hammaslääkäriin. Eilen soitin että hampaasta lohkesi pala, onko aikoja ja tälle päivälle jo ajan sain. Minulla on polviproteesi, ehkä se joudutti aikaa. Hammashuolto ainakin toimii tässä kohtaa.
Minä menen
8
365
Vastaukset
- paremmin lääkäriin
jos olisi joku tekonivel tai vaikkapa tupee kuin Pekkarisella.
mutta tekonivelen vuoksi on pakko olla hammaskalusto kunnossa. Etkös sinä sitä tiennyt!? Tupee tuskin aiheuttaa irrotessaan suunnattomia kärsimyksiä...henkisiä ehkä kuitenkin. En tiedä, kun ei ole kokemusta. Kerro sinä kun kaikkeen osaat vastata
- Pirre*
olemassa sellainen vaara että tekonivelen seutu voisi jotenkin tulehtua, eli sitä operoitua raajaa pitää varjella kaikilta esim. hampaista lähtöisin olevista tulehdusbakteereista, siihenkö nopea ajanvaraus perustuu?
Miulla on hampilääkärivuoro huhtikuussa, het talviloman jälkeen, - ei pelota :)sitä niveltä varjellaan suusta lähteviltä tulehduksilta pitämällä hammaskalusto kunnossa. Siinäpä ainoa proteesin haittapuoli. Muuten on nostanut elämän laatua ihanasti, vaikka nuorena se jo laitettiin. 45 vuotiaana. Sitä operaatiota on turha pelätä.
- Pirre*
satumaa kirjoitti:
sitä niveltä varjellaan suusta lähteviltä tulehduksilta pitämällä hammaskalusto kunnossa. Siinäpä ainoa proteesin haittapuoli. Muuten on nostanut elämän laatua ihanasti, vaikka nuorena se jo laitettiin. 45 vuotiaana. Sitä operaatiota on turha pelätä.
ajatuksena aika karmaisevalta, se polvinivelenkin vaihto, - hui..paksuja luita joudutaan pistämään poikki..:/
Oliko jälkisärkyä kuinka paljon, - kysyn vaan jos joskus joutuu vaikka moisen operaatsiumin eteen, tosin - luojan kiitos, tällä hetkellä ei sellaista kolotusta polvissani ole.
- namisuku
...ravannut
Hammalekureissa jo pitemmäkaan aika ):
Aina olen Onnellinen kun saa ajan.
Ei se satu ollenkaan, kun niillä on niin hyvät Puudutteet=D puol kaks on aika.
Jos 'huonosti' käy, niin 'visuri' voi joutua poistoon ja mites sitten tää palstailu, kun viisaudesta voi mahdollisesti lähteä iso osa pois!:(
Kolme vk. sitten lohkesi aika pala, ja nyt katsotaan, onko juurihoito alkanut tehoamaan ja onko siitä säilytettäväksi.( on kuulema ko. hampu jonkin veran kallistunut ikenessä?)
Kunnallisessa en ole käynyt vuoden 88. jälkeen.
Kunnallisen puolen jonoa lyhennetään Tampereella ostopalveluna.
Pitää siis säästää verorahoja edelleen!
ps. Käyn kaksi kert./v. tarkastuksessa ja samalla hammaskiveä poistetaan, jos on kertynyt.- HTZA
seuraavan kerran varovammin!
Voi tuota teidän Suomenkieltänne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673