Niin alkoi mietityttämään että mitä yleensä käytätte kaulan tuulensuojana. Itse on tullut käytettyä pitkäkauluksista paitaa
mitä käytätte kaulan suojana?
6
1782
Vastaukset
- Vinnie
Itse pidän sellaista huivintapaista, jota kutsutaan buffyksi. Sitä myydään sillä nimellä ainakin Turussa useimmissa mp-myymälöissä. Varsin käyttökelpoinen ja monikäyttöinen. Suosittelen.
- åpoiuy
Lämpimällä pelkkä kypärähuppu suojaa. Sateessa ja kylmässä on kaulassa Yokon Goretex-kauluri ( noin 35 euroa)
- Kaulasuoja
MP-ystäväni osti jääkiekkovarusteliikkeestä kaulasuojan ja se korjattiin. Siinä oli sisällä paksu ja jäykkä solumuovi.Otettiin se pois kaulaosasta ja etuosasta ja tilalle laitettiin muovia, jota käytetään parkettilattioiden alla.Sellainen läpinäkyvä ja valkoisia pieniä muovipalloja siinä. tuli tosi hyvä- ainakin tämän kaulurin käyttäjän mielestä.Takaa kiinnitys tarranauhalla.
- Scuore sportivo
Pelkällä kypärähupulla on pärjätty ja takin kauluskin tietysti suojaa jonkin verran. Eli ei mitään sen kummempia... Eipä sitä silti ole pakkasilla ajeltukaan.
- suzuki
Mp-kaupoista saatava nahkainen tarralla kiinnitettävä kaula suoja.Suojaa hyvin myös leukaa.Kesäisin nää had ja buff huivit on tosi jees,monikäyttöisiäkin viä..Nahkalärpäke on myös talvella hyvä kaulasuoja polkiessa munamankelilla töihin..
- Lende
Nahkainen, tarralla takaa kiinnitettävä kaulasuoja on hyväksi havaittu, suojaa myös leuan. Syksyllä ja keväällä varsinkin huomaa tuulenpitävän suojan edut. Huomattavasti tehokkaampi kuin mitkään huivit ja kaulukset!
Mulla on itse tehty, mutta mp-tarvikeliikkeissä olen nähnyt niitä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248