Onneksi ei tarvi hävetä tämänkään vuoden euroviisuedustajaa. Vaikka rokettirollimiehiä olenkin, tunnustan nostalgisten euroviisumuistojen kyllä koskettavan.
Oltiin jotenkin niin kuin lähempänä oikeata Eurooppaa kuin itää. Torvet soiden lähtivät taistelutantereelle niin Lapponiat kuin Pylly vasten pyllyä-Fredi jne. Turpiin tuli aina, mutta lauantai-illan keväisessä hämyssä oli pentuna hektistä jännätä jäädäänkö nollille. -Oho! Luxvempurki anto Suomelle pisteen, jee!
Abba se oli kymmenvuotiaalle jotakin suurta ja upeaa. Peppi Pitkätossun ohella Agnetha taisi olla ensi-ihastukseni (hänellähän oli se pop-maailman paras..., muistatteko mikä?). Saksan Tsinkis-kaani oli kanssa kova.
Eipä olis muuten Kekkoslovakiassa joku Ganes päässyt edustamaan. Eikä muuten ole ollut Tapani Kansakaan (Kymin Suolakurkku, seittemän liivipuvun omistaja, Stefan Popolo, Mister Ego, muutamia arvonimiä mainitakseni)kaiketi euroopan mammoja hurmaamassa.
Mites teillä jäkälät, tuleeko tippa linssiin neuroviisuja muistellessa?
Europliisumuistoja
52
1099
Vastaukset
- Mysteriet
Juuh, tippa tulee linssiin - silkasta myötähäpeästä...
Ihan kysymättä mieleen pomppaa Kojon Nuku pommiin - kääk !
Sääli että sen sanoittajana piti olla nero *huokaa*- johnweinikäs
Äläs ny! Rekei-okei Sorsa oli menestys...ja eiks Kirkakin hengaillut?
Kojo nyt veti niinku kykyjenetsintätilaisuudessa ja mutisi mennessään "et kyllähän se kotona vielä ihan hyvin, korkeelta ja kovaa, mitesseny noin käheesti ja tukahtuneesti lähti..."
Ja meillähän on aina Lordi! Ja sit se mikäsenytoli jipijii tai jotain. - Mysteriet
johnweinikäs kirjoitti:
Äläs ny! Rekei-okei Sorsa oli menestys...ja eiks Kirkakin hengaillut?
Kojo nyt veti niinku kykyjenetsintätilaisuudessa ja mutisi mennessään "et kyllähän se kotona vielä ihan hyvin, korkeelta ja kovaa, mitesseny noin käheesti ja tukahtuneesti lähti..."
Ja meillähän on aina Lordi! Ja sit se mikäsenytoli jipijii tai jotain.Eikä passaa unhoittaa Anneli Saaristoa ja ladolcevitaa - sillehän ropisi pisteitä kuin lontoon satees tippoja...
Tipitii on muuton pyhä - jumalaut, Marionin kaltaista tähteä ei enää nää nykytaivaalla!
Turpaan jokaista joka kehtaa muuta sanoa - kylä jmpti o näi ! - johnweinikäs
Mysteriet kirjoitti:
Eikä passaa unhoittaa Anneli Saaristoa ja ladolcevitaa - sillehän ropisi pisteitä kuin lontoon satees tippoja...
Tipitii on muuton pyhä - jumalaut, Marionin kaltaista tähteä ei enää nää nykytaivaalla!
Turpaan jokaista joka kehtaa muuta sanoa - kylä jmpti o näi !Anneli oli selvinnyt masennuksesta ja riippuvuuksista. Hienoa!
Ha! Muska on kovempi kuin Marion. Olen muuten Muskan kanssa heittänyt läppää pari kertaa ja vetäsi nimmarinkin, arvaa minne....no käsivarteen tietty.
No eihän jipitijiin aikoihin ollut vielä edes synnytty. Mun mielestä se on kappaleena ihan per...immäiseltä hyllyltä. Olihan El Pimpo kova juttu jopa Saksassakin, tokitoki.
Ei maar sano Kiigalan miäs, eiks kukka muista enä Sitä Viulunsoittaja kappalet..."Hei kundit kuunnelkaa tuota vanhaa jammaajaa" - Mysteriet
johnweinikäs kirjoitti:
Anneli oli selvinnyt masennuksesta ja riippuvuuksista. Hienoa!
Ha! Muska on kovempi kuin Marion. Olen muuten Muskan kanssa heittänyt läppää pari kertaa ja vetäsi nimmarinkin, arvaa minne....no käsivarteen tietty.
No eihän jipitijiin aikoihin ollut vielä edes synnytty. Mun mielestä se on kappaleena ihan per...immäiseltä hyllyltä. Olihan El Pimpo kova juttu jopa Saksassakin, tokitoki.
Ei maar sano Kiigalan miäs, eiks kukka muista enä Sitä Viulunsoittaja kappalet..."Hei kundit kuunnelkaa tuota vanhaa jammaajaa""ovi auki potkastaan
kaikki kääntyy katsomaan
ukko rähjäinen
vettä valuen
ovesta astuu hiukan ontuen
penkille istahtaa..."
Pihasoittajat, eiks nii ?
Joo, Muska on rock - on aina ollu!
Melkeiste parempi viä ko guatron susi - melkeiste =) - johnweinikäs
Mysteriet kirjoitti:
"ovi auki potkastaan
kaikki kääntyy katsomaan
ukko rähjäinen
vettä valuen
ovesta astuu hiukan ontuen
penkille istahtaa..."
Pihasoittajat, eiks nii ?
Joo, Muska on rock - on aina ollu!
Melkeiste parempi viä ko guatron susi - melkeiste =)Joo, Pihasoittajathan ne oli. Kuatron Susi oli muutamia vuosia sitten Hamina Tattoon musiikkiteltassa. Hmmm, oli ääni kyllä jo aika sortunut.
Semootti pitsa on ku Kuatro Tsastkioone. Onkhaa se hänen mukaans nimetty? Ku sit ei toisaalt ol vaik Gary Glitter-pitsaa ollengans. Ai nii, mut sehän onki krimi-naali nykyjäns.
Hei Irwin-pitsan mukana tulis kolmen litran oluttuoppi ja horsma pöytään. Junnu Vainio-pitsassa olis hylkeenlihaa ja Kotkan Poikaa. Danny-pitsa olis ihan kokonaan laulavaa lihapullaa, auta armias!
- Paablo
Tosi on että valtava määrä myötähäpeää sisältyy viisuihin Suomen osalta. Mut kuka muistaa: Lapponia johti kun eka maa oli pisteensä antanut, täydet 12 Suomelle.
Jos joku oli hyvä, ni mun mielest Ploirin Huilumies. Soitti upeesti ja lauloi, ja surkee menestys.- johnweinikäs
Jotain tuollaista muistelin itsekin. Hätkähdyttävää ja porukat meinas että nyt se tulee voitto, mutta ei tullutkaan kuin 30 vuoden päästä.
Ploiroa en henk.koht oikein jaksa.
- ...ngg
aina kun pliisuja muistelee. Kyyneleet ovat tus-
kan kyyneleitä.
Selkärankaiset Suomen Ibun edustajat muistivat
vuosikymmeniä seistä suomenkielen takana vaikka
kaikki tiesivät, että voitot oli ostettu kieli-
nenmmistöjen maihin. ABBA tajusi sen, A'HA tajusi
sen. Vasta viime vuosien uudistus takasi kieli-
pelin poistumisen, mutta tilalle tuli kotiseutu-
rakkaus. Suomen kannalta liian myöhään.
Lordi oli poikkeus, mutta koska koko show oli
aivan jotain uutta, ne siivet eivät enää kanna.
Enää puuttuu Katri-Helena viisuihin ja itken ilon
kyyneleitä - ilosta, että lopultakin päättyisi
pliisujen katsominen. Kokonaan. Odotan Katri-
Helenaa...- johnweinikäs
...ja taivaalla loistaa kuu. Suosikissa olikin aikoinaan Kutri-Helena, mutta Nyrok-City oli jotain aivan tajutonta.
Älä hätäile, kyllä viisuissa pärjätään, kun on pää auki, kato. Uskon ihmeisiin. Kyllä Suomi pääsee vielä futiksen MM-kisoihinkin ja voittaa maailmanmestaruuden. Tai no....kuhan nyt pääsis edes EM-kisoihin joskus.
Mutta meillä on aina Tukholma 1995 ja i-ha-haa Leijonat, i-ha-haa. Ja Lasse Viren. - Mermaid0
Katri Helena on kylläkin jo edustanut Suomea euroviisuissa kahdesti. Eikä ihan huonosti edustanutkaan:)
- mamma mia
johnweinikäs kirjoitti:
...ja taivaalla loistaa kuu. Suosikissa olikin aikoinaan Kutri-Helena, mutta Nyrok-City oli jotain aivan tajutonta.
Älä hätäile, kyllä viisuissa pärjätään, kun on pää auki, kato. Uskon ihmeisiin. Kyllä Suomi pääsee vielä futiksen MM-kisoihinkin ja voittaa maailmanmestaruuden. Tai no....kuhan nyt pääsis edes EM-kisoihin joskus.
Mutta meillä on aina Tukholma 1995 ja i-ha-haa Leijonat, i-ha-haa. Ja Lasse Viren.ja nykäsen matti voitti mäkihypyn maailmanmestaruuden senioritasolla ;)))
Paljoos löit vetoa??
viheltelee.... - johnweinikäs
mamma mia kirjoitti:
ja nykäsen matti voitti mäkihypyn maailmanmestaruuden senioritasolla ;)))
Paljoos löit vetoa??
viheltelee....Ei tullut laitettua vetoa, olikohan kohteenakaan?
- ...ngg
Mermaid0 kirjoitti:
Katri Helena on kylläkin jo edustanut Suomea euroviisuissa kahdesti. Eikä ihan huonosti edustanutkaan:)
Miksi luulet, että toivon vielä niittiä kär-
simyksilleni? Toivon Katri-Helenasta "pelasta-
jaa", joka laulaa suomeksi, sijoittuu kehnosti
esittämällä pliisun ja minä voin lopullisesti
haudata(yliruksata) juuropliisut TV-ohjelmista
ja vaihtaa ilolla toiselle kanavalle.
;D
- mamma mia
sehän oli joulun jälkeen tärkein kansainvälinen juttu. Siis pentuna meinaan. Silmät ristissä kuunneltiin : Finland 1 points jne. Se jäi kyllä mieleen, kun Marionin biisin alussa mikroroni meni rikki tai jotain...
Abba on suosikkini edelleen :) Iättömiä biisejä...
Yksi mieleenjääneistä, on enklannin save your kisses for me, niin herttainen. Entä saksan Ein bichen freedom... tai entäs epsanja, olikos baccara euroviisuissa, vai muistanko väärin?
Niin tai näin, europliisut on tehneet kasvojen pesun myötä " HARD ROCK HALLELUJAH " eli mitä tahansa voi odottaa, kunhan se on oman maan näköistä.
Eli Lordi jää kyllä viisuhistoriaan... jeeee :)) - Laila Kinnunen
Siinä oli kaunisääninen laulaja, meitä ei kaikkia vielä silloin ollutkaan.
Yön vaipan alle on jo jäänyt maa
on tullut aika valot sammuttaa
vain varjot vakavina paikallaan
nyt käyvät uneksimaan
On valo jäänyt pieneen ikkunaan
ken valvoo ajatukset seuranaan
hän omaa ystäväänsä kaivaten
näin laulaa toivoen
Valon säteiden tie minut muistoihin vie
lyhty ikuinen on muisto kuihtumaton
Kautta hiljaisen yön taakse tähtösten vyön
laulu hänelle soi, jos kuulla hän voi
Nyt syttyy kaunis uusi tähtönen
jo laulajakin huomaa loiston sen
Nyt armas laittoi valon ikkunaan
mua kuulee kaivatessaan
Jää valo alle aamun koittavan
pää uneen vaipunut on laulajan
hän luokse ystävänsä kiitäen
käy siivin unien.
Lordi teki sen ja myös Teräsbetonikin
PRKL jos vain esittäisivät sen "Lontooksi"- johnweinikäs
Lailla meni sit oma elämä vähän pieleen. Viina vei mukanaan. Hieno ääni hänellä tosiaan oli.
- Chari
ABBA teki vaikutuksen ja päätin isona olla samanlainen kuin se vaalea tyttö. Nyt en enää edes muista hänen nimeään, niin tärkeäksi tuo tavoite muodostui ... *kihi*. Eni vei, kyllähän ne Euroviisuilut ovat olleet nostalgisia, tavalla tahi toisella.
- johnweinikäs
Hänen nimensä on Agnetha Fältskog. Et sitten päätynyt laulajaksi. Oli kyllä varmaan monen pikkutytön idoli.
- Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Hänen nimensä on Agnetha Fältskog. Et sitten päätynyt laulajaksi. Oli kyllä varmaan monen pikkutytön idoli.
Tyyliä jäljittelin joka tavalla pitkäänkin, ja se kaikki naurattaa (lue nolottaa )jälkikäteen.Olisi sitä kait pahempiakin tavoitteita ollut.
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Tyyliä jäljittelin joka tavalla pitkäänkin, ja se kaikki naurattaa (lue nolottaa )jälkikäteen.Olisi sitä kait pahempiakin tavoitteita ollut.
N snä mitään häpeämistä ole. Mäkin olisin halunnut olla nuorena paljon kovempi punkkari kuin olin. Vieläkin muuten mulla on Ramones-nappi takin kauluksessa. Joku siitä yks päivä irvailikin. Äijä on 44 v ja kantaa sellaista.
No ei se mun egoa heilauttanut minnekään. Sanoin vaan tyypille että ei ole kovempaa punkbändiä kuin Ramot ja ylpeänä kannan sitä.
Pidetään tyylimme ja pukeudutaan sävy sävyyn, sano moukat mitä tahansa.
Toivottavasti oot blondi, ettet joutunut Agnethaa idolisoidessasi värjäämään tukkaa...khihi - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
N snä mitään häpeämistä ole. Mäkin olisin halunnut olla nuorena paljon kovempi punkkari kuin olin. Vieläkin muuten mulla on Ramones-nappi takin kauluksessa. Joku siitä yks päivä irvailikin. Äijä on 44 v ja kantaa sellaista.
No ei se mun egoa heilauttanut minnekään. Sanoin vaan tyypille että ei ole kovempaa punkbändiä kuin Ramot ja ylpeänä kannan sitä.
Pidetään tyylimme ja pukeudutaan sävy sävyyn, sano moukat mitä tahansa.
Toivottavasti oot blondi, ettet joutunut Agnethaa idolisoidessasi värjäämään tukkaa...khihiJa sillä tiellä on pysytty edelleen. Siitä tuli tapa olla, mutta onneksi luovuin jossain vaiheessa silkkisistä polvihousuista ja virkatusta piposta. *eh eh*
Ramot mulle vieras, mutta jos fanitat niin pidä napista kiinni vaan !! Asennetta pitää olla. - johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Ja sillä tiellä on pysytty edelleen. Siitä tuli tapa olla, mutta onneksi luovuin jossain vaiheessa silkkisistä polvihousuista ja virkatusta piposta. *eh eh*
Ramot mulle vieras, mutta jos fanitat niin pidä napista kiinni vaan !! Asennetta pitää olla.No hyvä kun on tukkaa. Minä vetäsin kaljuksi, kun alkoi lähteä jo muutenkin.
Sain makeat naurut, kun eräs totaalialkoholisoitunut kaverini näki minut kadulla ja tunnistaessaan sanoi: ****, olet pelottavan näköinen. Se tuli hartaasti ja vakaumuksella. Tarkoitti kai sitä, kun olen iso korsto, kalju ja nahkatakki päällä.
Ramot on lähellä sydäntä, Deep Purple, Led Zeppelin, The Beatles, U2, Johnny Cash ja suomirock. - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
No hyvä kun on tukkaa. Minä vetäsin kaljuksi, kun alkoi lähteä jo muutenkin.
Sain makeat naurut, kun eräs totaalialkoholisoitunut kaverini näki minut kadulla ja tunnistaessaan sanoi: ****, olet pelottavan näköinen. Se tuli hartaasti ja vakaumuksella. Tarkoitti kai sitä, kun olen iso korsto, kalju ja nahkatakki päällä.
Ramot on lähellä sydäntä, Deep Purple, Led Zeppelin, The Beatles, U2, Johnny Cash ja suomirock.(nuha) Kuulostaa tosiaankin pelottavalta. *kih* Ainakin katu-uskottavuutta ilmeisesti löytyy.
Kyseiset bändit tuttuja tavallaan, mutteivat kolahda ollenkaan. Tsori. Eivät tehneet sitä edes nuorena, mutta olenkin ollut aina "softimman" musiikin ystävä. (Suomirockkia kuunnellut kait kaikki jossain muodossa ja itsekin kyllä hetkittäin esim Eppuja ja Yötä yms.) - johnweinikäs
Chari kirjoitti:
(nuha) Kuulostaa tosiaankin pelottavalta. *kih* Ainakin katu-uskottavuutta ilmeisesti löytyy.
Kyseiset bändit tuttuja tavallaan, mutteivat kolahda ollenkaan. Tsori. Eivät tehneet sitä edes nuorena, mutta olenkin ollut aina "softimman" musiikin ystävä. (Suomirockkia kuunnellut kait kaikki jossain muodossa ja itsekin kyllä hetkittäin esim Eppuja ja Yötä yms.)Makunsa kullakin. Mikäköhän bändi olis mulla softimpi. No Dire Straits ehkä sekä Eagles. Eaglesin Desperado kolahtaa kovaa. Olen itsekin ollut hölmöimmilläni desperadoluokkaa. Toivottavasti en enää.
Abba tieten softia. Kyllä se toimii! Mitäs bändejä sulla? - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Makunsa kullakin. Mikäköhän bändi olis mulla softimpi. No Dire Straits ehkä sekä Eagles. Eaglesin Desperado kolahtaa kovaa. Olen itsekin ollut hölmöimmilläni desperadoluokkaa. Toivottavasti en enää.
Abba tieten softia. Kyllä se toimii! Mitäs bändejä sulla?Ei kovin aikaa keskittyä musiikkiin, mutta kaikki Lattarit saa hyvälle tuulelle. :)
Kieltämättä Eagles on ihan jees myös ja Scorppareillakin on monta hyvää. - johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Ei kovin aikaa keskittyä musiikkiin, mutta kaikki Lattarit saa hyvälle tuulelle. :)
Kieltämättä Eagles on ihan jees myös ja Scorppareillakin on monta hyvää.Skorppareilla toimii monet herkät balladit. Mulle tuli ensin punk ja sitten hevi. Tai oikeastaan jo pentuna kuuntelin veljen soittamaa raskaampaa rokkia.
Mutta mutta lattarit ei sytytä. Tai no Shakiran musiikkikin menee, muista avuista nyt puhumattakaan.
Queenin piisit kuten Who wants to live forever laittaa kyllä herkkänä hetkenä tipan silmäkulmaan. - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Skorppareilla toimii monet herkät balladit. Mulle tuli ensin punk ja sitten hevi. Tai oikeastaan jo pentuna kuuntelin veljen soittamaa raskaampaa rokkia.
Mutta mutta lattarit ei sytytä. Tai no Shakiran musiikkikin menee, muista avuista nyt puhumattakaan.
Queenin piisit kuten Who wants to live forever laittaa kyllä herkkänä hetkenä tipan silmäkulmaan.Tosi mies myöntää tipan silmäkulmassaan. Hyvä.
Kuningattaren tulkinnat herättivät hämmästystä/ihailua heittäytymisillään jo nuorena neitinä ollessani. Siinä oli sitä erilaisuutta ja koskettavuutta joskus ehkä liikaakin herkälle luonteelle. *nyyh*
Vai ei lattarit kolahda ... no kukaan ei ole täydellinen. - Paablo
johnweinikäs kirjoitti:
No hyvä kun on tukkaa. Minä vetäsin kaljuksi, kun alkoi lähteä jo muutenkin.
Ramot on lähellä sydäntä, Deep Purple, Led Zeppelin, The Beatles, U2, Johnny Cash ja suomirock.Ramot lähellä minunkin sydäntäni. Ja ne muutkin mainitsemasi nimet. Upeaa.
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Tosi mies myöntää tipan silmäkulmassaan. Hyvä.
Kuningattaren tulkinnat herättivät hämmästystä/ihailua heittäytymisillään jo nuorena neitinä ollessani. Siinä oli sitä erilaisuutta ja koskettavuutta joskus ehkä liikaakin herkälle luonteelle. *nyyh*
Vai ei lattarit kolahda ... no kukaan ei ole täydellinen.En ole lähelläkään täydellistä. Mutta herkkyys joskus ei tee miehellekään pahaa.
Harmi oli se Freddien poismeno, mutta biisit jää elämään. - johnweinikäs
Paablo kirjoitti:
Ramot lähellä minunkin sydäntäni. Ja ne muutkin mainitsemasi nimet. Upeaa.
Punk ei ole kuollut! Hieno maku musiikin suhteen siis sinullakin.
- Chari
johnweinikäs kirjoitti:
En ole lähelläkään täydellistä. Mutta herkkyys joskus ei tee miehellekään pahaa.
Harmi oli se Freddien poismeno, mutta biisit jää elämään.Mahtava tapaus, jolla liian lyhyt elämä ja surullinen loppu. Kuten sanoit, musiikki elää edelleen, eikä sen veroista musiikkia tullakaan kuulemaan enää toiselta musikantilta.
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Mahtava tapaus, jolla liian lyhyt elämä ja surullinen loppu. Kuten sanoit, musiikki elää edelleen, eikä sen veroista musiikkia tullakaan kuulemaan enää toiselta musikantilta.
Todella lahjakas ja karismaattinen hahmo. Eipä haittaa, vaikka olikin suuntautunut miehiin.
Mulla ei ainakaan ole homokammoa, pari hyvää kaveria on homoja ja ihan loistavia tyyppejä. Sehän on tietty ihmisen oma asia, miten elää. - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Todella lahjakas ja karismaattinen hahmo. Eipä haittaa, vaikka olikin suuntautunut miehiin.
Mulla ei ainakaan ole homokammoa, pari hyvää kaveria on homoja ja ihan loistavia tyyppejä. Sehän on tietty ihmisen oma asia, miten elää.Ei tosiaankaan mikään seksuaalinen suuntautuneisuus vaikuta ainakaan taiteen tekemiseen tms. Sehän monesti on korostava tekijä erilaiselle herkkyydelle havaita asioita ja luoda uljaasti muista piittaamatta uutta ja epäsovinnaista tuotantoa.
Itse tunnen myös ns. erilaisia persoonallisuuksia, ja heistä jokainen on lisämauste elämääni. Asioihin pitää meidän tavisten vain suhtautua oikein ja olla suvaitseva, emme ole omassa "normaalisuudessamme" yhtään "parempia", ainoastaan pahimmassa tapauksessa teemme hallaa muille ja tallaamme ihkuja tyyppejä jalkoihin omien pelkojemme takia.
No nyt aloin saarnaamaan, kun aloin taas miettimään, kuinka hölmöjä me ihmiset oikeasti ollaan. Sori. - Chari
Chari kirjoitti:
Ei tosiaankaan mikään seksuaalinen suuntautuneisuus vaikuta ainakaan taiteen tekemiseen tms. Sehän monesti on korostava tekijä erilaiselle herkkyydelle havaita asioita ja luoda uljaasti muista piittaamatta uutta ja epäsovinnaista tuotantoa.
Itse tunnen myös ns. erilaisia persoonallisuuksia, ja heistä jokainen on lisämauste elämääni. Asioihin pitää meidän tavisten vain suhtautua oikein ja olla suvaitseva, emme ole omassa "normaalisuudessamme" yhtään "parempia", ainoastaan pahimmassa tapauksessa teemme hallaa muille ja tallaamme ihkuja tyyppejä jalkoihin omien pelkojemme takia.
No nyt aloin saarnaamaan, kun aloin taas miettimään, kuinka hölmöjä me ihmiset oikeasti ollaan. Sori.Tiedän kyllä, että olet samaa mieltä, tai ainakin niin käsitin. Innostuin vaan paasaamaan ;)
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Tiedän kyllä, että olet samaa mieltä, tai ainakin niin käsitin. Innostuin vaan paasaamaan ;)
Eipä haittaa. Pitää sitä tässä iässäkin innostua paasaamaan.
Vieläkin on ihmisiä, jotka käyttäytyvät aggressiivisesti näitä kavereitani kohtaan. Taitavat vaan olla vähän epävarmoja itsestään.
Ihan samaa mieltä ollaan. - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Eipä haittaa. Pitää sitä tässä iässäkin innostua paasaamaan.
Vieläkin on ihmisiä, jotka käyttäytyvät aggressiivisesti näitä kavereitani kohtaan. Taitavat vaan olla vähän epävarmoja itsestään.
Ihan samaa mieltä ollaan.Sitähän se, epävarmuutta ja tietämättömyyttä. Pitää olla sinut itsensä kanssa, jotta voi hyväksyä erilaisuutta. Siinä se taika piilee.
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Mahtava tapaus, jolla liian lyhyt elämä ja surullinen loppu. Kuten sanoit, musiikki elää edelleen, eikä sen veroista musiikkia tullakaan kuulemaan enää toiselta musikantilta.
Eipä voinut enää vastata ketjun päähän, Mutta tähän kohtaan. Joo-o täytyy sanoa, että itsensä hyväksyminen on joskus vaikeaa. Mulla on nyt tietty toipumisprosessi meneillään. Ankeimmat ajat jo ohi, mutta töitä on vielä tehtävä.
- Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Eipä voinut enää vastata ketjun päähän, Mutta tähän kohtaan. Joo-o täytyy sanoa, että itsensä hyväksyminen on joskus vaikeaa. Mulla on nyt tietty toipumisprosessi meneillään. Ankeimmat ajat jo ohi, mutta töitä on vielä tehtävä.
Ongelmien tunnistaminen, hyväksyminen ja niistä ulos pyrkiminen on se polku, mikä on tallattava, jos haluaa asioiden muuttuvan tai parantuvan. Sinulla jotain ollut, mutta jos noin pystyt "puhumaan", on suunta oikea. Kaikilla meillä omat historiamme, mutta nythän on oikea hetki alkaa kirjoittamaan sitä uudelleen. Sitten joskus se on ihanaa historiaa, mitä ilolla voi muistella.
Okei, alan heitellä pahasti kliseitä ;) - Paablo
johnweinikäs kirjoitti:
Punk ei ole kuollut! Hieno maku musiikin suhteen siis sinullakin.
Punk ei ole kuollut. Mutta nykyajan jutut tuntuu kesyiltä kun vertaa vaikkapa Sex Pistolsiin tai Dead Kennedysiin
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Ongelmien tunnistaminen, hyväksyminen ja niistä ulos pyrkiminen on se polku, mikä on tallattava, jos haluaa asioiden muuttuvan tai parantuvan. Sinulla jotain ollut, mutta jos noin pystyt "puhumaan", on suunta oikea. Kaikilla meillä omat historiamme, mutta nythän on oikea hetki alkaa kirjoittamaan sitä uudelleen. Sitten joskus se on ihanaa historiaa, mitä ilolla voi muistella.
Okei, alan heitellä pahasti kliseitä ;)Kliseitä tai ei, totuuksia kuitenkin. Jokaisella on omat harminsa elämässä, täytyy vaan ajatella mitkä asiat ovat keskeisiä. Oliskohan rock, rauha, rakkaus hyvä klisee?
- johnweinikäs
Paablo kirjoitti:
Punk ei ole kuollut. Mutta nykyajan jutut tuntuu kesyiltä kun vertaa vaikkapa Sex Pistolsiin tai Dead Kennedysiin
Green Day on yksi harvoista nykypunkbändeistä, Rancid toinen. Kyllä se 1977 punkräjähdys oli jotain verrattuna nykypäivään.
- Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Kliseitä tai ei, totuuksia kuitenkin. Jokaisella on omat harminsa elämässä, täytyy vaan ajatella mitkä asiat ovat keskeisiä. Oliskohan rock, rauha, rakkaus hyvä klisee?
Uusiakin vastaavia voisi keksiä, jotka istusivat hyvin .... ÄH, nyt ei leikkaa . Piti heittää jokin vaikuttava, mutta toiveeksi jäi. *hekottaa nolona itsekseen*
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Uusiakin vastaavia voisi keksiä, jotka istusivat hyvin .... ÄH, nyt ei leikkaa . Piti heittää jokin vaikuttava, mutta toiveeksi jäi. *hekottaa nolona itsekseen*
Ei se aina irtoa vaikuttavin teksti. Niin kuin Tapio Rautavaarallakin oli kappale "Tänään ei lauluja synny".
Ensi kerralla jo paremmalla menestyksellä, ei mitään noloiluja. - Paablo
johnweinikäs kirjoitti:
Green Day on yksi harvoista nykypunkbändeistä, Rancid toinen. Kyllä se 1977 punkräjähdys oli jotain verrattuna nykypäivään.
Juu. Kaipa nykyajan juttu on enemmän grunge.
- Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Ihan niin, "aina ei lauluja synny". Nyt on puurrettu työt tältä viikolta ja ansaittu sohva-löhöyily edessä. Ihan ilman noloilua siihen kohta annan itseni rojahtaa. :)
- johnweinikäs
Chari kirjoitti:
Ihan niin, "aina ei lauluja synny". Nyt on puurrettu työt tältä viikolta ja ansaittu sohva-löhöyily edessä. Ihan ilman noloilua siihen kohta annan itseni rojahtaa. :)
Ansaittu lepo maistuu hyvälle. Joskus olen ajatellut, että miten työttömänä elämä sujuisi. Voisiko nauttia vapaasta vai ahdistuisiko? Tietysti voisi lukea paljon, ulkoilla, vaikka onkia.
Veikkaan kuitenkin, että ahdistuisi.
Hyvä, kun ei tarvi noloilla.. - Chari
johnweinikäs kirjoitti:
Ansaittu lepo maistuu hyvälle. Joskus olen ajatellut, että miten työttömänä elämä sujuisi. Voisiko nauttia vapaasta vai ahdistuisiko? Tietysti voisi lukea paljon, ulkoilla, vaikka onkia.
Veikkaan kuitenkin, että ahdistuisi.
Hyvä, kun ei tarvi noloilla..Erilaisia sellaisia mahtuu varmasti jokaiselle. Työttömänä voisi esim. olla ahdistumatta ja suhtautua itseensä tärkeänä pätemättä työmaalla. Jokaisella on oikeus elää ja olla jos on ollut niin onnekas, että on saanut syntyä. Työ on vain yksi alue olla. Liikaa mitataan aikaa ns. suorituksina.
Ahdistusta on monenlaista. Työttömyys on tietenkin seikka, joka kysyy itsetuntoa nykyisessä elämänmenossa.
- SerafiinaCarabas
Suomalaiset ovat masokistista kansaa, sillä kyllähän niitä pitkän jatkuneita häpeän vuosia vietettiin aina kuitenkin etukäteen rinta rottingilla ja "nyt lähtee varma voittaja edustamaan Suomea" meiningillä.
Niiden, jotka eivät ole eläneet näitä pitkiä vuosi(kymmeniä)a on vaikea - ehkä mahdoton - ymmärtää sitä iloa, minkä Lordin eruoviisuvoitto tuotti! Enää ikinä ei voi sanoa, että Suomi ei ole koskaan voittanut.
Nuorena tyttönä 80-luvulla paljon Euroopassa interreilanneena voin kertoa, että Euroviisut oli yleinen puheenaihe silloin erimaalaisten nuorten kesken. Niin, tietty Suomi ihan kybällä pilkanaihe.
Joskus ehkä 90-luvulla sitten meni maku koko hommaan, tuli niin paljon muuta tarjontaa. Kerran katseltiin siskon kanssa koko kisat Viron televisiosta, ja naurettiin kippurassa kielelle. Että halvat on huvit hulluilla. Ehkä alkoholilla oli osuutta asiaan.
Mutta eläköön elämä ja yö, sata salamaa, reggae okei, hengaillaan; kukapa niitä ei osaisi. Että siinä mielessä jääneet ikuisesti osaksi kulttuuriperimäämme.
Ja taivaalle kiitos myös Lordista! Eikä tämänvuotista tartte todellakaan hävetä, kiva!- johnweinikäs
Jotenkin Euroviisut mulla liittyy sinne lapsuuden ja 80-luvun aikoihin. 90-luvulla minäkään en enää jaksanut niitä katsella.
Olen myös törmännyt ulkomailla tuohon häpeään, jota nollapisteemme tuottivat. Etenkin Ruotsissa tuli pahaa kuttuilua.
Eipä naureta enää! Lordia kannustin hurjassa meikissä. Voiton hetkellä tunsi melkoisen fiiliksen ja yhteyden kanssakansalaisiin.
Tunne oli samankaltainen kuin ensimmäisen lätkän maailmanmestaruuden tullessa. Hartaana ja uskollisesti kumpaakin menestystä tuli odotettua. Meidän ikäpolvi sen tajuaa. Välillä pentuna oli oikein raivonkyyneleet silmissä, kun taas meni pieleen... - Paablo
johnweinikäs kirjoitti:
Jotenkin Euroviisut mulla liittyy sinne lapsuuden ja 80-luvun aikoihin. 90-luvulla minäkään en enää jaksanut niitä katsella.
Olen myös törmännyt ulkomailla tuohon häpeään, jota nollapisteemme tuottivat. Etenkin Ruotsissa tuli pahaa kuttuilua.
Eipä naureta enää! Lordia kannustin hurjassa meikissä. Voiton hetkellä tunsi melkoisen fiiliksen ja yhteyden kanssakansalaisiin.
Tunne oli samankaltainen kuin ensimmäisen lätkän maailmanmestaruuden tullessa. Hartaana ja uskollisesti kumpaakin menestystä tuli odotettua. Meidän ikäpolvi sen tajuaa. Välillä pentuna oli oikein raivonkyyneleet silmissä, kun taas meni pieleen...Eipä tuohon paljon lisättävää. Kiitos Lordille. Ja hänelle josta Lordi otti mallia.
http://youtube.com/watch?v=oT7MS0GxKoQ
Edelläkävijä uskalsi laittaa itsesä likoon ja naurunalaiseksi. - johnweinikäs
Paablo kirjoitti:
Eipä tuohon paljon lisättävää. Kiitos Lordille. Ja hänelle josta Lordi otti mallia.
http://youtube.com/watch?v=oT7MS0GxKoQ
Edelläkävijä uskalsi laittaa itsesä likoon ja naurunalaiseksi.Yhdyn kiitoksiin. Simmons kyllä näytti tuossa videossa aika kornilta, mutta edelläkävijä, kuten sanoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316