Pojat ja tytöt vastatkaa

meikkaamaton

Onko parempi jos tytöt meikkaa vai et ne ei meikkaa? haluisin tietää muiden mielipiteet :)

13

875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikka..

      Pieni meikkaus on ihan ok ja tekee varmaan nätimmäksi, mutta rajansa silläkin. Näyttää typerältä ja lutkamaiselta, jos meikkien alta ei edes kasvoja näy. En meikkaamattomuudessakaan mitään vikää näe. Se on tietyllä tapaa oikeastaan kunnioitettavaa ja kyllä sitä ilman meikkejäkin voi olla söpön näköinen.

    • retrtertret

      Must se on varmaan 100 kertaa rennompi ja parempi jos ei mitään pakkeleita tarvii joka päivä laittaa naamaan ja herätä siks jossai vitu kuudelta et ehtii meikkaa. Sit ei tarvii koko ajan olla pelkoo siitä et on meikkivoide/puuteri on kasaantunut silleen et naamassa on oransseja tai ruskeita juovia etc. Ja muutenkin helpompi omasta mielestäni. ps. Oon tyttö 15.

      • meikkaamaton

        Juu oon miettiny vaan et kannattaako, kun meikkaan ite joskus mut yleensä en.. kiitoksia vastauksista..


    • ...................

      itse en voisi lähteä ilman meikkiä minnekkään (okei, korkeintaan ulos myöhään pimeässä lenkittämään koiraa) mutta luonnonkauneus on kaunista! ja eihän sitä meikkiä ole pakko pistää 5 kg:tä naamariin, ihan ohut kerros saa jo näyttämään hyvältä.

      • meikkaamaton

        samaa mieltä.. :)


      • tyttö.........
        meikkaamaton kirjoitti:

        samaa mieltä.. :)

        mä ite meikkaan joka päivä eka laitan meikkivoidetta sit värjään kulmat sit laitan ripsarii ja sit puuterii ja sit huuliin vähän kiillettä....must toi on just sopivan verran ja ulos en välttämättä haluu mennä ilman meikkii......:D mutta joillekki sopii et ne menee ilman meikkii:)


      • meikkaamaton
        tyttö......... kirjoitti:

        mä ite meikkaan joka päivä eka laitan meikkivoidetta sit värjään kulmat sit laitan ripsarii ja sit puuterii ja sit huuliin vähän kiillettä....must toi on just sopivan verran ja ulos en välttämättä haluu mennä ilman meikkii......:D mutta joillekki sopii et ne menee ilman meikkii:)

        niin,ei se liikaakaan ollu.. :)


    • RautaRoskis

      Jos tyttö on enemmän hoppari kuin teini niin meikki ei oikeen sovi. Mutta kyllä tytöt voi sillei ihan vähän meikkii laittaa. Jos on semmoi 5cm pakkelikerros naamalla niin sit on asiat huonosti...

      • mutta..

        Miks ei hoppari voi olla hoppari ja käyttää samalla meikkiä? Tämä nyt kuulostaa musta todella tyhmältä, kun minä ja paras kaverini pukeudumme molemmat isoihin huppareihin ja mielialasta riippuen lokäreihin. Ja molemminla ylensä ihan näkyvät silmämeikitkin. Silmämeikki (ja meikki muutenkin) tuo vastapainoa unisex vaatetukselle.

        Muuten kysymykseen, että riippuen persoonasta ja miltä tykkää näyttää. Jos haluaa meikata on se hyvännäköistä kun siihen jaksaa panostaa, mutta kiireessä puolessa minuutissa naamaan huiskaistut paakkelit eivät näytä hyvältä kenellkään.


    • niin, että on luonnollinen,...

      Pidän eniten meikistä, joka ei hohda kasvoilta.. Sellane kevyehkö meikki, joka antaa kuvan naamasta ilman meikkiä eikä tarvii arvuutella että "miltä tuo näyttää ilma meikkiä?!".. sellane rusehtavasävy on kiva ^^

    • tiinu001

      silloin kun itse oli 13-15v meikkasin aina ihan älyttömästi, mutta nyt en enään laita mitään, täytän kesällä 18v. Huomasin silloon kun meikkasin että iho rupes menemään ihan pilalle, oli usein joku perus silmätulehdus. Vain silloin jos lähden juhlimaan saatan laittaa jotain korostamaan esim. silmiä :) sitten aina illan/yön päätteeksi yritän muistaa pestä pois ne, ettei ne jää roikkumaan naamaan! :D Ja siis jos nuorena meikkaa ihan älyttömästi ihan siihen aikuisikään asti, niin kyllä varmasti huomaa sen sit ku iho on menny ihan pilalle. Ja sitten vielä sekin että monethan meikkaa vain sen takia kun ei kehtaa näyttäytyä ilman meikkiä kun kaikki on tottunu siihen että on aina meikattuna, eli ei ainakaan muiden mieliksi kannata meikata, on vaan oma ittensä. Ei ne miehetkään mistään pakkelinaamoista tykkää!! tai ainakin oma poikaystäväni on sitä mieltä että meikkiä ei ole mikään pakko olla, luonnonkauniina on parempi ;) mutta jotkut meikkaa omaksi ilokseen, ja jokaisen oma valinta meikkaako vai ei?

      muiden takia ei ainakaan kannata meikata, jokainen osaa tehdä ITSE omat päätökset sen suhteen.
      Ja jos joku äijä feidaa sen takia ettei oo meikkiä nii antaa mennä sitte vaan!
      mutta minä en ainakaan enää siihen lähde! (:

    • kyllä vain

      Sekaihon kanssa näitä näppyjä siunaantuu varsinkin talvisin joten niitä peittelen, vähän ripsaria ja voila. Joskus vähän luomiväriä, mutta harvemmin sitä jaksaa. Kesällä ei tarvitse mitään, aurinko kuivattaa kaikki näpyt ja tulee nätti rusketus pisamia :)

    • Anonyymi

      Se on todellakin paremman näköinen jos ei meikkaa <3 Luonnollinen ja nätti :) Pitää vaan ihostaan jaa muutenki itsestä huolta et esim pesee kasvoja ja käyttää vaikka vähän rasvaa nii näyttää jo hyvälle! Kauneinta on tyttö/nainen ilman meikkejä ja luonnollisen kauniina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe