Yks tyyppi joka asuu kaarlelankadulla, vihaa kissoja yli kaiken, tai oikeastaan kissoja jotka saa käydä pihalla. Joka tietysi on vastoin lakeja ( tämä hullu on hvyin kirjaimellinen )niin se loukuttaa niitä ja tappaa ne. Olkaa keskustassa asuvat kissaihmiset varovaisia. Tämä hullu ei anna armoa kissaparoille, jos lemmikkisi osuu väärälle pihalle ja menee tämän hullun loukkuun niin se on mennyttä. Oikea eläinrääkkäjä. Tänään se oikein kehuskeli kuinka se laittaa kalaa sinee loukkuun että nyt varmasti saa yhen katin ees hengiltä. Pitkää kissanne nyt sisällä jos haluatte että ne pysyy hengissä.
Kissantappaja liikkeellä...taas...
26
1586
Vastaukset
- ihmettelevä546
Miksi sitten otetaan kissa ja päästetään se ulos irralleen? Minä en ainakaan pidä siitä että naapurin kissat kakkivat ja pissivät minun pihalleni. Se haju ei todellakaan ole mitään mukavaa haisteltavaa.
Miettikää muutaman kerran miksi juuri SINÄ haluat kissan, ennenkuin sen otatte. Ei auta sanomiset omistajille, mitä se omistaja tekee asialle: Ei yhtään mitään!! Eihän se kissi pissi omalle pihalle.- sinä
Mitä teet jos linnut paskantavat sinun pihalle?
- ihanat_kissat
On se kumma kun aina vaan löytyy uusia tosi raukkamaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla valittaa kissan omistajalle, vaan raukkamaisesti kostavat oman huonon olonsa kissaan. Kissa on syytön omaan kohteluunsa !
Toivottavasti kaikki tällaiset asetetaan lain mukaisesti syytteeseen tekemisistään sekä nämä raukkamaiset henkilöt kaikkien tietoon. Vapaana olevan kissan kohtalosta voi päättää vain eläinlääkäri tai rankkuri, ei edes poliisi saa eläintä lopettaa. Tämmöinen vaan on laki.
Joskus tuntuu, että ihmisilläkin voisi olla sama käytäntö kuin eläinpuolella, eli kaikki luonnevikaiset ja agressiiviset poistetaan auttamatta siitoksesta. Luonnehan on periytyvä ominaisuus! Toivottavasti ko. henkilöillä ei ole jälkeläisiä, muuten joutuvat vielä meidänkin lapset kärsimään eläinten kohtelusta. - ihmettelevä546
Täältä löytyy tietoa kaupungin järjestylaista.
www.finlex.fi
sieltä järjestyslaki, 4 luku, kohdasta koirakuri, koskien myös kissaa ja muita kotieläimiä.
Jos teiltä jäi jotain kysyttävää asiasta parasta ottaa yhteyttä kaupunginpäättäjiin. He tietävät kertoa teille enemmän. Turha täällä on riidellä asiasta.- naskali-irja
se kuitenkaan leikkkimään jumalaa. Ongelmahan ei ole kissassa vaan omistajassa. Et varmaan oo mikään eläinrakas. Huomaa tuosta sarkastisesta tavastasi suhtautua asiaan. Tämän on tätä, kissoja on ja tulee aina olemaan irrallaan sano laki mitä hyvänsä, jotku ihmiset ei vaan välitä. Lait on tehty rikottaviksi, tollaset lemmikkipykälät varsinkin, ei niitä kaikki jaksa noudattaa kirjaimellisesti. Mutta siltikään niinden kissoja ei saa tappaa. Miksei sit ottais yhteyksiä kissan omistajaan. Tämä hullu mies joka loukuttaa kissoja tietää hyvin kenen kissaa se nytki saalistaa. Mutta koska se on vittumainen kusipää niin sen ainoa missio on tapaa se elukka. Pitää koiraansakin välillä 16 tuntia yksin ja paskattaa sitä erään kaupan rappusilla. Ihana mies. Ollaan ristitty se itseasiassa pussimieheks. Vaati muutama vuos sitten yhdessä kaupassa valkoisia pusseja, niissä ei saa lukea mitään. Kuitit ruotsiks, samoten pulloautuomaatti pitäis ohjelmoida ruotsiks. Ja puhua vain ruotsia. Yhdelle kassaneidille joka puhu suomea se tokas vaan tylysti että "-puhu säkin saatana ruotsia." herra hullu osaa kuitenkin suomea sujuvasti, se on kuulemma suomen lain vastaista.
Siitä pitäis oikeesti tehä eläinsuojeluilmotus, kun koira oli nuorempi ja nuuski esim jos pöydällä olis jotain syötävää tämä hullu laitto hiirenloukkuja pöydälle. oppipahan koira olemaan. Sairas saatanan paskiainen. Ongelma on vaan siinä kun se on niin agressiivinen ja riidanhalunen provo että kukaan ei sen kans pärjää niin alappa tollasen kans riiteleen. - hyypiö
naskali-irja kirjoitti:
se kuitenkaan leikkkimään jumalaa. Ongelmahan ei ole kissassa vaan omistajassa. Et varmaan oo mikään eläinrakas. Huomaa tuosta sarkastisesta tavastasi suhtautua asiaan. Tämän on tätä, kissoja on ja tulee aina olemaan irrallaan sano laki mitä hyvänsä, jotku ihmiset ei vaan välitä. Lait on tehty rikottaviksi, tollaset lemmikkipykälät varsinkin, ei niitä kaikki jaksa noudattaa kirjaimellisesti. Mutta siltikään niinden kissoja ei saa tappaa. Miksei sit ottais yhteyksiä kissan omistajaan. Tämä hullu mies joka loukuttaa kissoja tietää hyvin kenen kissaa se nytki saalistaa. Mutta koska se on vittumainen kusipää niin sen ainoa missio on tapaa se elukka. Pitää koiraansakin välillä 16 tuntia yksin ja paskattaa sitä erään kaupan rappusilla. Ihana mies. Ollaan ristitty se itseasiassa pussimieheks. Vaati muutama vuos sitten yhdessä kaupassa valkoisia pusseja, niissä ei saa lukea mitään. Kuitit ruotsiks, samoten pulloautuomaatti pitäis ohjelmoida ruotsiks. Ja puhua vain ruotsia. Yhdelle kassaneidille joka puhu suomea se tokas vaan tylysti että "-puhu säkin saatana ruotsia." herra hullu osaa kuitenkin suomea sujuvasti, se on kuulemma suomen lain vastaista.
Siitä pitäis oikeesti tehä eläinsuojeluilmotus, kun koira oli nuorempi ja nuuski esim jos pöydällä olis jotain syötävää tämä hullu laitto hiirenloukkuja pöydälle. oppipahan koira olemaan. Sairas saatanan paskiainen. Ongelma on vaan siinä kun se on niin agressiivinen ja riidanhalunen provo että kukaan ei sen kans pärjää niin alappa tollasen kans riiteleen.tulee mun tietoon niin takaan että kaveri on pilliruokinnassa kauan!
- laiskan
ihmisen lemmikki. niinhän sitä sanotaan. helppoahan se on kun päästää vaan kissan ulos ja oottelee että tulee takas. lemmikin omistajan on huolehdittava lemmikistään, ja irti päästäminen ei ole huolehtimista!
- kissanpissaan
Tämähän ei kissanvihaajalle mitään merkkaa, mutta sen verran haluaisin "tiedottaa", että leikatun kissan pissa ei haise! Itsellä leikattu tyttökissa, eikä kusi haise! Meillä käy pihalla leikkaamaton kissa joka on merkannut kaikki, lapsen turvaistuimesta lähtien ja voin kertoa, että haju on kamala, mutta ei se ole maailmaa kaatava asia. Pesin turvaistuimen ja huolehdin, että en sitä enää pihalle jätä. Tämä kissa saa jatkossakin aivan rauhassa tulla meidän pihalle, en syötä Panadolia enkä laita rautoihin. Jos jonnekin pisut päästää, pesen pois. Sillä siitä selviää.
- ihme
kissanpissaan kirjoitti:
Tämähän ei kissanvihaajalle mitään merkkaa, mutta sen verran haluaisin "tiedottaa", että leikatun kissan pissa ei haise! Itsellä leikattu tyttökissa, eikä kusi haise! Meillä käy pihalla leikkaamaton kissa joka on merkannut kaikki, lapsen turvaistuimesta lähtien ja voin kertoa, että haju on kamala, mutta ei se ole maailmaa kaatava asia. Pesin turvaistuimen ja huolehdin, että en sitä enää pihalle jätä. Tämä kissa saa jatkossakin aivan rauhassa tulla meidän pihalle, en syötä Panadolia enkä laita rautoihin. Jos jonnekin pisut päästää, pesen pois. Sillä siitä selviää.
homma nämä kissanpitäjät. Minä en ainakaan voi sietää sitä, että jonkun toisen lemmikki majailee mun pihalla. Joudun kesäisinkin telkeämään oman kanini sisälle kun naapuruston katit kulkee pihallani ja kyttivät pupuani. Näinköhän sen pitää mennä? Ei ainut haitta oo tosiaan tuo pissa. En mäkään voi kantaa pupuhäkkiäni toisen pihalle. Omassa pihassa sillä olisi kesäisin aitaus juoksennella, vaan kun ei voi tehdä sitä naapurin kattien takia!!!!
Kissan omistajat on itsekkäitä ihmisiä!! Jokaisen piha on yksityisaluetta! Luonnoneläimet on tietysti ihan eri juttu, ja esim linnutkin kärsii noista irtokissoista. - askartelija paskartelija
kissanpissaan kirjoitti:
minullakin terassi haisee väkevästi kissankuselle,onko nyt joku juoksuaika kissoilla vai mikä nyt pistää kusen haisemaan,,onko muuten kissoille jotain karkoteainetta ettei tulisi enään samoille paikoille kuseksiin?
- karkoteainetta
askartelija paskartelija kirjoitti:
minullakin terassi haisee väkevästi kissankuselle,onko nyt joku juoksuaika kissoilla vai mikä nyt pistää kusen haisemaan,,onko muuten kissoille jotain karkoteainetta ettei tulisi enään samoille paikoille kuseksiin?
ainakin Minimanista n. 7 e pullo. Tietty löytyy myös eläinkaupasta.
- karkoteainetta
karkoteainetta kirjoitti:
ainakin Minimanista n. 7 e pullo. Tietty löytyy myös eläinkaupasta.
Ite pruuttaillut sellaista pullo tolkulla meidän pihalle. Mutta eipä näy missään. Muutakuin kissojen lisäntyneissä jäljissä ja pissan lemusta. Ja laihentuneena lompakkona, kun aikas kallista yksi pieni purkki. Eli voisin sanoa, että tepsii sisätiloissa, mutta ei ulkona. Haihtuu todella nopeasti.
Mutta sitä olen miettinyt, kun kissojenomistajat sanoo, että sanokaa omistajille, jos kissat hyppii pihalla haitaksi. Niin kysyisin, mitä tekee kissanomistaja sen jälkeen kun käynyt sanomassa?? Saisinko vastauksen. Vissiin nauraa päin naamaa.... - nimimerkki
ihme kirjoitti:
homma nämä kissanpitäjät. Minä en ainakaan voi sietää sitä, että jonkun toisen lemmikki majailee mun pihalla. Joudun kesäisinkin telkeämään oman kanini sisälle kun naapuruston katit kulkee pihallani ja kyttivät pupuani. Näinköhän sen pitää mennä? Ei ainut haitta oo tosiaan tuo pissa. En mäkään voi kantaa pupuhäkkiäni toisen pihalle. Omassa pihassa sillä olisi kesäisin aitaus juoksennella, vaan kun ei voi tehdä sitä naapurin kattien takia!!!!
Kissan omistajat on itsekkäitä ihmisiä!! Jokaisen piha on yksityisaluetta! Luonnoneläimet on tietysti ihan eri juttu, ja esim linnutkin kärsii noista irtokissoista.Eivät kaikki kissanomistajat ole välinpitämättömiä. Niitä on vain muutama näkyvä prosentti kissan omistajista. Niin kauan esiintyy ongelmia kissojen omistajista, kunnes välinpitämättömiltä ihmisiltä saadaan kissat pois. Kissat eivät aiheuta ongelmaa, vaan niiden pitäjät!
- olen sanonut
karkoteainetta kirjoitti:
Ite pruuttaillut sellaista pullo tolkulla meidän pihalle. Mutta eipä näy missään. Muutakuin kissojen lisäntyneissä jäljissä ja pissan lemusta. Ja laihentuneena lompakkona, kun aikas kallista yksi pieni purkki. Eli voisin sanoa, että tepsii sisätiloissa, mutta ei ulkona. Haihtuu todella nopeasti.
Mutta sitä olen miettinyt, kun kissojenomistajat sanoo, että sanokaa omistajille, jos kissat hyppii pihalla haitaksi. Niin kysyisin, mitä tekee kissanomistaja sen jälkeen kun käynyt sanomassa?? Saisinko vastauksen. Vissiin nauraa päin naamaa....ja naapuri vain sanoo, että voi voi kun se meidän mirri on tottunu olemaan ulkona, ei siitä sisäkissaa tule.
Sitä paitsi jossain viestissä sanottiin, että vain pieni osa kissan omistajista antaa kissan juosta vapaana. Olen sitä mieltä, että vain hyvin pieni prosentti pitää kissansa kytkettynä asianmukaisella tavalla.
Sit vielä, että munko pitää kustantaa karkoteaineet, että voisin nauttia omasta pihastani rauhassa naapurin kissoilta. JO on aikoihin eletty. Kissan omistajanhan ne karkotteet pitää maksaa!!
- mmmmmmmmm
Naskali-Irjalle neuvo, että ota yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan. Tuommoiset tapaukset pitää pysäyttää. Eläinsuojelulaissa 2 luku 3 pykälä sanotaan,eläimiä on kohdeltava hyvin eikä niille saa aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä. Tarpeettoman tuskan ja kivun tuottaminen eläimille on kielletty. Lisäksi eläintenpidossa on edistettävä eläinten terveyden ylläpitämistä sekä otettava huomioon eläinten fysiologiset tarpeet ja käyttäytymistarpeet.
Älkää ihmiset kaupunkialueella päästäkö eläimiä vapaaksi. Jokainen kissa kiittää silti teitä kun säästävät henkensä vaikkeivat ulos pääsekkään, ja sitäpaitsi on olemassa valjaita, joiden avulla voitte ulkoiluttaa eläimiänne ja saatte samalla myös itsekin liikuntaa...
Kuulemma hyvä karkotinaine on niitä saunatuoksuja ja siinäkin se eucalyptus. Sitä kun purkin pari pirskottelee terassille niin pitäisi karkoittaa vieraat eläimet. Joku joka tietää kyseisen miehen talon voisi käydä pirskottelemassa sitä ainetta ympäri taloa, niin kissatkin kiertävät kaukaa.
Toivottavasti kyseinen hyypiö joutuu vastuuseen teoistaan ja joutuu maksamaan siitä kovasti!- ja rotta
Tämä Kaarlelankadun kissantappaja saisi olla onnellinen, kun kissat pitävät hiiret ja rotat kurissa. Sen verran paljon romua ja paskaa äijän tontille on kerätty, että luulisi siellä rottiakin olevan, jos ei naapureiden kissat niitä kurissa pitäisi.
- naskali-irja
Lotta Känsäkangas on siirtynyt kokkolan työttömien kotipesä hankkeen pariin ja tekee vain kiireellisiä eläinsuojelu tapauksia. Tämä ilmeisesti ei ole kiirreellinen koska olen jättänyt viestiä vastaajaan eikä oo kuulunu mitään. Otin ohjat omiin käsiin ja hommasin poliisit sinne miehen pihalle, kävi ilmi että tämä kyseinen hullu on tappanut jo monta kissaa, tieten tahtoen, suortastaan mielivaltasesti. Käynyt yhden ihmisen kotonakin uhkailemassa että jos kissasi ei lakkaa ramppaamasta niin tapan sen. Hieno mies ! Mä teen siitä lopun, jumalauta toisten lemmikkejä ei tapeta. Harmi vaan kun on niin vaikea puuttua näihin juttuihin kun ei oo kuin viranomaiset ja kaupungineläinllääkäri joka puoltaa loukuttamista, ihan ymmärtävää joo. lain mukaanhan kissan irti päästämien siis ulos on heitteillejättö. Mutta tohon mielivaltaseen teloittamiseen pitäis kyllä puuttua eikä antaa niitä loukkuja kelle vaan hullulle. Tämä loukkuhan on siis peräisin kaupungineläinlääkäriltä.
- Eläinsuojeluvalvoja
naskali-irja kirjoitti:
Lotta Känsäkangas on siirtynyt kokkolan työttömien kotipesä hankkeen pariin ja tekee vain kiireellisiä eläinsuojelu tapauksia. Tämä ilmeisesti ei ole kiirreellinen koska olen jättänyt viestiä vastaajaan eikä oo kuulunu mitään. Otin ohjat omiin käsiin ja hommasin poliisit sinne miehen pihalle, kävi ilmi että tämä kyseinen hullu on tappanut jo monta kissaa, tieten tahtoen, suortastaan mielivaltasesti. Käynyt yhden ihmisen kotonakin uhkailemassa että jos kissasi ei lakkaa ramppaamasta niin tapan sen. Hieno mies ! Mä teen siitä lopun, jumalauta toisten lemmikkejä ei tapeta. Harmi vaan kun on niin vaikea puuttua näihin juttuihin kun ei oo kuin viranomaiset ja kaupungineläinllääkäri joka puoltaa loukuttamista, ihan ymmärtävää joo. lain mukaanhan kissan irti päästämien siis ulos on heitteillejättö. Mutta tohon mielivaltaseen teloittamiseen pitäis kyllä puuttua eikä antaa niitä loukkuja kelle vaan hullulle. Tämä loukkuhan on siis peräisin kaupungineläinlääkäriltä.
Hei naskali-irja!
Eläinsuojeluvalvojan puhelin on väliaikaisesti suljettu joten en ole valitettavasti saanut yhtäkään viesteistäsi.
Kiireellisissä tapauksissa tulee ottaa yhteyttä eläinsuojeluviranomaisiin eli kaupungineläinlääkäriin ja poliisin.
Voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla toiseen numerooni. Yhteystiedot löytyy eläinsuojeluyhdistyksen kotisivuilta:
http://www.sey.fi/kokkola/
Yst.terv. Lotta Känsäkangas - naskali-irja
Eläinsuojeluvalvoja kirjoitti:
Hei naskali-irja!
Eläinsuojeluvalvojan puhelin on väliaikaisesti suljettu joten en ole valitettavasti saanut yhtäkään viesteistäsi.
Kiireellisissä tapauksissa tulee ottaa yhteyttä eläinsuojeluviranomaisiin eli kaupungineläinlääkäriin ja poliisin.
Voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla toiseen numerooni. Yhteystiedot löytyy eläinsuojeluyhdistyksen kotisivuilta:
http://www.sey.fi/kokkola/
Yst.terv. Lotta KänsäkangasKiitos infosta, olemme nyt järkänneet loukuttajalle aika monta mutkaa matkaan. Hän on todellakin syyllistynyt laittomiin uhkauksiin, on tappanut naapureidensa kissoja ja pitää koiraansa välillä kohtuuttoman kauan yksin ( 16 tuntia ). Tiedän kaiken tämän koska hän itse kertoo minulle näitä asioita asioidessaan työpaikallani. Jotenkin mulla on nyt alkanut menemään yli tämän henkilön touhu. Koska kyse ei ole mistään villikissoista, ei ole irtokissoja, vaan naapureiden kissoista jotka ei vaan ymmärrä pitää niitä kiinni. Ja tämä herra on eläinrääkkääjä. Toivottavasti se nyt loppuu. yst.terv. -NI-
- Eläinsuojeluvalvoja
naskali-irja kirjoitti:
Kiitos infosta, olemme nyt järkänneet loukuttajalle aika monta mutkaa matkaan. Hän on todellakin syyllistynyt laittomiin uhkauksiin, on tappanut naapureidensa kissoja ja pitää koiraansa välillä kohtuuttoman kauan yksin ( 16 tuntia ). Tiedän kaiken tämän koska hän itse kertoo minulle näitä asioita asioidessaan työpaikallani. Jotenkin mulla on nyt alkanut menemään yli tämän henkilön touhu. Koska kyse ei ole mistään villikissoista, ei ole irtokissoja, vaan naapureiden kissoista jotka ei vaan ymmärrä pitää niitä kiinni. Ja tämä herra on eläinrääkkääjä. Toivottavasti se nyt loppuu. yst.terv. -NI-
Hyvä että asia on viety eteenpäin ja hienoa että jaksat puhua asiaa esimerkiksi tuolla uudemmassa ketjussa. Tänäänkin Keparin mielipidesivulla joku oikeen nimellä väitti kissan olevan lainsuojaton. Jumankauta en ymmärrä miksi lehdet julkaisee noita kissojen tappoviestejä.
Tosiaan mulle voi soittaa jos tarvii neuvoja, tiedät nyt oman numeroni. Tiedoksi vaan että asun metsän keskellä missä kuuluvuus on erittäin huono, joten jos puhelu menee suoraan vastaajaan niin soita uudestaan tai laita tekstari.
Kuten varmasti tiedät eläinsuojeluvalvojan "työ" on vapaaehtoistyö josta ei saa palkkaa eli kaikki tehdään vain rakkaudesta eläimiin. Ja valvontaa tehdään siis varsinaisen palkkatyön jälkeen vapaa-ajalla.
Sen takia minulla ei nyt ole aikaa toimia eläinsuojeluvalvojana, koska pidän hyvin tärkeänä sitä että saadaan vihdoin pystyyn eläinkoti kodittomille eläimille Kokkolaan. Aikani kuluu siis jatkossa sen projektin parissa ja jatkan eläinsuojeluvalvojana vasta sitten kun eläinhoitola on saatu kunnolla käyntiin.
Uusia eläinsuojeluvalvojia tosin kaivattaisi kipeästi tälle seudulle, joten jos joku on asiasta kiinnostunut, saa minuun erittäin mielellään ottaa yhteyttä! Yhteystiedot edellisessä viestissäni.
Terveisin Lotta Känsäkangas - naskali-irja
Eläinsuojeluvalvoja kirjoitti:
Hyvä että asia on viety eteenpäin ja hienoa että jaksat puhua asiaa esimerkiksi tuolla uudemmassa ketjussa. Tänäänkin Keparin mielipidesivulla joku oikeen nimellä väitti kissan olevan lainsuojaton. Jumankauta en ymmärrä miksi lehdet julkaisee noita kissojen tappoviestejä.
Tosiaan mulle voi soittaa jos tarvii neuvoja, tiedät nyt oman numeroni. Tiedoksi vaan että asun metsän keskellä missä kuuluvuus on erittäin huono, joten jos puhelu menee suoraan vastaajaan niin soita uudestaan tai laita tekstari.
Kuten varmasti tiedät eläinsuojeluvalvojan "työ" on vapaaehtoistyö josta ei saa palkkaa eli kaikki tehdään vain rakkaudesta eläimiin. Ja valvontaa tehdään siis varsinaisen palkkatyön jälkeen vapaa-ajalla.
Sen takia minulla ei nyt ole aikaa toimia eläinsuojeluvalvojana, koska pidän hyvin tärkeänä sitä että saadaan vihdoin pystyyn eläinkoti kodittomille eläimille Kokkolaan. Aikani kuluu siis jatkossa sen projektin parissa ja jatkan eläinsuojeluvalvojana vasta sitten kun eläinhoitola on saatu kunnolla käyntiin.
Uusia eläinsuojeluvalvojia tosin kaivattaisi kipeästi tälle seudulle, joten jos joku on asiasta kiinnostunut, saa minuun erittäin mielellään ottaa yhteyttä! Yhteystiedot edellisessä viestissäni.
Terveisin Lotta Känsäkangaskirjoitin myös kepariin omalla nimellä jutun kissoista lain näkökulmasta. Ja miten voitaisiin välttää näitä ikäviä tilanteita noudattamalla näitä lakeja varsinkin kaupungissa. Sitä ei oo vielä julkastu. Olisin kyllä kiinnostunut eläinsuojelutyöstä. Olenkin nyt yrittänyt perehtyä noihin lakeihin. Voisin laittaa sulle sähköpostia. t. -"NI"-
Kissoilla on lain suoja! Ennakkotapaus https://aijaa.com/LD0qrQ
Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)
A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
seuraavista tavoista
4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
(mukaan lukien eläimet).
.
Saako kissaa pitää irti taajamassa? - Poliisi ja eläinsuojeluneuvoja vastaavat
Sekä virkavalta että eläinsuojelijat toivovat, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. MIKÄÄN LAKI EI SITÄ KUITENKAAN KIELLÄ.
Villiintyneeksi tai villiksi kissa luokitellaan vasta siinä vaiheessa, kun se käyttää ravinnokseen pelkästään itse pyydystämäänsä ruokaa. Villiintyneiden kissojen loukuttamisesta huolehtivat kuntien ja kaupunkien valvontaeläinlääkärit.
https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84- JustiCE
Ei muuta kuin tyypin nimi esiin jos kerran on varmaa tietoa tekijästä.
Eiköhän saada tyyppi aisoihin loukkujensa kanssa kunhan tietää,ketä käydään puhutelemassa?
Eli onko varmaa tietoa,KUKA?? - Naappoleon
Minä oon tappannu yli 200 kissaa ja nylkenny kuivannu nahat polttanut rupit pesäsä,ja kaiken vain rahan vuoksi 8euroa maksaa leivonniemi kissannahasta,ja kauniiksi lopuksi bisnes on lainnojalla turvattu suomessa.ps lihottakaa kissanne ja päästäkää yöksi ulos,ha ha haaaa.
- Lohtajalaine
kaikki kissat pitäisi tappaa, ihna hyödyttömiä eläimiä....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456