Onko kenelläkään vähän käytettyä tai pieneksi jäänyttä ajopukua 9-vuotiaalle pojalle? Koko saisi olla 140 cm.Puvut jäävät niin nopeasti pieneksi,että uuden ostaminen tuntuu turhalta.
Poika kulkee pyörän kyydissä ja sopivat varusteet pitäisi saada kesäksi.
Laita s.postia,jos omistat tarpeettomaksi jääneen lasten ajopuvun.
Lapselle ajopuku
5
1506
Vastaukset
- Kuutiotuuma
Pieneksi jäänyt MP asun ajoasu, 140cm.
Takissa irtovuori ja selkä/kyynärpää suojat.
Housuissa henkselit ja polvisuojat.
Pääväri musta, vähän sin/pun sävyä.
140e, puh.0405424313.
PS asu ollut käytössä yhden kesän. - Vee2
Meillä http://www.bikerpoint.net on sulle tai siis pojalle joko punamustaa tai sinimustaa vedenpitävää asua. Erilliset takki ja housut.
Hintaan 99,90 € ja takuu 2 vuotta.
Merkki on Probiker, kuten tavarantoimittajamme Euroopan suurimman ajovarusteiden myyjän, tuoterepertuaariin kuuluu.
Tsekkaa nettisivuiltamme ja ota yhteyttä. - siesta1
moi!!
Valitettavasti minulla ei ole pojallesi sopivaa ajopukua.... mutta kysyisin sinulta olisiko sinulla pieneksi jäänyttä ajopukua.. itselläni on 6 vanha poika, joka jo viimevuonna istui pyörän kyydissä kuin nokko...
ongelma johon itse olen törmännyt on et pienet lasten ajovarusteet on kiven alla eteenkin kun poika on vielä siro rakenteinen
t. siesta1- Turvallisuus ennenkaikkea
Valitettavasti ei ole pieneksi jäänyttä ajopukua,koska poika on harrastanut crossipyöräilyä kotipihalla ja ne varusteet ovat toisenlaisia.
Minulla itselläni on pyörä,jonka kyytiin poika mielisi.
- kesä tulee
Vähän käytetty MP-asun valmistama Sportech Aqua Control punamusta takki koko 34 (irroitettava vuori), housut 150cm hintaan 120e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683