kaukaa ei mallia tarvinnut hakea, ja nää "paremmanperheen" tytöt ei tajunneet , heillä lie erilaista.
Näillä on pärjätty, eikä samanlaista ole
mieli olla katsella, se on vaihtoon.
- kun.
kaukaa katselin, en osallistunut,
kun iskä ja äiti olivat kieltäneet.
kyllä nuoruudessa joskus harmitti,
mutta
nyt elämää taaksepäin katsellen,
aivan oikein taisin menetellä. - Pirre*
ei kai tietty semmoisia olevankaan :)
Tippatäti toi ison pussillisen penisiliniä ja siitä me popsittiin korvasärkyyn ja angiinaan, - ei me missään lääkärissä käyty koskaan :)
Talvella hiihdettiin tai muuten kamuttiin mäenlaskussa.
Kesällä kiipeiltiin puissa, käytiin kalassa, kerättiin äidin kanssa marjoja, - tehtiin töitä, ja välillä uitiin lähilammessa.
Koulussa oli tietenkin ne naruhyppelyt, ja ruutua hypättiin, - vaikken mie kovin innokas niihin ollutkaan.
Luin paljon, ensin satuja, Grimmin veljeksiä, H.C. Andersenia, sitten Astrid Lindgrenin sadut..Pepit ynms., Salainen puutarha oli ihana, ja ja lukematon määrä niitä nuorten kirjoja..huokaus..ihan tuli haikea olo..
Oisin kai kuollut ilman kirjoja..:) - 45v iässä
aloitimme lapsuuden ja ne "lääkärileikit" vasta 40v iässä, kun lapsemme lähtivät maailmalle.
"nyt niitä on 20 vuotta harrasteltu".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107