Eli löytyykö mistään suomalaisesta kaupasta jotain Jackson seinävaatteita/julisteita. Kaverini sanoi, että vanhoissa Suosikki-lehdissä oli ollut mainoksia jostain verkkokaupasta, jossa mainostettiin paljon myös Jackson seinävaatteita. (hän on hukannut ko. lehden) Joten kysyn mikähän tämä liike mahtoi olla??
Julisteita ,seinälippuja .....
5
1395
Vastaukset
- MiChAeLLoVe
huuto.net koska en nyt tähän hätään ainakaan muuta keksi...
- MJJ93
Mullekkaan ei tosiaan oikeen muuta paikkaa tuu mieleen kun huuto.net. Sieltä oon ite ainakin huutanu MJ seinävaatteen/lipun. Ja niitä siellä on aina välillä myynnissä.
- Edo*
Mietin kauan mitä mahdoit tarkoittaa, joten menin etsimään kirpparilta vanhoja suosikkeja ja ostin yhden... Eli: silloinen liike oli The New Stuntman shop, nykyisin (?) täällä http://www.stuntman.fi/ ,
MUTTA valitettavasti sieltä ei löydy MJ tuotteita...
Toinen vanha liike oli joku ELVIS liike/kauppa, mutten usko senkään olevan enää hengissä saati että se myisi enää MJ kamaa... Silloin kun mahdollisuudet olivat hyvät saada MJ kamaa elettiin vielä 90-lukua. (ja tietysti sitä ennenkin) ;P - aliisa h
revontulesta varmaan,,,,
- normaaleista
kaupoista löytyy julisteita, minä ainakin olen anttilasta löytänyt kaksi mj:n julistetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73863
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 46580
- 35577
- 40575
- 29572
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35474