mitä

ihmettä,,

miks täält on häippässy nii paljo kirjotuksii?on tää outo palsta ku mistää ei saa kirjuuttaa.no heipat vaa kaikil ja pitäkää lystii.

16

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on palsta

      laihtunut, kyllä täällä saa kirjoittaa, mutta eri mieltä joidenkin kanssa ei sovi olla, heidän herkkä hipiänsä kärsii siitä että joku on eri mieltä.

      • kannattaa,,

        enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?


      • kai kannata
        kannattaa,, kirjoitti:

        enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?

        kirjoittaa.

        Hämmästyttää kyllä nuo poistetut ketjut, yhdessä keskusteltiin koneiden IP osoitteista paria kirjoittajaa lukuunottamatta kirjoitukset olivat ihan asiallisia, toki olivat erimielisiä yhden palstalla vaikituiseen kirjoittavan kanssa, mutta, ne eivät olleet törkeitä, niissä ei herjattu eikä haukuttu, ainoastaan oltiin eri mieltä, nyt koko ketju on poistettu.


      • eilisiltana/yönä
        kannattaa,, kirjoitti:

        enää mitään kirjoittaa kun kaikki poistetaan kuitenkin?

        täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
        Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista!


      • täällä
        eilisiltana/yönä kirjoitti:

        täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
        Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista!

        keskustelun tarkoitus vain olla samaa mieltä?

        Eilen keskustelu ainakin yhdessä ketjussa oli kovinkin kiivasta, mutta, pääsääntöisesti asiallista, kuitenkin sekin on poistettu.

        Palstan sääntöihin täytyisi varmaan lisätä että, vakikirjoittajien kanssa ei saa olla eri mieltä, koska he eivät kykene näkemään ettei toisenlainen mielipide ole henkilökohtainen hyökkäys heitä kohtaan.


      • täällä sit
        eilisiltana/yönä kirjoitti:

        täällä! Kyllä nuotioiden loimuissa oli paljokin tekstiä. Poistoista saat kiittää vain ja ainoastaan niitä, ketkä taas kerran teki tästä palstasta taistelutantereen.
        Aiheellisia poistot mun mielestä, oli se taas sen verran hurjaa riehumista!

        on taistellu?pääsin aamupäivällä sairaalasta,joten en pystynyt eilen täällä olemaan.


      • niitä
        täällä kirjoitti:

        keskustelun tarkoitus vain olla samaa mieltä?

        Eilen keskustelu ainakin yhdessä ketjussa oli kovinkin kiivasta, mutta, pääsääntöisesti asiallista, kuitenkin sekin on poistettu.

        Palstan sääntöihin täytyisi varmaan lisätä että, vakikirjoittajien kanssa ei saa olla eri mieltä, koska he eivät kykene näkemään ettei toisenlainen mielipide ole henkilökohtainen hyökkäys heitä kohtaan.

        vakikirjottajii ole vaan yks jonka kans ei saa olla eri mieltä?niin oon ainaski ollut huomaavinani,et jos sitä ei kyyki ni sit alkaa ivaileen.oon iteki saanut sen kokee.


      • on,,
        kai kannata kirjoitti:

        kirjoittaa.

        Hämmästyttää kyllä nuo poistetut ketjut, yhdessä keskusteltiin koneiden IP osoitteista paria kirjoittajaa lukuunottamatta kirjoitukset olivat ihan asiallisia, toki olivat erimielisiä yhden palstalla vaikituiseen kirjoittavan kanssa, mutta, ne eivät olleet törkeitä, niissä ei herjattu eikä haukuttu, ainoastaan oltiin eri mieltä, nyt koko ketju on poistettu.

        tyhmää


      • minäkin olin
        täällä sit kirjoitti:

        on taistellu?pääsin aamupäivällä sairaalasta,joten en pystynyt eilen täällä olemaan.

        sairaalassa, mutta en viihtynyt siellä, kun oli kiire tänne palstalle.


      • ihan
        minäkin olin kirjoitti:

        sairaalassa, mutta en viihtynyt siellä, kun oli kiire tänne palstalle.

        sun asiasi mihin järjestykseen asiasi laitat.mulle oikee elämä on satatärkeempi ku joku ummukan johtama palsta.


      • tyhmäksi
        on,, kirjoitti:

        tyhmää

        meni koko palsta. Mkä riivatun kato on käynyt ja MIKSI. Joskus saavat haukkua toisiaan silmät ja korvat täyteen.
        Miksi nyt häipyy kaikki ihan hyvät ketjut.
        Todella outoa.
        No, eipähän tarvitse sitäkään vähää lukea näitä.


    • huvittavaa

      kun nuotio loimottaa vaikka on vain yksi tai kaksi kirjotusta ketjuis.heipat vaan sullekin en mäkään tänne jää.

    • No nyt kyllä ihmettelen ihan samaa.Tuossa oli yksi ketju johon olin kirjoitellut ja piti ehkä kirjoittaa vielä,niin hävinnyt tuhkana tuuleen.Ainakin ne mitä siitä luin kuin kirjoitin,oli ihan asiallista keskustelua.Onkohan nyt mennyt minulta pahasti jotain ohi,vai miksi se on hävitetty.
      Kyllä oikeesti alkaa olla ihmeellistä.Vieläkö tietäisi mikä nyt oli homman nimi.

      • kävin

        päivällä lueskelemassa, silloin oli ketju ruusujen istuttamisesta siemenistä, ainakin päivällä se oli aivan asiallinen, mutta kyllä sekin oli iltaan mennessä kadonnut.


      • kävin kirjoitti:

        päivällä lueskelemassa, silloin oli ketju ruusujen istuttamisesta siemenistä, ainakin päivällä se oli aivan asiallinen, mutta kyllä sekin oli iltaan mennessä kadonnut.

        No sitten ei voi enää kuin nauraa,jos siemenketjutkin häviää.Siis kukkien :=))))))


      • katohan.
        molossi kirjoitti:

        No sitten ei voi enää kuin nauraa,jos siemenketjutkin häviää.Siis kukkien :=))))))

        kun joku ei tajuu eroo "niitten" siementen ja kukkien siementen välil,vaan luulee et ne on yks ja sama ja jos jollain on siemenet jumittunu pussiin,niin ei kun koko ketju huits vain pois.paperistahan ne siemenpussit on ja jos niit säilyttää vääräs paikas,niin ne pilallahan ne sit on.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe