tiedoksi kaikille jotka pelaa pokerihuoneella jos pelaatte turnausta josta olette maksanut 40€ ja sitte se turnaus keskeytetään et saa rahojasi takaisin!
TÄMÄ ON POKERIHUONEEN KÄYTÄNTÖ! pokerihuoneen työntekijät juhlivat sinun pelaamillasi rahoilla!
Eli kannattaa lopettaa pelaamaan pokerihuoneella pelatkaa mielummin www.Pokerimaa.com tai tai aceofspades.com siellä minimi Talletuskin on vähemmän ja varmasti saisit siellä korvausta jos turnaus keskeytetään ja olet pistänyt omaa rahaa likoon!
Pokerihuone ei maksa takaisin!
ELI OMALLA VASTUULLA PELAILET SIELLÄ MINÄ EN PELAA ENÄÄ SIELLÄ KOSKA NE OIKEESTI HUIJAA ASIAKKAITAAN!
jos turnausta ei pelata loppuun tai se keskeyteään! niin pakkohan siitä on rahat saada takaisin!
JA ASIAKASPALVELU EI TOIMI OLLENKAAN JA KOKO PAIKKA ON RIGGED!
Pokerihuone.com KUSETTAA!
10
2917
Vastaukset
- 4ertw
Asiaa, juuri noin se menee.
- Kei-ismo
sinä se siinä kusetat vittu pokerihuoe ei kuseta yhtään vitu nobo
Pokerihuone on aivan sekaisin tällä hetkellä.Cash code talletuksen ei onnistunu, kotiutus ei ole tullut yli viikko mennyt aikaa.täytyy kohta tehä juttu tosta.Kusetusta koko paska.kaikki vaa bettsonille tai johonki muuhun parempaan. Asiakas palveluki ihan niin syvältä perseestä ku vain voi, toimii kerran kuussa.POKERIHUONE SUCKS!
- paskaaaaaaaaaa
hytd kirjoitti:
Pokerihuone on aivan sekaisin tällä hetkellä.Cash code talletuksen ei onnistunu, kotiutus ei ole tullut yli viikko mennyt aikaa.täytyy kohta tehä juttu tosta.Kusetusta koko paska.kaikki vaa bettsonille tai johonki muuhun parempaan. Asiakas palveluki ihan niin syvältä perseestä ku vain voi, toimii kerran kuussa.POKERIHUONE SUCKS!
laitoin vajaat 200e pelitilille ja nyt ei saa rahoja takaisin!!! kohta kuukausi mennyt!
- 2b2 h
kaikki kuseettaa piste freerollit toimii vain tuurilla ja pikku pöydät kerää rahat niin
että ei viranomaisia kiinnosta seurata kun isoja rahoja. onhan tuo nähty.
pakkohan se on katsoa onko pelaaja höydyllinen talolle vai ei. järki käteen jos aivot. ne mitä freerolleista voitetaan kyllä se talo hommaa ne takas ei ne muuten voisi pyöriä. joka paikassa huijataan mutta 2b2 on vain kuuluisin siitä ja näkee läpi asiakaspalvelussa oleva henkilö jo sanoo että olen vain töissä täällä ja teen sen mitä käsketään - Anonyymi
paskaaaaaaaaaa kirjoitti:
laitoin vajaat 200e pelitilille ja nyt ei saa rahoja takaisin!!! kohta kuukausi mennyt!
. Ulla 200e
- kusetusta on
Ainuun kerran kun maksoin turnauksesta en päässyt siihen tai se keskeytettiin tms. Ja nyt kävi niin, että nimimerkki se ja se sai mun voiton... käsittämätöntä, mutta niin siinä kävi. Mulla oli kolme kasia ja sit voitto meni kuitenkin jollekki toiselle. Ja kuitenkin siinä pelihistoriassa luki, että "mikä sen nimimerkki nyt olikaan" voitti kolmella kasilla. Ei sil mitää kolmea kasia ollu kun ne oli mulla. HÄH. Mitä vittua...
Aika uskomatonta, mutta niin se vaan nyt oli. - duko
vittu maksoin 200 voitin 500 halusin lähteeVIt.... mut en saanu rahoja ulos!!!! se oli boonus kohalla vaikka mä laitoin 200e tilille, laitoin asiakaspalveluun viestii mut ei koskaa saaanu vastaust, joten hävisin kaiken!
- jepah21
Kaverit nyt otatte ihan rauhallisesti ja luette minun tarinani sekä menette katsomaan kotisivuni joista voitte saada jonkinnäköistä tuottoa jos pelaatte korttinne oikein :) Hyvää maanantaita!
- Anonyymi
Viiiittuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569