Kylpeminem, kivaa vai ei?

-94

Mistä tietää, että undulaatti pitää pullolla sumuttelusta?

Ja vielä kesyttämisestä: Mitä voin oikein tehdä, kun unduni eivät suostu syömään kädestäni mitään paitsi salaatinlehtiä ja kun ei niitä aina ole saatavilla. Joten..?

Tosi sekavasti selitetty mutta toivon, että ymmärrätte!

3

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • undumuru**

Linnun innostus ja tykkääminen sumutteluun ja kylpemiseen meillä näkyy ainakin siinä,kun linnut ovat vapaana ja suihkutan,suihkupullon lähelle ja vesisateen alle kertyy juuri se lintu tai lintuporukka,joka tykkää vedestä,sumuttamisesta.
      Meillä myös kylvetään häkin päälle laitetussa isossa salaatinlehdessä.
      Se,että
      lintu syö salaattia kädestä on jo hieno luottamuksen osoitus linnulta sinulle.
      Älä kiirehdi...mikä pakko sen on syödä kädestä?
      Minulla on monta undua ja vain yksi syö kädestä reilusti.Jokaisella ON OMAT TAVAT.

• rrrrrrrrrrrrjp

juup, eli kesyttäminen vie paljon aikaa ja kärsivällisyyttä, enkä nyt tuossa tapauksessa näe edes syytä kesytykseen.
      kylpemisen nautinnon näkee siitä ettei lintu koita lähteä karkuun pisaroita vaan alkaa jopa levitellä siipiään ja pysyy paikoillaan jos lintu tärisee ja kääntelee päätään pois/ravistelee niin se ei tod. tykkää siitä, unduille kannattaa laittaa vesiastia jonne itse menevät mielensä mukaan jos suihkupullo ei miellytä.

• huomaa

kyllä meillä ainaki huomaa kylpemisen riemun!! Aikasempi lintu oli kova kylpemään. Ammeeseen piti mennä perse eellä, ja sitten kiljuttiin ja räiskittiin niin että koko häkki oli märkä, ja kolme metriä sen ympäriltä... hyvä ettei tapetit lähteny siniltä. :D tää nykyinen tykkää enemmän suihkuttelusta.
        Voooi ku se levittää siipensä ja väristelee niitä, kääntelee ittiään joka suuntaan ja laulaa loppupäivän ihan mielissään.
        On ne niin ihania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      241
      45300
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      184
      10834
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1545
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe