Hei!
Kyselisin vähän dobermannin mittoja kun ajattelin ommella kaverini tyttödobberille fleecepuvun lahjaksi. Eli normaalikokoiselle tytölle tulisi,mikäköhän olisi selän pituus?
Ja puku tulee yllätyksenä,siksi en kysy kaverilta.
Dobermannin vaatteista
5
779
Vastaukset
- jeera
Varmaan kannattaisi kysyä kaveriltasi itseltään koiran koko, etä tulee varmasti oikean kokoinen.
- kokoisia
Toopejakin on paljon eri kokoisia. Uroksella ja nartulla kokoeroa voi olla paljonkin. Mitäs jos otat mittanauhan mukaan seuraavan kerran kylään mennessäsi ja mittaat koiran vaikka salaa itse, niin tulee varmemmin oikean kokoinen! =)
- siiri07
Hurtan puvussa 453,mutta niinkun muut sanoivat on eri kokoisia dobbereita.
- siiri07
Huomasin vasta että et olekkaan ostamassa valmista kaupasta.
- dobberin omistaja
siiri07 kirjoitti:
Huomasin vasta että et olekkaan ostamassa valmista kaupasta.
..mutta meidän nartun selän pituus on 65 cm, mutta yleensä se siinä 60- ja 65 cm maissa, voi olla hiukan enemmänkin, mutta 63- 65cm vois olla aika sopiva. Mutta kannattais koittaa mitata salassa sen koiran selkä, pannasta hännän juureen. Ja jos meinasit tehdä suuri käsityön lehden kaavoista sille sen puvun, niin en suosittele. Meidän koiralla se ei ainakaan istunut, ja minun ompelutaidoista se ei ainakaan ollut kiinni!=) Että kaavat oli aika surkeat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059