olenko homo?

11 vee

Olen 11 v. ja musta tuntuu että olen homo. Tykkään katella yhtä mun isän kaverii aina kun käydään vaikka saunassa meillä kotona kun ne on kylässä. Tykkään jotenkin kun sillä on tosi hyvän näköset lihakset ja se on semmonen ruskee. Joskus olen koskenut sitä saunassa sen jalkaan tai käteen ja se tuntuu jollan tavalla hyvältä, en osaa oikeen sanoo miten. Sit sil on aina tosi makeen näkösii kuteita ja se on semmonen urheilijatyyppi. Onks nämä nyt semmosii merkkei et musta olis tulossa homo kun en oikein välitä tyttöjä katella tolla tavalla. MItä teen jos olen homo, musta tuntuu et se ei olis oikeen hyvä asia vai voiko semmonen olla ja silti kertoo vaikka mun vanhemmille? voinko kertoo sille isän kaverille et mä tykkään siitä, mitä jos se kertoo isälle?

16

3641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepelaku

      Homoudessa ei ole mitään hävettävää, mutta suosittelisin ettet kerro tästä asiasta vielä kellekkään. Olet vielä noin nuori, ihmiset eivät varmasti uskoisi sinua. "Ei noin pienenä voi vielä tietää tuommosia", ne sanoo.

      Itse "tajusin" olleeni homo jo kuusivuotiaana. Jotenkin sen vain tietää. Tietämättömien naapurinpoikien kanssa oli mukava sitten temmeltää kun ne eivät tajunneet tekevänsä mitään "väärin" :D...

      En usko että asiaa kannattaa paljastaa kuin vasta 15-vuotiaana, anna itsellesi aikaa pohtia ja "hyväksyä" itsesi sellaisena kuin olet. Mistä sitä tietäisi, vaikka tuo olisi vain joku vaihe, murrosiän alkua... Asiat mietityttävät enemmän ja ei olla vielä varmoja siitä mitä ollaan...

      Turhaa paasausta tässä nyt... Odota vähän aikaa, sitten saat varmuuden siitä, oletko homo vai hetero, vai kenties jotain siitä väliltä :P

      • tuttu tunne

        niin on "turhaa paasausta" näin julkisesti, kun sitä ei tunnu kukaan tajuavan, että noin nuorena sen voi jo tajuta. Itselläni oli sama juttu,tiesin tasatarkkaan mitä halusin,mutta oli järkeä pitää se omana tietona. Sain keinoja kaihtamatta sitä mitä halusin ja elin onnellisen nuoruuden "harrastukseni" parissa. Täysi-ikäiseksi tultua kaikki olikin jo sitten helppoa, olla valmis homo.


    • sampsa_turku

      koko juttu on tekaistu. Taidat olla itse se joka himoitsee kaverisi alaikäistä poikaa.

      • jo 10v:na tiennyt homoutensa

        Tekaistua tai ei, niin ainakin teoriassa juttu voi olla tosi! Myös itsekin jo 10v:na tiesin olevani homo ja ihastuksen kohteet oli omat koulukaverit. Nyt yli 20v myöhemmin ajatukset ei ole muuttuneet, vaan ihastuksen kohteet on vaihtuneet komeisiin aikuisiin miehiin! Viimeksi olin rakastunut itseäni 10v vanhempaan ukkomieheen. Tällä hetkellä en ole rakastunut kehenkään, sääli sinänsä!


    • jeppisjeps

      Ikääsi hieman kiinnitin huomiota. En sillä, etteikö tuossa iässä miettisi asioita ja pohtisi omaa seksuaali-identiteettiä. Tukipalvelut, etenkin samaa asiaa pohtivien tajoama vertaistuki, on yleensä suunnattu muutamaa vuotta sinua vanhemmille nuorille, joten tuossa iässä voi tuntua, että on yksin miettimässä asiaa.

      Jos haluat keskustella jonkun asiallisen ja varmasti ymmärtävän ihmisen kanssa niin mm. Seta tarjoaa monenlaisia palveluita juuri tällaisiin tilanteisiin, ehkä ne ovat hieman varttuneemmille tarkoitettuja, mutta en usko sen olevan esteenä. Korkeintaan hidaste. Kyllä sitä nyt täytyy kuunnella 11-vuotiastakin askarruttavia asioita.

      Helsingin Setan sosiaalityöntekijä Minna Selänniemen tavoittaa numerosta 09 - 681 25 850 (tiistaisin klo 10-12 ja torstaisin klo 12-14) ja Tampereen Setan sosiaalisihteeri Laura Laakson tavoittaa numerosta 044 300 2355 tiistaista torstaihin kello 11-12.

      Setan jäsenjärjestöt (löydät listan osoitteesta www.seta.fi) tarjoavat myös vapaaehtoisten ylläpitämää puhelinpäivystystä ja ryhmätoimintaa, josta saa hyvää vertaistukea.

      Kokeile ottaa yhteyttä noihin, jos painiskelet asian kanssa. Ei tarvitse ainakaan yksinään lähteä pohtimaan asioita, jotka saattavat tuntua tuossa iässä melko hämmentäviltä.

      • homouteni

        n. kymmenvuotiaana, rakastuin silloin lääkäriini ja halusin kirjoittaa hänelle rakkauskirjeen. Vanhempani eivät pitäneet sitä pahana, se oli kuin kiitos hyvästä hoidosta.. Luulivat ihastumistani tietysti vähemmän vakavaksi.. se oli kuitenkin ensi rakkauteni! Nuori komea lääkäri valkoisessa takissaan.. ;)


    • kysymys.

      että jos olet homo niin mitä joudut toisten homojen kanssa tekemään ?

      • 111222333

        Aika hauska palsta! Joo, kannattaa miettiä, sen verran kamalia juttuja sitä joutuu sitten tekemään!


      • #####?????#####
        111222333 kirjoitti:

        Aika hauska palsta! Joo, kannattaa miettiä, sen verran kamalia juttuja sitä joutuu sitten tekemään!

        muuten ihan vakava asia,noin koko elämää ajatellen,mut kirjottaja ei kyllä voi olla 11v. Ihan selvä provokirjotus,ja sellaseks se näköjään onki otettu,ei paljoo herätä kiinnostusta!!!


    • Lenita Kalinka Silvia Lilga

      Luulen, että todella kohdistat kiinnostuksesi miehiin ja siinä ei ole mitään pahaa, sanokoot konservatiivinen kirkko mitä paskaa vain haluaa, niitä ei pidä koskaan kuunnella! Mene sitä tietä eteenpäin, jonka olet aloittanut! :)

      • Suomimies1

        Homoudessa ei ole mitään hävettävää. itse tunsin jo ylä-asteella... mutta.... annoin olla. mutta silti ajattelin etä pillua on saatava... tuntuu hyvältä... mutta loppujen lopuksi olen bi... ja ylpeÄ siitä


    • hnbn21

      vittu mikä jätkä!

      homo!!!!!!!!!!!!!!!!

    • älä alistu

      Tuo ei ole vielä homoutta 11 v pojalla... ihailet komeita miehiä, haluat samastua heihin ja kokea yhteyttä... siinä ei ole sinällään mitään homoa vaan se on normaalia miehen kehitystä. Älä anna homojen kokemusten määrittää mitä olet. Homo ei voi ymmärtää biseksuaalia vaan tulkitsee sen aina niin, että bi ei ole uskaltanut tunnustaa homouttaan kokonaan. Homo kokee alemmuutta biseksuaaleihin ja heteroihin nähden ja siksi haluaa kompensoida sitä ajattelemalla, että kaikki miesten välinen ystävyys ja ihailu on homoutta...

      • ???Random???

        Hetkone, toi alotus viesti on tullu tänne 4.3.2008.
        Eli toi 11vee on nyt 16vee.


    • annoin pebaa

      Moicca palstan boitsut! Mie oon toi aloittaja! Eilen oli pitkäst aikaa toi isukin lihaxikas kamu käymäs meil. Mie olin just saunas ja vähä siin runkuttelin ku se tuli sinne waan "kattoon kuin paljo on asteit". Mut sit se huomas miun stondixen ja kysy et haluunx kokee jotai uutta. Mmmm, se sano et mee nelinkontin lauteille.. Se avas vezkarin housuistaan ja sielt paljastu yli 20cm suonikas megameisseli. Loput voitteki kuvitella. Oli ihanaa menettää pebaneitsyys! Tsihihi. ;))

    • Anonyymi

      Just provo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe