Onko kellään kokemusta mahdollisesti vaihdevuosiin liittyvistä rytmihäiriöistä? Sydäntä tutkittu ja ei muuten mitään löydöksiä toistaiseksi. Mahdollinen muut selitys voisi olla Tietzen, joka mahdollisesti minulla voi myös olla. Kaikenlaista oiretta on ollut rytmihäiriöiden lisäksi, mm. pitkittyneet kuukautiset ja kovia kipuja. Tutkimuksia on paljon tehty ja mm. vatsasta löytyi tulehdus,mutta olettaisin että vaihdevuosioireitakin on vaikka kk vielä tulevatkin.Gynekologilla olen käynyt säännöllisesti ja olen taas menossa uudestaan,koska oireet ovat näinkin kovia. Kiinnostaa myös tuo mahdollinen Tietzen-yhteys näihin vaivoihin.Stressiä pitäisi välttää sen tiedän koska Tietzen tulee juuri siitä.
Kirjoitelkaa kokemuksianne,olisi kiinnostava lukea. Kalanainen49.
vaihdevuosioireet/rytmihäiriöt/Tietzen?
3
1263
Vastaukset
- ...ja kaikkea muuta "...
Tässä juuri itse netistä selvittelin vaihdevuosioireita ja lista mahdollisista vaivoista oli kunnioitusta herättävä ! Eli kuvioon voi kuulua: ärtyminen, masennus, kuumat aallot, yöhikoilu, hermostuneisuus, rintakivut, sydänoireita, päänsärkyä, nivel- ja lihaskivut, tuntohäiriöt käsissä ja jaloissa, haluttomuus, painonnousu, unihäiriöt, väsymys, aggressiivisuus, ummetus, virtsan karkailu, muistin huononeminen !!!Mulla on kaikkia noita oireita kahta lukuunottamatta. Että revi siitä huumoria sitten. Kyllä meillä naisilla on sitten kivaa. Kuinkahan paljon noista oireista sitten häviää, kun vaihdevuodet on ohi ? Paljonkohan niistä jää riesaksi koko loppu elämän ajaksi ?
Mutta siis, rytmihäiriöt kuuluu kuvan. Tsemppiä vaan kaikille samojen asioiden kanssa painiville. - riipati
minulla on todettu tietzen-oireyhtymä parikymmentä vuotta sitten.Nyt kun vaihtarit on myös tulleet mukaan kuvaan on välillä tosi kurja olo.Kun tulehduspesäkkeet on kovin kipeinä,ne painaa keuhkoja ja muös sydän tuntuu epämukavalta.Kun patit taas laskeutuu ja olo helpottuu niin myös olo rauhoittuu.Vaikka sen tietää,että tilanne menee muutaman päivän sisällä ohi,niin kuitenkin miettii onko sydämessä vikaa.Tutkittu on jonkin verran eikä vikaa pitäisi olla.Koetetaan vaan kestää,helpottaa kun täällä käy välillä lukemassa,että muilla on samoja murheita.
- vaihdevuosiako
kovin kuulostaa tutulta nuo oireet. Erittäin monella tuntuu olevan samanlaista, mulla myös. Rytmihäiriöt ovat niin pahoja, että on lääkitys niihin. Lisäksi on kohtu poistettu vuosia sitten ja nyt on tullu ihan kuin kuukautiskipuja parin viikon välein, hiotusta, rintojen kipua. Eli tätäkö tämä nyt on, ikää 46v. Tuntuu ihan siltä kuin silloin kun oli vielä kuukautiset. Munasarjat on tallella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2625976
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!613127- 962773
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei472158Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4211782Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1061577SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä311328Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101289Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92731059Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u421005