ja niin on sanan vapaus mennyt Venäjän tapaan myös meilläkin, tervehtien "Rantaneuvos"
Diktaattori valvoo meitä
5
865
Vastaukset
- Christian Block
Voe perkele ja saatana ku ei saa kirjottaa mitä haluaisi. Meillä noustava on nyt kapinaan sheriffiä vastaan ja kukistettava hänen kuuskuuskuusiallinen diktatuurinsa. QLLI4, 666 ja SHARK ovat ok asioita. Sanan_vapaus on muuten yhdys_sana arvon neuvos.
on toteuttaa sananvapauttaan oman kirjallisen tuotantonsa kautta, kirjoitus virheistäni huolimatta ja silloin ei kyllä ketään jätetä arvostelemata.
- Elähän
rantaneuvos1 kirjoitti:
on toteuttaa sananvapauttaan oman kirjallisen tuotantonsa kautta, kirjoitus virheistäni huolimatta ja silloin ei kyllä ketään jätetä arvostelemata.
ala uhkaelemmaan. Jos alat minnuo arvostelemmaan, niin tulen ja koavan sinun talon.
- juppejappe
rantaneuvos1 kirjoitti:
Oikein teet uskaltaessasi toteuttaa sananvapautta.
- on muuten
rantaneuvos1 kirjoitti:
yhdyssana, arvon kirjailija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460