PS2 vai X-BOX???

darkboy

moi!
kumpaa enemmän suosittelisitte;PS2:sta tai X-box:ia??? olen vähitellen tullut siihen tulokseen että X-box mut..jokin PS2:ssa viehättää..Entä TE?

39

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ite ostin PS2:n,kylläkin silloin kun xboxia ei ollu vielä olemassakaan...Mut jos nyt pitäs valinta tehdä niin se ois kyl...PS2! heh ;) PS. windows buginu aika mukavasti ja senhän valmistajan tietää....Mut tietty makuasia

    • Spagetto

      En tiiä miks... Pleikkarissa on dvd toiminto ja siks grasfiikat ei oo aina niin hyviä ku X-boxissa. Jos nyt yleensä aiot pelata sillä...
      :D

    • pemansi

      eli äx boxi. Ainoo huano homma on että jotuu oottamaan pelejä (hyviä) viel jonku aikaa esim. joskus syksyllä operation flashpoint ja joskus vuonna erkki Vice City.

    • ola

      Jos pelaamista varten hommaat, niin itse suosittelen Pleikkari 2:n hankintaa. Mulla itselläni on sekä xbox , gamecube ja PS2. Täytyy sanoa että xboxin pahin ongelma on, että sen pelit on vaan yksinkertaisesti tylsiä. Pleikkariin saa ihan toisella tavalla hyviä pelejä. Oma xboxinikin lähinnä kerää pölyä. Tosin pelailen nykyään enempi cubella. Tietysti nää on aika pitkälle makuasioita.

    • x-box

      moi!ehdottomasti xbox se on tehokkaampi ei sahalaitoja!
      paremmat pelit.
      saat korviketta rahallesi!
      kannattaa ostaa xbox syynä:halo,dead or alive3,DEAD OR ALIVE XTREME BEACH VOLLEYBALL!!!!
      T:JANI

      • Tosi on

        En suosittele moista pirun-nyrkkiä kenellekään.
        Paskempaa ei löydy hakemallakaan.Elite ostettu 11-07 ja1-08 vaihdettu uuteen ja sama ralli jatkuu.Asia jatkuu oikeudessa jos tuotetuki ei
        pysty asiaa ratkaisemaan tyydyttävästi.
        IHMISET SANKOIN JOUKOIN OSTAMAAN PS-3:STA ja
        X-BOX TEKNIIKAN MUSEOON


    • snake

      o(s)ta PS2. valtava pelivalikoima (->löytyy tarjouksia, käytettyjä, uusia, joka paikasta, joka makuun), paljon parempi ohjain.

      mikään muu ei merkkaa kuin pelit, pelit ja pelit. "ota xbox kun se on tehokkaampi" on sama kuin sanoisi pakastimen ostajalle että "muuta etelänavalle, siellä ei ainakaan mansikat sula".

      ja ennen kaikkea, kokeile itse ja päätä sitten. vai oletko ostamassa meille muillekin konsolit? :D

      • reflect

        joo onhan pleikka 2:lla vaaaaaltava pelivalikoima mut mun mielestä määrä ei korvaa laatua.
        mulla on ollut pleikka kakkonen mut vaihoin x-boxiin ja pleikka2 ei tullut ikävä.

        ps2:n suuri pelivalikoima johtuu vain siitä että se on ollut markkinoilla pidempään.
        mut mä ainakin uskon että tilanne tulee muuttumaan jo vain pleikka2:n vanhentuneen tekniikan ansiosta.

        niin ja siitä ohjaimesta... x-boxin ohjain on paljon parempi kuin ps2:n. ergonomisempi. ja jos se on jonkun mielestä turhan iso niin voihan sitä aina ostaa pienemmän controller s:n


      • Sega fani
        reflect kirjoitti:

        joo onhan pleikka 2:lla vaaaaaltava pelivalikoima mut mun mielestä määrä ei korvaa laatua.
        mulla on ollut pleikka kakkonen mut vaihoin x-boxiin ja pleikka2 ei tullut ikävä.

        ps2:n suuri pelivalikoima johtuu vain siitä että se on ollut markkinoilla pidempään.
        mut mä ainakin uskon että tilanne tulee muuttumaan jo vain pleikka2:n vanhentuneen tekniikan ansiosta.

        niin ja siitä ohjaimesta... x-boxin ohjain on paljon parempi kuin ps2:n. ergonomisempi. ja jos se on jonkun mielestä turhan iso niin voihan sitä aina ostaa pienemmän controller s:n

        Mutta omasta mielestäni xboxille ei edelleenkään löydy kiinnostavia pelejä. Suurin osa tuntuu olevan jopa melkein yhtä huonoa kamaa kuin PC:llä.
        Xboxin ohjainhan on matkittu Dremcastin ohjaimesta, mutta muutettu sen verran että sitä on hankalampi käyttää. Ei sovi ainakaan minun käteeni.


      • Jasu
        Sega fani kirjoitti:

        Mutta omasta mielestäni xboxille ei edelleenkään löydy kiinnostavia pelejä. Suurin osa tuntuu olevan jopa melkein yhtä huonoa kamaa kuin PC:llä.
        Xboxin ohjainhan on matkittu Dremcastin ohjaimesta, mutta muutettu sen verran että sitä on hankalampi käyttää. Ei sovi ainakaan minun käteeni.

        syytä että xboxin pelit tuntuu yhtä huonoilta kuin PC pelit siinä, että xboxhan on teknisesti ottaen pelkkä PC ?


      • reflect
        Jasu kirjoitti:

        syytä että xboxin pelit tuntuu yhtä huonoilta kuin PC pelit siinä, että xboxhan on teknisesti ottaen pelkkä PC ?

        "Suurin osa tuntuu olevan jopa melkein yhtä huonoa kamaa kuin PC:llä"

        Hah! saanen muistuttaa molemmille että PC on vielä pelikoneiden ehdoton kuningas.
        Ja se että Xbox on teknisesti ottaen 'pelkkä' PC on vain positiivinen juttu.


      • Määää
        reflect kirjoitti:

        "Suurin osa tuntuu olevan jopa melkein yhtä huonoa kamaa kuin PC:llä"

        Hah! saanen muistuttaa molemmille että PC on vielä pelikoneiden ehdoton kuningas.
        Ja se että Xbox on teknisesti ottaen 'pelkkä' PC on vain positiivinen juttu.

        Siis oikeesti se x-böxin ohjain on surkea, en oo todellakaan ainut joka niin väittää!!! Mielestäni x-böxin pelitarjonta on suhteellisen huono, hyviä pelejä saa aina oottaa paljon pitempään ku PS2:sen omistajat. Tämä on totta, eikä pelkkä mielipide... Ja mitä tohon DVD:hen tulee, ei tarvi välttämättä hankkia kaukosäädintä. Ohjaimella pystyy käyttämään DVD toimintoja loistavasti. Ja sitä paitsi x-böxin pelit on aika paljon kalliimpia, mutta ei siltikään yhtään parempia..... Saa sitten nähdä miten
        Playstation 3 ja x-böx 2 eroavat toisistaan... Aika näyttää...


      • heh
        reflect kirjoitti:

        "Suurin osa tuntuu olevan jopa melkein yhtä huonoa kamaa kuin PC:llä"

        Hah! saanen muistuttaa molemmille että PC on vielä pelikoneiden ehdoton kuningas.
        Ja se että Xbox on teknisesti ottaen 'pelkkä' PC on vain positiivinen juttu.

        aika retroa!


      • reflect
        Määää kirjoitti:

        Siis oikeesti se x-böxin ohjain on surkea, en oo todellakaan ainut joka niin väittää!!! Mielestäni x-böxin pelitarjonta on suhteellisen huono, hyviä pelejä saa aina oottaa paljon pitempään ku PS2:sen omistajat. Tämä on totta, eikä pelkkä mielipide... Ja mitä tohon DVD:hen tulee, ei tarvi välttämättä hankkia kaukosäädintä. Ohjaimella pystyy käyttämään DVD toimintoja loistavasti. Ja sitä paitsi x-böxin pelit on aika paljon kalliimpia, mutta ei siltikään yhtään parempia..... Saa sitten nähdä miten
        Playstation 3 ja x-böx 2 eroavat toisistaan... Aika näyttää...

        Et varmaan oo ainut joka niin väittää.. onhan se M A K U A S I A. ootko muuten koittanu controller s:ää? Se on pienempi versio tavallisesta ohjaimesta.

        Pelitarjonta on X-boxilla VIELÄ pienempi, mutta entä tulevaisuudessa?
        luuletko että Doom III kaltaiset pelit edes pyörivät pleikka-kakkosessa?

        (HYPE: Deus ex2, Halo2, Doom III, Ninja gaiden, Shenmue3, Doa4, Thief3, Half-life2)


      • reflect
        heh kirjoitti:

        aika retroa!

        KAIKKI on aina konsoleita edistyneempää PC:ssä.
        joka muuta väittä johtuu vain siitä ettei osaa pc:tä käyttää.


      • Määää
        reflect kirjoitti:

        KAIKKI on aina konsoleita edistyneempää PC:ssä.
        joka muuta väittä johtuu vain siitä ettei osaa pc:tä käyttää.

        Se on kyllä totta että jos omistaa PC:n niin ei välttämättä tarvi hankkia x-böxiä...


      • hoh
        Määää kirjoitti:

        Se on kyllä totta että jos omistaa PC:n niin ei välttämättä tarvi hankkia x-böxiä...

        Siis xbox on PC. Ihan ok Linux serveri, mutta ei se oikeen pelaamiseen riitä.


    • GRRR!

      Mun äksboksi meni kahdesti ihan tildeen kesken pelien. Vaihan pois GC:hen, siinä on siistit pelit!

    • o_O__InGaZe

      Siis X -box on huomattavasti parempi kuin ps2! X -Boxille on ilmestynyt n.5 huonoa peliä... kun taasen ps2 on ilmestynyt yli 1200 huono peliä. Ja jos nämä verrataan toisiinsa prosentuaalisesti voittaa X -box 13% pelien laadussa. Eli ps2 valikoima on suurempi, mutta se johtuu vain siitä että sillä on ollut jo aiempi versio myynnissä (ps1). Laatu korvaa yleensäkkin määrän. X box on suoritus kyvyltään parempi ja tehokkaampi, siinä on myös parempi Dvd asema kuin ps2sen dvd asema, vaikka sen joutuukin ostamaan erikseen( hintaa n.30 euroa dvd säätimellä). Lisäksi pidän X boxsia tyylikkäämpänä kuin ps2 ja se on myös halvempikin. Ohjain vertailussa X boxin ohjain sai paremmat arvostelut kuin ps2 tai Game Cube. Joten jos saisin päättää niin X -BOX EHDOTTOMASTI!!!

      • reflect

        tosta DVD jutusta mä oon aivan samaa mieltä.
        PSkakkosessa jotkut leffat (esim. blade)
        kesken elokuvan "pätkäsevät" eli kuva jumittuu paikoilleen n. 2 sekunniksi. Samaa ongelmaa ei ole X-boxissa :-D


      • o_O__InGaZe
        reflect kirjoitti:

        tosta DVD jutusta mä oon aivan samaa mieltä.
        PSkakkosessa jotkut leffat (esim. blade)
        kesken elokuvan "pätkäsevät" eli kuva jumittuu paikoilleen n. 2 sekunniksi. Samaa ongelmaa ei ole X-boxissa :-D

        Aivan aivan.... ja myös se että kun ps2 katsoo isommalta ruudulta kuva väreilee ja jopa näyttää rösöiseltä, samoin kuvan päivitys saatta hidastua ps2sessa. Mutta taasen x boxsissa ei tule mitään näistä vioista, tehokkuuden ja laadun ansiosta.


      • skedee

        ohjain vertailussa xboxin ohjainta on kehuttu?
        Itse olen törmännyt moniin arvosteluihin, jossa se todetaan huonoimmaksi markkinoilla olevista ohjaimista.


      • Määää
        skedee kirjoitti:

        ohjain vertailussa xboxin ohjainta on kehuttu?
        Itse olen törmännyt moniin arvosteluihin, jossa se todetaan huonoimmaksi markkinoilla olevista ohjaimista.

        En mäkään oo missään nähny x-böxin ohjainta kehuttavan! Surkee se on!!!! Playstation 2:sella on PALJON paremmat pelit, PALJON parempi ohjain(se ei oo sellanen halko niinku x-böxillä), Eikä todellakaan kaikki x-böxin pelit oo mitenkään hienoja grafiikoiltaan niinku jotku väittää, niilläkin vain muutama peli on grafiikoiltaan hienoja. Sitä paitsi kaikki hyvät pelit tulee nopeemmin PS2:selle!

        Ja Playstation 2 myy paremmin vaikka on kalliimpi kuin x-böx!! Näkeehän sen jo siitä! Osta playstation 2 niin et pety!


      • reflect
        Määää kirjoitti:

        En mäkään oo missään nähny x-böxin ohjainta kehuttavan! Surkee se on!!!! Playstation 2:sella on PALJON paremmat pelit, PALJON parempi ohjain(se ei oo sellanen halko niinku x-böxillä), Eikä todellakaan kaikki x-böxin pelit oo mitenkään hienoja grafiikoiltaan niinku jotku väittää, niilläkin vain muutama peli on grafiikoiltaan hienoja. Sitä paitsi kaikki hyvät pelit tulee nopeemmin PS2:selle!

        Ja Playstation 2 myy paremmin vaikka on kalliimpi kuin x-böx!! Näkeehän sen jo siitä! Osta playstation 2 niin et pety!

        No ootteko te nähny PS2:den ohjainta kehuttavan missään?

        "se ei oo sellanen halko niinku x-böxillä"
        PS2:n ohjain taas on heiveröinen ja epämukava TÄMÄ ON MAKUASIA

        missä muuten olette kokeilleet käyttää ohjainta? kauppojen kokeiluversioilla? Se ei varmasti anna oikeaa kuvaa ohjaimesta.

        BTW:
        http://www.activewin.com/reviews/xbox/hardware/microsoft_us_controller/index.shtml

        http://www.game-revolution.com/games/hardware/xbox_controller_s.htm


    • ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2 ps2...

      no totta munassa ostat ps2sen ku siinä on dvd valmiina eikä tarvi pulittaa 40e niinku xboxissa siitä. Lisäksi ps2 on hienomman näköinen kuin xboxin valtava mötikkä. myös ps2 ohjain on paljon ergonoomisempi ja sopii hyvin käteen toisin kuin xboxilla. noh, makuasia tämä mutta tämä on minun mielipide

      • reflect

        Ilman kaukosäädintä PS2:lla ei kato erkkikään elokuvia!
        Kaukosäädin on pakollinen ostos, ostit kumman tahansa. Se pilaa elokuvanautinnon kun joutuu räpeltämään ohjaimen kanssa.

        Niin ja tosta ulkonäöstä.... sä et voi olla tosissas.


    • mä vaan

      Kuka nyt XBOXin ostaisi ku sen ohjain on niin hiton iso halko? Eihän sillä pysty pelaamaan. Konsolikin on sellanen iso mötikkä, joka painaa paljon. Pelejäkin on yli puolet vähemmän kuin ps2:selle ja laadut vielä huonommat.

      • PoxX

        Laitetaan se lapsuuden piikkiin, että olet käsittänyt asiat väärin. Katsos, ei ole tarkoituskaan juoksennella pelikonsoli kainalossa ympäri taloa, vaan sen paikka on kiinteästi television lähellä. Näin ei haittaa vaikka se olisikin "iso mötikkä, joka painaa paljon". Toinen seikka mikä sinua huolestutta on se, että ohjain on "iso halko". Älä huolehdi, kyllä sinunkin pikku kätösesi kasvavat joku päivä oikeiksi miehen kouriksi. Toki tähän menee vielä aikaa, jota voit kuluttaa vaikkapa pelaamalla Playstationia.
        Lopuksi vielä toteat, että "pelejä on yli puolet vähemmän kuin PS2:sella ja laadut vielä(kin?) huonommat. No joo... Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan? Xbox ja sen pelit ovat tarkoitettu lähinnä varttuneimmille (ja tätä myötä riittävän isokokoisille) pelaajille jotka eivät sellaista jöötiä kaipaakaan.


      • Shadow
        PoxX kirjoitti:

        Laitetaan se lapsuuden piikkiin, että olet käsittänyt asiat väärin. Katsos, ei ole tarkoituskaan juoksennella pelikonsoli kainalossa ympäri taloa, vaan sen paikka on kiinteästi television lähellä. Näin ei haittaa vaikka se olisikin "iso mötikkä, joka painaa paljon". Toinen seikka mikä sinua huolestutta on se, että ohjain on "iso halko". Älä huolehdi, kyllä sinunkin pikku kätösesi kasvavat joku päivä oikeiksi miehen kouriksi. Toki tähän menee vielä aikaa, jota voit kuluttaa vaikkapa pelaamalla Playstationia.
        Lopuksi vielä toteat, että "pelejä on yli puolet vähemmän kuin PS2:sella ja laadut vielä(kin?) huonommat. No joo... Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan? Xbox ja sen pelit ovat tarkoitettu lähinnä varttuneimmille (ja tätä myötä riittävän isokokoisille) pelaajille jotka eivät sellaista jöötiä kaipaakaan.

        Sä sanoit että "Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan?". Niin ni sulle ihan vaan tiedoks että ei Playstation 2:selle oo mitään pokemoneja, teletappeja yms. Joten ÄLÄ puhu asioista joista et näköjään näytä tietävän mitään! Käsitä vaan todellisuus, X-böxin ohjain ja useat pelit on todella surkeita! Johan ne nyt lukee arvostelussakin.

        Sitä paitsi Playstation 2 on kalliimpi ku X-böx, MUTTA silti se myy enemmän ku X-böx! Päättele tosta... Eikä se johdu siitä että PS2 on ollu pitempään myynnissä.


      • reflect
        Shadow kirjoitti:

        Sä sanoit että "Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan?". Niin ni sulle ihan vaan tiedoks että ei Playstation 2:selle oo mitään pokemoneja, teletappeja yms. Joten ÄLÄ puhu asioista joista et näköjään näytä tietävän mitään! Käsitä vaan todellisuus, X-böxin ohjain ja useat pelit on todella surkeita! Johan ne nyt lukee arvostelussakin.

        Sitä paitsi Playstation 2 on kalliimpi ku X-böx, MUTTA silti se myy enemmän ku X-böx! Päättele tosta... Eikä se johdu siitä että PS2 on ollu pitempään myynnissä.

        Se että playstation 2 myy vielä paremmin johtuu siitä että sony mainostaa konsoliaan paljon enemmän kuin microsoft X-boxia. PS2:lla on kieltämättä loistava markkinointi.
        Se ei silti sano että kyseessä on parempi konsoli.
        'moni kakku päältä kaunis...'


      • PoxX
        Shadow kirjoitti:

        Sä sanoit että "Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan?". Niin ni sulle ihan vaan tiedoks että ei Playstation 2:selle oo mitään pokemoneja, teletappeja yms. Joten ÄLÄ puhu asioista joista et näköjään näytä tietävän mitään! Käsitä vaan todellisuus, X-böxin ohjain ja useat pelit on todella surkeita! Johan ne nyt lukee arvostelussakin.

        Sitä paitsi Playstation 2 on kalliimpi ku X-böx, MUTTA silti se myy enemmän ku X-böx! Päättele tosta... Eikä se johdu siitä että PS2 on ollu pitempään myynnissä.

        no joo... piruuttani minä sen Teletappijutun heitinkin. Katsos, minulle ja monelle muulle on herttaisen yhdentekevää mitä mieltä sinä tai muut olette Xboxin peleistä. Se mitä yritin sanoa on, että kyllä sitä "täyttä paskaa" löytyy muiltakin konsoleilta. Myös Pleikkarilta. Se, mikä sinun tai jonkun muun mielestä on sontaa, saattaa toisen mielestä olla maailman paras peli.
        Mitä taas tähän ohjain-juttuun tulee, niin MINUSTA Pleikkarin (ja GameCuben) ohjaimet näyttävät ja tuntuvat lähinnä LELUILTA. Sitä vastoin Xboxin ohjain on erittäin laadukkaan näköinen ja tuntoinen. Ja tämä on ainoa arvostelu millä minulle on mitään väliä.

        Ai niin... sinun kannattaa pyytää äidinkielinopettajaltasi hiukan tukiopetusta oikeinkirjoittamisessa. Vaikka "Xbox" onkin noin nuorelle takuulla äärimmäisen vaikea sana kirjoittaa oikein, ei silti ole hyväksyttävää epäonnistua siinä aina ;)


      • Shadow
        PoxX kirjoitti:

        no joo... piruuttani minä sen Teletappijutun heitinkin. Katsos, minulle ja monelle muulle on herttaisen yhdentekevää mitä mieltä sinä tai muut olette Xboxin peleistä. Se mitä yritin sanoa on, että kyllä sitä "täyttä paskaa" löytyy muiltakin konsoleilta. Myös Pleikkarilta. Se, mikä sinun tai jonkun muun mielestä on sontaa, saattaa toisen mielestä olla maailman paras peli.
        Mitä taas tähän ohjain-juttuun tulee, niin MINUSTA Pleikkarin (ja GameCuben) ohjaimet näyttävät ja tuntuvat lähinnä LELUILTA. Sitä vastoin Xboxin ohjain on erittäin laadukkaan näköinen ja tuntoinen. Ja tämä on ainoa arvostelu millä minulle on mitään väliä.

        Ai niin... sinun kannattaa pyytää äidinkielinopettajaltasi hiukan tukiopetusta oikeinkirjoittamisessa. Vaikka "Xbox" onkin noin nuorelle takuulla äärimmäisen vaikea sana kirjoittaa oikein, ei silti ole hyväksyttävää epäonnistua siinä aina ;)

        MINUSTA taas tuo x-böxin ohjain näyttää LÄHINNÄ lelulta, mahdollisesti näkönsä/kokonsa vuoksi. Muiden konsolien ohjaimet ovat jotenkin luonnollisemman/aidomman näköisiä. Paitsi Game Cuben ohjain joka todentotta näyttää lelulta...

        -"Vaikka "Xbox" onkin noin nuorelle takuulla äärimmäisen vaikea sana kirjoittaa oikein, ei silti ole hyväksyttävää epäonnistua siinä aina"-
        Tuohon sanon vaan sen verran, että eiköhän nuo tukiopetus ajat ala olla jo takana päin...

        Saa sitten nähdä miten nuo
        Playstation 3 ja X-Box 2 eroavat toisistaan. Sen verran olen ainakin kuullut että Playstation 3 tulee olemaan melkonen "ihmekone". Tod. näköisesti myös X-Box 2 tulee olemaan laadukaskone.


      • mä vaan
        PoxX kirjoitti:

        Laitetaan se lapsuuden piikkiin, että olet käsittänyt asiat väärin. Katsos, ei ole tarkoituskaan juoksennella pelikonsoli kainalossa ympäri taloa, vaan sen paikka on kiinteästi television lähellä. Näin ei haittaa vaikka se olisikin "iso mötikkä, joka painaa paljon". Toinen seikka mikä sinua huolestutta on se, että ohjain on "iso halko". Älä huolehdi, kyllä sinunkin pikku kätösesi kasvavat joku päivä oikeiksi miehen kouriksi. Toki tähän menee vielä aikaa, jota voit kuluttaa vaikkapa pelaamalla Playstationia.
        Lopuksi vielä toteat, että "pelejä on yli puolet vähemmän kuin PS2:sella ja laadut vielä(kin?) huonommat. No joo... Xboxille ei saa Pokemoneja, Teletappeja, My little ponyja ja mitä niitä muita nyt ikinä onkaan? Xbox ja sen pelit ovat tarkoitettu lähinnä varttuneimmille (ja tätä myötä riittävän isokokoisille) pelaajille jotka eivät sellaista jöötiä kaipaakaan.

        ...mä en "PoxX" tiennykään et sä katot teletappeja!!


    • -----

      PS2:n saa ainakin mukavammin kaikenlaisia lisä härveleitä, kuten musa koskettimiston ja tanssialustoja ym.
      Onkin aika kummallista, että niinkin suosittu peligenre kuin tanssipelit puuttuu kokonaan xboxilta.

    • Juha

      Mä en ostaasi kumpaakaan. Mä ostaisin Gameboy advancen sp:een, mutta omapa on valintas.

    • Mä vaan

      Juma***** X-boxissa on se kauhee molo-ohjain, ja se on ihan niiku jonkun kyr**!!!!!!!!!!! Siit molo-ohjaimesta ei pysty pitämään kiinni kunnolla! Voin todistaa sen! Olin pelaamas mun kamulla X-boxilla ja ku ehin pelata 15 minsaa ni ranne kramppas ja se oli kipee 2 päivää! Älä hanki X-boxii äläkä sen molo-ohjainta, jos et haluu valtavia rannesärkyjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Balle Gratis

        On tainnu tulla se ranne kipeeksi jostain muusta...X- box on tekniikaltaan 2 v pleikkaria uudempi laite jonka pelitarjonta kasvaa räjähdymäisesti koko ajan. x- box on helpompi
        ohjelmoida kuin pleikkaria ja tämäkin edesauttaa
        pelien kehittelyssä.

        Täksi jouluksi tuskin kannattaa pleikkaria ostaa juuri vanhentuneen tekniikan takia.....tod näk ensi vuonna ilmestyy
        PS3 joka sitten taas on hetken tekniikassa edellä
        kunnes tulee taas....

        Muistakaas hyvät herrat että määrä ei korvaa
        laatua....

        T. BG


      • rtar
        Balle Gratis kirjoitti:

        On tainnu tulla se ranne kipeeksi jostain muusta...X- box on tekniikaltaan 2 v pleikkaria uudempi laite jonka pelitarjonta kasvaa räjähdymäisesti koko ajan. x- box on helpompi
        ohjelmoida kuin pleikkaria ja tämäkin edesauttaa
        pelien kehittelyssä.

        Täksi jouluksi tuskin kannattaa pleikkaria ostaa juuri vanhentuneen tekniikan takia.....tod näk ensi vuonna ilmestyy
        PS3 joka sitten taas on hetken tekniikassa edellä
        kunnes tulee taas....

        Muistakaas hyvät herrat että määrä ei korvaa
        laatua....

        T. BG

        edellinen viesti sisälsi sen "päx poksin" täydeltä silkkaa ulostetta. siitä kuvottavasta pahvilootasta ei löydy mitään parempaa, kuin loisteliaasta PLAYSTATION 2:sesta


    • Guardian83

      Jos haluat tämän päivän tehokkaimman pelikonsolin niin xbox. jos taas haluat vanhaa roinaa niin playstation 2 on loistava valinta.

      toisaaltaan ps2:n hinnalla voit ostaa vaikka Megadriven ja monta peliä siihen. tai jopa gameboyn colorin ;)

      uusi vs. vanha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe