mistä ostatte kauhat

pihljo-9

Morjentens !

Olis tarvis kolmetonniseen kumppariin kauhoja.
kapea kaapeli ja leveä 1000 mm.
ketä suositelet ?

14

4117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3ss

      Terästyö Salminen Eura paras hinta laatu suhde

      • jhp

        löyty KH-koneesta Klaukkalasta niitä RF merkkisiä Ruotsalaisia on keveitä ja kestäviä, eikä niin pahahintaisiakaan.Siis varastosta suoraan ettei tartte viikkoja odotella.


      • ostamassa
        jhp kirjoitti:

        löyty KH-koneesta Klaukkalasta niitä RF merkkisiä Ruotsalaisia on keveitä ja kestäviä, eikä niin pahahintaisiakaan.Siis varastosta suoraan ettei tartte viikkoja odotella.

        uusia pikkukoneen kauhoja yhdeltä paikalliselta "sepältä". Soittelin huvikseni myös KH-koneeseen ja kyselin noiden RF:ien hintaa. Yllätyksekseni ne olikin järjestään n. 20% halvempia kun sepän tekemät. RF-kauhoista minulla on pelkästään hyviä kokemuksia ja käsittääkseni moni on niistä tehnytkin yks yhteen kopioita. RF:n ongelma on ollut ainakin muutama vuosi sitten vielä tehtaan tuotantokapasiteetti. Kaikki menee mitä kerkävät tekemään.


      • jhp
        ostamassa kirjoitti:

        uusia pikkukoneen kauhoja yhdeltä paikalliselta "sepältä". Soittelin huvikseni myös KH-koneeseen ja kyselin noiden RF:ien hintaa. Yllätyksekseni ne olikin järjestään n. 20% halvempia kun sepän tekemät. RF-kauhoista minulla on pelkästään hyviä kokemuksia ja käsittääkseni moni on niistä tehnytkin yks yhteen kopioita. RF:n ongelma on ollut ainakin muutama vuosi sitten vielä tehtaan tuotantokapasiteetti. Kaikki menee mitä kerkävät tekemään.

        kopioitu mutta kun Suomalainen tekee sen pataraudasta niin ainevahvuutta on täytynyt kasvattaa niin niistä tulee raskaita.


    • kauhoja

      pome.fi tai gjerstad.fi

      • kauhat

        kannattaa jättää laskuista hetimiten pois.Ja kaikki muutkin pomen häkkyrät.


      • jaapetti
        kauhat kirjoitti:

        kannattaa jättää laskuista hetimiten pois.Ja kaikki muutkin pomen häkkyrät.

        mä ostin kauhan telatalolta.joka sijaitsee alapitkällä.niil ei ole nettisivuja.mut aikas jees kauha kyl on.


      • Entinen ''''''''''''
        kauhat kirjoitti:

        kannattaa jättää laskuista hetimiten pois.Ja kaikki muutkin pomen häkkyrät.

        Myös Gjerstadin voi unohtaa.


    • löytyy

      Maakasi.fi oulusta

    • SUOSITTELEN

      Kannattaa ostaa maakunnankoneelta mikkelistä! PARAS HINTA LAATU SUHDE!

    • melkovarmaan

      veikkaanpa että muotoilultaan ja kulutuskestävyydeltään parhaita kauhoja saa Tmi Arto Finskalta Vehmersalmelta.

    • WeK

      Itsellä käytössä Pomen ja RF:n kauhoja 6 tn koneessa. RF:n kauhassa on vaihdettava pohjalevy ja tehty kokonaisuudessaan laadukkaista materiaaleista jolloin painoa on saatu alaspäin.

      Pome taas edustaa enemmän "raakasti rajua rautaa" jolloin painoa kertyy väkisin enemmän joka pikkukoneissa on miinusta. Pomea en toki ole rikki 6 tn koneella saanut vaikka kaikki pahat olen sillä tehnyt, RF olen joutunut kiinnikkeen juuresta korjailemaan.

    • marko-olio

      Mulla on ollu käytössä Konevelliltä ostettu KV kauha, sanovat olevan liettualainen. Hyvän mallinen ja varmasti hardoxia kun punanen pelti paisto jo ostaessa maalin alta. Ja hinta oli halpa.

    • kauhoja99

      Suosittelen lämpimästi mikkeliläistä maakunnankonetta. Kauhat pyöräkuormaajiin, kaivinkoneisiin, traktorikaivureihin. Varaosa palvelusta kulutuslevyt, huulilevyt, kaivukynnet ynnämuuta.....
      MAAKUNNAN KONE KY

      JÄÄKÄRINKATU 24

      50130 MIKKELI

      PUHELIN 015 - 151 366

      FAX 015 - 214 865

      sähköpostiosoitteet: [email protected]

      Y-tunnus 0164853-8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe