oisko jollain belgejä kasvattavan osoitetta.laittakaahan tänne ni pääsen sivuille.kiitos!
tervu
10
1443
Vastaukset
- tervumamma
Belgiyhdistyksessä on pentulista sekä kasvattajien osoitteita:
http://www.finbelge.fi/ - Sisu
Käy osoitteessa www.koirat.com; sieltä löytyy (lähes) kaikki koirista! :)
- Dark Angel
Hei!
Itselläni on oma Kenneli jossa kasvatan Belgianpaimenkoiria,pääasiassa tervuereniä,mutta pari kappaletta löytyy myös muita muunnoksia eli groenendaelia,lakenoista ja malinoista.
Tervuja on 15 kpl,groguja 8kpl,maleja 4kpl ja lakeinoista 4kpl..
Mutta en myy koiriani,missään nimessä pelkäksi pihakoiriksi! Nyt ei ole myynnissä koiria,en myi kasvattamiani aikuisia koiria,pentuja ei ole tällä hetkellä yhtään,ensimmäinen,eli A-pentue, syntyy vasta vuonna 2006 ehkäpä jo 2005 vuonna..
Mutta tässä on kenneleitä joissa voit käydä:
Mustantuiskun kennel(sinne on muistaakseni tulossa pennut..)muistantuiskun kennelissä on linkkivinkkejä joita katsomalla pääset tutustumaan muihin kenneleihin,esim. Pyrytuulen kennel jne. Hyvät kotisivut...
Pentuja odotetaan kenties Mustantuiskun Kenneliin syksyllä. Tarkistin asian.
www.finbelge.fi sielä käyt katselemassa.
Ja käy osoitteessa www.koirat.com
Eiköhän tossa ole aluksi..Onnea etsinnöille..! - Haloo
Dark Angel kirjoitti:
Hei!
Itselläni on oma Kenneli jossa kasvatan Belgianpaimenkoiria,pääasiassa tervuereniä,mutta pari kappaletta löytyy myös muita muunnoksia eli groenendaelia,lakenoista ja malinoista.
Tervuja on 15 kpl,groguja 8kpl,maleja 4kpl ja lakeinoista 4kpl..
Mutta en myy koiriani,missään nimessä pelkäksi pihakoiriksi! Nyt ei ole myynnissä koiria,en myi kasvattamiani aikuisia koiria,pentuja ei ole tällä hetkellä yhtään,ensimmäinen,eli A-pentue, syntyy vasta vuonna 2006 ehkäpä jo 2005 vuonna..
Mutta tässä on kenneleitä joissa voit käydä:
Mustantuiskun kennel(sinne on muistaakseni tulossa pennut..)muistantuiskun kennelissä on linkkivinkkejä joita katsomalla pääset tutustumaan muihin kenneleihin,esim. Pyrytuulen kennel jne. Hyvät kotisivut...
Pentuja odotetaan kenties Mustantuiskun Kenneliin syksyllä. Tarkistin asian.
www.finbelge.fi sielä käyt katselemassa.
Ja käy osoitteessa www.koirat.com
Eiköhän tossa ole aluksi..Onnea etsinnöille..!Ootkos nyt ihan asiallisella pohjalla noissa touhuissas?
Tolla koiramäärällä pääsee äkkiä eläinsuojeluyhdistyksen mustalle listalle.
Ja myös monen muun. - Dark Angel
Haloo kirjoitti:
Ootkos nyt ihan asiallisella pohjalla noissa touhuissas?
Tolla koiramäärällä pääsee äkkiä eläinsuojeluyhdistyksen mustalle listalle.
Ja myös monen muun.Huomioi että minulla on kenneli... Koirat EIVÄT ole "tavallisia" kotikoiria! Vaan kenneli koiria! Niillä kisataan ja niitten kanssa harrastetaan pk-toimintaa,kunten myös paljon muuta.
Enkä ole ns. vastuussa kennelistäni yksin, mieheni kanssa hoidan kennliäni,kunten Suvin,siskoni kanssa. Mutta en ole tilivelvollinen, sinulle kennelini toiminnasta. - Haloo
Dark Angel kirjoitti:
Huomioi että minulla on kenneli... Koirat EIVÄT ole "tavallisia" kotikoiria! Vaan kenneli koiria! Niillä kisataan ja niitten kanssa harrastetaan pk-toimintaa,kunten myös paljon muuta.
Enkä ole ns. vastuussa kennelistäni yksin, mieheni kanssa hoidan kennliäni,kunten Suvin,siskoni kanssa. Mutta en ole tilivelvollinen, sinulle kennelini toiminnasta.Vai ihan kennelikoiria?
Ja kaikkien koirien kanssa kisataan?
Kyllä mahtaa teillä olla iso perhe, jo kaikkia koiria kilpailutatte ja treenaatte.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletteko edenneet pitkällekin kisaurallanne? Tuloksia? - utelias
Dark Angel kirjoitti:
Huomioi että minulla on kenneli... Koirat EIVÄT ole "tavallisia" kotikoiria! Vaan kenneli koiria! Niillä kisataan ja niitten kanssa harrastetaan pk-toimintaa,kunten myös paljon muuta.
Enkä ole ns. vastuussa kennelistäni yksin, mieheni kanssa hoidan kennliäni,kunten Suvin,siskoni kanssa. Mutta en ole tilivelvollinen, sinulle kennelini toiminnasta.Kilpailevien lakujesi nimet?
Tiedoksi:
Suomessa kautta aikojen on kaksi lakua saavuttanut MVA-arvoon vaadittavan käyttötuloksen. Tiedän myös nimeltä kaikki PK-kokeessa, tokossa ja agilityssä kilpailleet lakut. - Haloo
utelias kirjoitti:
Kilpailevien lakujesi nimet?
Tiedoksi:
Suomessa kautta aikojen on kaksi lakua saavuttanut MVA-arvoon vaadittavan käyttötuloksen. Tiedän myös nimeltä kaikki PK-kokeessa, tokossa ja agilityssä kilpailleet lakut.Taisi tulla enkelillä pupu pöksyyn... mikä lie virtuaalikasvattaja :-))
- Dark Angel
Haloo kirjoitti:
Vai ihan kennelikoiria?
Ja kaikkien koirien kanssa kisataan?
Kyllä mahtaa teillä olla iso perhe, jo kaikkia koiria kilpailutatte ja treenaatte.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletteko edenneet pitkällekin kisaurallanne? Tuloksia?Kennelikoiriapa hyvinkin.
Suurimman osan, paitsi Lulun kanssa, se odottaa ekaa pentuettaan, Lulu on hoidossa kennelissämme.
Iso perhe? No mitenkä sen nyt ottaa, minä ja mieheni koirat.
Ja tietenkin ns."työntekijät", jotka halutessaan esittävät koiria näyttelyissä ja ohjaavat esim. agi-radalla.
Tällä vuodella ei kilpailussa ole vielä oltu, mutta sekin on edessä. ;) - Dark Angel
utelias kirjoitti:
Kilpailevien lakujesi nimet?
Tiedoksi:
Suomessa kautta aikojen on kaksi lakua saavuttanut MVA-arvoon vaadittavan käyttötuloksen. Tiedän myös nimeltä kaikki PK-kokeessa, tokossa ja agilityssä kilpailleet lakut.Lakuillani ei kisata nyt tällä hetkellä.
Nuorin Lakuistani, Ginny loukkaantui eilen.
Eihän se tietenkään estä kilpailemasta muilla Lakuillani. Pyrimme totuttamaan kennelissämme koiria erilaisiin ihmiseen. Siitä johtuen lakuja esittää yleensä esim. näyttelyissä sen ns. "hoitaja".
Tässä olemme tuumineet,että ehkä juuri belgeistä lakut ovat ns. onnettomuus alttiimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289