Kylpeminem, kivaa vai ei?

-94

Mistä tietää, että undulaatti pitää pullolla sumuttelusta?

Ja vielä kesyttämisestä: Mitä voin oikein tehdä, kun unduni eivät suostu syömään kädestäni mitään paitsi salaatinlehtiä ja kun ei niitä aina ole saatavilla. Joten..?

Tosi sekavasti selitetty mutta toivon, että ymmärrätte!

3

490

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • undumuru**

Linnun innostus ja tykkääminen sumutteluun ja kylpemiseen meillä näkyy ainakin siinä,kun linnut ovat vapaana ja suihkutan,suihkupullon lähelle ja vesisateen alle kertyy juuri se lintu tai lintuporukka,joka tykkää vedestä,sumuttamisesta.
      Meillä myös kylvetään häkin päälle laitetussa isossa salaatinlehdessä.
      Se,että
      lintu syö salaattia kädestä on jo hieno luottamuksen osoitus linnulta sinulle.
      Älä kiirehdi...mikä pakko sen on syödä kädestä?
      Minulla on monta undua ja vain yksi syö kädestä reilusti.Jokaisella ON OMAT TAVAT.

• rrrrrrrrrrrrjp

juup, eli kesyttäminen vie paljon aikaa ja kärsivällisyyttä, enkä nyt tuossa tapauksessa näe edes syytä kesytykseen.
      kylpemisen nautinnon näkee siitä ettei lintu koita lähteä karkuun pisaroita vaan alkaa jopa levitellä siipiään ja pysyy paikoillaan jos lintu tärisee ja kääntelee päätään pois/ravistelee niin se ei tod. tykkää siitä, unduille kannattaa laittaa vesiastia jonne itse menevät mielensä mukaan jos suihkupullo ei miellytä.

• huomaa

kyllä meillä ainaki huomaa kylpemisen riemun!! Aikasempi lintu oli kova kylpemään. Ammeeseen piti mennä perse eellä, ja sitten kiljuttiin ja räiskittiin niin että koko häkki oli märkä, ja kolme metriä sen ympäriltä... hyvä ettei tapetit lähteny siniltä. :D tää nykyinen tykkää enemmän suihkuttelusta.
        Voooi ku se levittää siipensä ja väristelee niitä, kääntelee ittiään joka suuntaan ja laulaa loppupäivän ihan mielissään.
        On ne niin ihania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1214
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      816
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      811
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      807
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      125
      759
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      2
      714
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      59
      591
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe