Karvoitus alapäässä

kjfg

Leikkaan alapääni karvoja ja täytän 12. Onko se normaalia? En halua, että kukaan näkee. Tämä voi kuulostaa hyvin säälittävältä,mutta HELP ME! Olen ihan onneton. Vastatkaa pliide tosi nopeasti!

40

7520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12pantteri34

      No voi elämä! Jos sul on mielestäs niin paljon karvoja alapäässäs kai se nyt on niin pakko! Mun kaveri kans 12 ja sen alapää on ku metsä eikä se silti leikkaa! Sitä mieltä mä oon!!!

      • rehutuote

        semmosta sattuu, miks leikkaat ne, anna kasvaa vaan


      • Karvainen mutsi

        Jos olet tosissasi ja 12 v., eikö sulla ole äitiä? Teillä voi olla suvussa perinnöllistä runsas karvankasvu. Tai isot rinnat. Tai taipumus ylipainoon. Tai varhain alkaviin kuukautisiin. Jne.
        Leikkaa vaan, ja ne kasvaa kahta kauheemmin.
        Mitä pirskatin vikaa karvoissa muuten on.


    • jepulisja

      Moi! Mä oon 11 eikä todellakaan tulis mieleenkään leikata alapääni karvoja. Hei meijän luokalla on monella muullakin tytöllä karvotus eikä ne siitä välitä. Ja mullakin on jo jonkin verran mut enhän mä ees osais leikata! Hei mieti nyt vähän. Ei siinä oo järkee!

    • Isä1970

      Pidä vaan posliinina, se on paras!

    • Cullin

      Itse sheivaan karvoja niinkauan, kunnes jollain meiän luokkalaisilla (98) tulee karvoja. Häpeän niitä, mutsi, faija tai ketään ei ole nähnyt karvoja. Häpeän niitä. Mutta en kehtaa esim mennä koulun suihkuun kauhella metiköllä, ja muilla on kauheet posliinit. Sit ne varmaa on "ONKS SUL KARVOI!"
      HELP!!!

      • öiukgd

        Mitä turhaan häpeemään? Jos joku kaveri alkaa vittuilla, niin sano sitä homoksi kun on toisten karvoista kiinnostunu!


      • Cullin
        öiukgd kirjoitti:

        Mitä turhaan häpeemään? Jos joku kaveri alkaa vittuilla, niin sano sitä homoksi kun on toisten karvoista kiinnostunu!

        Mut meiän koulus on tapana, että ei kiroilla, haukuta tms. Ja meiän luokan 98 pennut valittavat kaikesta pienestä, jos haukkuu munapääks tms.


      • lkukuyf
        Cullin kirjoitti:

        Mut meiän koulus on tapana, että ei kiroilla, haukuta tms. Ja meiän luokan 98 pennut valittavat kaikesta pienestä, jos haukkuu munapääks tms.

        No sittä sä voit sanoo niille, että vitun posliinipojat, jos ne kiusaa sun aikasesta miehistymisestäs. Siitä ne ei voi mennä valittamaan. Ei toisten takia pidä hävetä itteään. Kun ne ihmettelee suo pukuhuoneessa tai saunassa, niin sano että kyllä se teilläkin on kohta edessä. Itellä alko karvat ja kyrpä kasvaa joskus 10-11wee ja kutosen syksyllä oli jo lähes täysin valmista. Mulle ei vittuiltu, päin vastoin, luokkakaveri kehuskeli eräälle tytölle välitunnilla että mulla on luokan pisin kulli. Enemmän hätettävää niillä pikkupojilla on.


      • hahahahahahahshsh
        Cullin kirjoitti:

        Mut meiän koulus on tapana, että ei kiroilla, haukuta tms. Ja meiän luokan 98 pennut valittavat kaikesta pienestä, jos haukkuu munapääks tms.

        Meidän koulussa 98- kiroilee koko ajan vittu perkele saatana ja polttaa tupakkaa ja haukkuu ihmisiä ja tappelee tuplasti enemmän ku kukaan 7 luokkalainen esim:D enkä mä ainakaan silti valita niistä niin mikshän ne valittaa sitten teistä aika pehmeetä porukkaa:D


      • -.-
        hahahahahahahshsh kirjoitti:

        Meidän koulussa 98- kiroilee koko ajan vittu perkele saatana ja polttaa tupakkaa ja haukkuu ihmisiä ja tappelee tuplasti enemmän ku kukaan 7 luokkalainen esim:D enkä mä ainakaan silti valita niistä niin mikshän ne valittaa sitten teistä aika pehmeetä porukkaa:D

        Mitä ihmeen kakaroita täällä oikeen on, itketään kuinka hävettävää on karvoitus alapäässä. Noh, siinähän onkin teille sitten häpeämistä kun tissit kasvaa ja menkat alkaa (siis jos aloittaja nyt on tyttö). Ja aika monet aikuiset ajelee karvojaan, täysin normaalia.


      • hjgk
        -.- kirjoitti:

        Mitä ihmeen kakaroita täällä oikeen on, itketään kuinka hävettävää on karvoitus alapäässä. Noh, siinähän onkin teille sitten häpeämistä kun tissit kasvaa ja menkat alkaa (siis jos aloittaja nyt on tyttö). Ja aika monet aikuiset ajelee karvojaan, täysin normaalia.

        Tuossa iässä ei kannata alkaa ajelemaan karvojaan. Ne jopa estää bakteereja.


      • hhaahahahaav:S!
        öiukgd kirjoitti:

        Mitä turhaan häpeemään? Jos joku kaveri alkaa vittuilla, niin sano sitä homoksi kun on toisten karvoista kiinnostunu!

        Toi oli hyvä :DDDD '' öiukgb '' D:XD


      • Anonyymi
        öiukgd kirjoitti:

        Mitä turhaan häpeemään? Jos joku kaveri alkaa vittuilla, niin sano sitä homoksi kun on toisten karvoista kiinnostunu!

        Oon myöhäs mut ihms.
        En oikein tykkää että sanotaan että haukkukaa homoksi koska ite kuuluun lgbtq yhteisöön!


    • amfafgo

      Oletko tyttö vai poika? Mielestäni jos on vähän karvoitusta naisilla alapäässä se näyttää kuumalta. Jos oot poika ja pelkäät sitä ni oot aika tyhmä, sehän on aika äijää. Jos joku nauraa niin naurat takasin sitä että sillä ei oo kasvanut.

    • k

      on se normaalia, murros-ikä alkanu vaan aikasin. dont worry its normal!!!

    • zazazaa

      oletko kuullut ruohon leikkurista toimii bensalla sitä saa shelliltä

      • tyttö 12v

        mulla on mun alapää ku metsä!!! Karvoja kasvaa ihan järkyttävästi ja se on meijän suvussa perinnöllistä!!! Kenelläkään muulla tytöllä meijän luokalla ei oo viel kasvanu karvoja alapäähän mut meillä on sisäliikunta tunnin jälkeen suihku pakko jossa kaikki on yhtä aikaa samassa suihkuhuoneessa alasti ja mua ei hävetä yhtään vaikka jotkut kattookin mun karvoi mut ne karvat on normaaleja!!!


      • lolleroinenpa
        tyttö 12v kirjoitti:

        mulla on mun alapää ku metsä!!! Karvoja kasvaa ihan järkyttävästi ja se on meijän suvussa perinnöllistä!!! Kenelläkään muulla tytöllä meijän luokalla ei oo viel kasvanu karvoja alapäähän mut meillä on sisäliikunta tunnin jälkeen suihku pakko jossa kaikki on yhtä aikaa samassa suihkuhuoneessa alasti ja mua ei hävetä yhtään vaikka jotkut kattookin mun karvoi mut ne karvat on normaaleja!!!

        Suihkupakko wtf?


      • Anonyymi
        tyttö 12v kirjoitti:

        mulla on mun alapää ku metsä!!! Karvoja kasvaa ihan järkyttävästi ja se on meijän suvussa perinnöllistä!!! Kenelläkään muulla tytöllä meijän luokalla ei oo viel kasvanu karvoja alapäähän mut meillä on sisäliikunta tunnin jälkeen suihku pakko jossa kaikki on yhtä aikaa samassa suihkuhuoneessa alasti ja mua ei hävetä yhtään vaikka jotkut kattookin mun karvoi mut ne karvat on normaaleja!!!

        7 luokalla piti käydä suihkussa liikka tunnin jälkeen. Mulla (poika) ja parilla muulla karvat. Oli vähä vaivaantunu olo. Näki ettei kaikki kehity samaa tahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7 luokalla piti käydä suihkussa liikka tunnin jälkeen. Mulla (poika) ja parilla muulla karvat. Oli vähä vaivaantunu olo. Näki ettei kaikki kehity samaa tahtia.

        Hyvä se on ku on aikasin karvat. Varmaa isompi kikkeliki oli jo sillon. Pitää olla ylpeä vaan! :D :D


    • 14 v tyttö

      Aja vaan jos haluut.Mä ainakin olen ajanut karvani jo yksitoista vuotiaasta asti kun en vaan tykkää niitä.Ja ajan vielläkin vaikkka muillakin on!

      • pelipoju1

        ookko ottanu salaa se karvakoneen vai kysyny vanhemmilt lupaa


    • K5

      Hei.Olen 12v poika ja haluisin kuulla onko minulla merkkejä murrosiästä,esim alapäässä jo keskikokosta karvoitusta. Hiki haisee aika paljon,ja kainaloissa jo kasvaa karva. Vastatkaa mahdollissiman nopeasti kiitos!

      • ???

        mitäs luulet?


    • bousdyrcoöplinwihujt

      repesin tolle yhelle kommentille että '' ne jopa estää bakteereja!'' :D mutta asiaan... mikäs se asia muuten olikaan... katon uuestaa :D... ookkei eli miks leikkaat niit karvoi? ne karvat on tosi hot! oot sit tyttö tai poika ni karvat ovat todella hotteja! jos ei vielä tunnu siltä niin ainakin aikuisena!

    • K5

      On se mun murrosikä vissiin alkanut?

      • Mulla on alkanu ainakin

        Moi! Oon 10v tyttö ja mulla on alkanu valkovuoto,rintojen kasvu, hien haju ja rasvottuminen.Mä pelkään et mekat alkaa kohta koska verta on tullu vähän.


      • Ensimmäinen kirjottaja!
        Mulla on alkanu ainakin kirjoitti:

        Moi! Oon 10v tyttö ja mulla on alkanu valkovuoto,rintojen kasvu, hien haju ja rasvottuminen.Mä pelkään et mekat alkaa kohta koska verta on tullu vähän.

        Moi oon kans 10wee ja tota rinnat on kasvanu jonku verran :D Mut musta se on ihan oma henkilökohtainen asia leikkaako karvoja vai ei esim toisen mielestä karvat voi olla tosi HOT ja jonkun mielestä tosi NOT. Luin tos edellisii kommenttei ja ne oli musta aika epäkohteliaita niitä kohtaan jotka kirjoittivat tänne karvan leikkuustansa SORI VAAN!!!!! Se on niitten oma asia leikkaako vai ei. Jos ensimmäisen kommentin kirjottaja on tyttö niin multa sulle tälläiset sanat:Jos susta karvan leikkuu tuntuu siltä että se on parempi kun että et leikkaisi niin ole hyvä se on sinun asia ja kannattaa lukee myös netistä! (Tarkotin tuolla epäkohtelias kommentti jutulla sitä että jotkut ei ollu ihan kivoi mutta en tarkottanu huom! Kaikkii! Ensimmäisen kommentin kirjottaja pärjäile tiedän että karvotus ja murrosikä ovat haastavaa aikaa mutta pääset siitä kyllä yli ;) hyvää jatkoa sinulle


    • Spikeee

      Täytän ens kuussa 12,9 weestä asti mulla on ollut karvat (kainaloissa ja alapäässä),menkat,rintojen kasvu ja ihon rasvottuminen.Murrosiän merkeissä ei ole mitään epänormaalia,se alkaa kaikilla,mielummin ajoissa kuin myöhässä.Paljon nolompaa jos kaikki muut on jo murrosiässä ja itse et ole.

      • MirandaUusi

        Mä oon 13wee 7 päivän päästä, ja mulla on jo aika isot rinnat, mekat alkanu 10weenä,ja karvoja myös alapäässä sekä kanaloissa. Et ei muuta.
        Moi!


    • jkloi

      Älkää ajelko karvojanne. Niillä on oma tarkoitus suojella todella sinua, mutta muistathan toki päivittäiset pesut, niitä et voi jättää väliin.
      Ajallessa ihosi vaurioituu ja silloin esim. uidessa tai ihan vain epäpuhtailla käsillä, jotka ovat aina epäpuhtaat, paitsi ihan pesun jälkeen, menee bakteereja rikkonaiseen ihoosi ja joskus sellaisia, joita ei voida edes hoitaa. Joten jätä karvasi. Ajelu myös kiihdyttää karvojen kasvua ja joudut kierteeseen.

      Muuten tarkistapa kuinka monen pojan tai miehen karvoitus on ajettu pois eli älä edes ajattele karvojen ajelemista.
      Niitä ei tarvitse hävetä.

    • MirandaUusi

      Oot oikeessa mut mahtaakohan nyt, mennä vähän liian pitkälle.

    • MirandaUusi

      Mä ite en oo ikinä ajanu enkä tule ajamaankaan. Mut menit kyllä vähän liian pitkälle.

    • Anonyymi

      Onko Ok jos sheivaa 11v alapään karvoja? Koska itse olen 11v ja sheivaan koska en halua että ketään näkee niitä

      • Anonyymi

        Tytöille ok mutta joku kiitorata tai joku speciaali on mielenkiintosempi kuin ihan tylsä poslari.


    • Anonyymi

      Minulla runsas karvotus alapäässä ja alaselässä. Oltiin kerran porukka saunassa toisen parin kanssa niin Rouva kysyi onko sinusta yritetty tehdä apinaa? Tuumasin että on vissiin. Hänen miehensä ei ollut kovin karvanen.

      • Anonyymi

        Mullakin on paljon karvoja alapäässä ja miten pitkäs ne kasvaa jos ei niitä ikinä leikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on paljon karvoja alapäässä ja miten pitkäs ne kasvaa jos ei niitä ikinä leikaa

        Muutaman sentin verran ne kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman sentin verran ne kasvaa.

        Okei kiitos tiedosta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe