tiedoksi kaikille jotka pelaa pokerihuoneella jos pelaatte turnausta josta olette maksanut 40€ ja sitte se turnaus keskeytetään et saa rahojasi takaisin!
TÄMÄ ON POKERIHUONEEN KÄYTÄNTÖ! pokerihuoneen työntekijät juhlivat sinun pelaamillasi rahoilla!
Eli kannattaa lopettaa pelaamaan pokerihuoneella pelatkaa mielummin www.Pokerimaa.com tai tai aceofspades.com siellä minimi Talletuskin on vähemmän ja varmasti saisit siellä korvausta jos turnaus keskeytetään ja olet pistänyt omaa rahaa likoon!
Pokerihuone ei maksa takaisin!
ELI OMALLA VASTUULLA PELAILET SIELLÄ MINÄ EN PELAA ENÄÄ SIELLÄ KOSKA NE OIKEESTI HUIJAA ASIAKKAITAAN!
jos turnausta ei pelata loppuun tai se keskeyteään! niin pakkohan siitä on rahat saada takaisin!
JA ASIAKASPALVELU EI TOIMI OLLENKAAN JA KOKO PAIKKA ON RIGGED!
Pokerihuone.com KUSETTAA!!
näin!!!
3
385
Vastaukset
- Vielä Jeesssss!!!!!!!!!
Just tänään tuli 1000 euroa pankkitilille,kusettaas lisää vaan,töihin en ehdi enää
- oot
LOL sähän oot jo töissä! oot pokerihuoneen oma työntekijä ja kusetat hyväuskosilta pelaajilta kaikki rahat ei tuohon sun 1000 euron rahasiirtoon oo muuta selitystä! siinä sun 1000 eurossa se minunki raha varmaan seassa lilluu!
HUIJARIT
- Pokerimaa1
Tuossa tapauksessa potin pitäisi mennä splittiin kaikkien mukana olijoiden kanssa mielestäni? Ota selville pokerihuoneen "toimipiste" ja piinaa sinne, eiköhän ala tapahtua.
Itselläni ihan hyvät kokemukset koko b2b-verkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279