kertokaapa.
hyvä
10
1561
Vastaukset
- tuotteista
Fast top tai power.
- pipsa2
Minä olen käyttänyt Kiillon Remat ja Remat forte vahanpoistoaineita muovimatoilla ja on minun mielestä lähtenyt pinttynyt lika sekä vaha, kun lattianhoitokoneella olen surrutellut. Linoleumille Relinoa, että pH on alle 10.
- on todella hyvä
en enää koske wetrokin vahanpoistoaineisiin saatuani jontecia käsiin. Wetrokissa ei riitä teho poistamaan kerrostuneita vahapintoja, kuivuu pintaan nopeammin ja vaahtoa enemmän. Jontec "vie vahan paremmin mukanaan irrottuaan" mutta vaatii hyvän huuhtelun. Pelkkä huuhtelu yhdistelmäkoneella ei ole riittäny, vaan vaatii suoraan vettä lattialle, mutta tulos on sen jälkeen silmiähivelevä. Jontecin vahat on paaaaljon parempia kuin muut, sorit vaan. Muut aineet on wetrokilla ok, mutta vahoissa on suuret erot. Muistaakseni kuiva-aine pitoisuudet on suuremmat Jontecissa, eli JohnsonDiverseyn tuotteessa.
Mutta toihan onkin tehovahanpoistoaine, ja hyvä onkin, ei tartte paljon hankailla kun laittaa liuoksen likomaan hetkeksi lattialle. Olen työssäni joutunut poistamaan todella vaikeita vahakerrostumia, ja käyttänät W ja JD aineita. Ero on suuri työn määrässä, JD aineilla säästää itseään.... ja aikaa.
Siis remat fortekin on muka tehovahanpoisto, mutta eiiii se ole hyvä. - on...
on todella hyvä kirjoitti:
en enää koske wetrokin vahanpoistoaineisiin saatuani jontecia käsiin. Wetrokissa ei riitä teho poistamaan kerrostuneita vahapintoja, kuivuu pintaan nopeammin ja vaahtoa enemmän. Jontec "vie vahan paremmin mukanaan irrottuaan" mutta vaatii hyvän huuhtelun. Pelkkä huuhtelu yhdistelmäkoneella ei ole riittäny, vaan vaatii suoraan vettä lattialle, mutta tulos on sen jälkeen silmiähivelevä. Jontecin vahat on paaaaljon parempia kuin muut, sorit vaan. Muut aineet on wetrokilla ok, mutta vahoissa on suuret erot. Muistaakseni kuiva-aine pitoisuudet on suuremmat Jontecissa, eli JohnsonDiverseyn tuotteessa.
Mutta toihan onkin tehovahanpoistoaine, ja hyvä onkin, ei tartte paljon hankailla kun laittaa liuoksen likomaan hetkeksi lattialle. Olen työssäni joutunut poistamaan todella vaikeita vahakerrostumia, ja käyttänät W ja JD aineita. Ero on suuri työn määrässä, JD aineilla säästää itseään.... ja aikaa.
Siis remat fortekin on muka tehovahanpoisto, mutta eiiii se ole hyvä.tämä Jontec ProStrip, hyviä käyttökäkemuksia on aina kiva saada. Minun työpaikallani suurin vahauskohde on linoleumia, joten Relinoa siihen.
Muovimattokohteissa voisi testata prostrippiä... - ei vahata
on... kirjoitti:
tämä Jontec ProStrip, hyviä käyttökäkemuksia on aina kiva saada. Minun työpaikallani suurin vahauskohde on linoleumia, joten Relinoa siihen.
Muovimattokohteissa voisi testata prostrippiä...vaan käsitellään pesun jälkeen hoitavalla aineella, on ollut helpompi kuin vahaus ja vahanpoisto. Myöskään kuluminen ei näy, kun samalla aineella hoidetaan viikottain lattia.
- vahanpoistoaine...
Hyviä ovat myös Taski Superstripper vahanpoistoon on kyllä lähtenyt pinttyneetkin tahrat,vahaksi Wetrok Stoner tai Mepol H,hyvää jälkeä on tullut.Hoitoaineeksi Tensol tai Samett punasella laikalla.
- Stoner ole
muistaakseni kivivaha? Senhän sanoo jo nimikin, stone.
Parhaitenhan aineet toimii keskenään, kuulemma. Meillä käytetään Taski (nyk. JohnsonDiversey) vahanpoistoa, vahoja ja hoitoaineita. Vaha pitäisi aina poistaa saman valmistajan vahanpoistolla. Tosin tuo JD tehovahanpoisto tehoaa kaikkiin vahoihin! Mutta huonoja kokemuksia on mm. Wetrokin vahanpoistosta, kun on olleet vanhat mitkälie vahat lattiassa... eipä ole tehonnut ei. - vahanpoistoaine...
Stoner ole kirjoitti:
muistaakseni kivivaha? Senhän sanoo jo nimikin, stone.
Parhaitenhan aineet toimii keskenään, kuulemma. Meillä käytetään Taski (nyk. JohnsonDiversey) vahanpoistoa, vahoja ja hoitoaineita. Vaha pitäisi aina poistaa saman valmistajan vahanpoistolla. Tosin tuo JD tehovahanpoisto tehoaa kaikkiin vahoihin! Mutta huonoja kokemuksia on mm. Wetrokin vahanpoistosta, kun on olleet vanhat mitkälie vahat lattiassa... eipä ole tehonnut ei....onhan se stoner kivilattioiden suoja-ja hoitoaine,jota suositellaan myös muovi-ja linolattioille.Tiivisteenä stoneria käytetään vahaukseen.Meillä ainakin on käytetty ja hyvä ja kestävä jälki on tullut.Exal 2001 ja 10-yleispesu ovat erittäin hyviä pinttyneen lian poistajia,itellä ainakin hyviä kokemuksia.
- poistajia, mutta
vahanpoistoaine... kirjoitti:
...onhan se stoner kivilattioiden suoja-ja hoitoaine,jota suositellaan myös muovi-ja linolattioille.Tiivisteenä stoneria käytetään vahaukseen.Meillä ainakin on käytetty ja hyvä ja kestävä jälki on tullut.Exal 2001 ja 10-yleispesu ovat erittäin hyviä pinttyneen lian poistajia,itellä ainakin hyviä kokemuksia.
ei vahan....
- vahanpoisto
poistajia, mutta kirjoitti:
ei vahan....
johan se vahanpoistoaine tuli tuolla ylempänä mainittua.Tulipahan mainittua pari hyvää pinttyneen lian poistajaa tässä saman tien!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923718
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2133132- 693075
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?602806Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?222654- 552504
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192210- 311987
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411959- 241952