Minkälaisia kokemuksia on Nordkappista ? Onko paikassa jotakin erityistä nähtävää sen lisäksi että voi sanoa käyneensä siellä ?
Nordkapp
4
1683
Vastaukset
- muualla Norjassa käynyt
Minuakin kiinnostaa tietää, mikä on Nordkapissa niin ihmeellistä.
Itse olen tyytynyt matkailemaan etelä- ja keski-Norjassa Lofooteilla ja siitä etelään. - luonto..
Ensinnäkin, sinne on pitkästi, luonto on karua, hinnoissa lapinlisät, maksuttomia palveluja ei ole, sesonkiaikana ruuhkaista ja hotellipalveluista puutetta.
Nordcapissa Napapiirinmajan tapainen turistirysä, jossa tasokas ravintola, elokuvateatteri, näyttelytiloja ja matkamuistomyymälä, josta saa samaa krääsää, kuin rovaniemeltä, helsingistä, tallinnasta ja tukholasta, hinnat vain erit.
Itse Nordcap on aidattu ja siellä peritään sisäänpääsymaksua, tuosta useimmat kääntyy takaisin.
Todennäköisesti saarelle johtava merenalutunneli on myös maksullinen.
Maisemissa ei moittimista ja onhan se pohjoisin paikka euroopassa, johon autolla pääsee.
Netissä on kuvasarjoja tuolta.
Jospa siellä on jokaisen kerran käytävä.- jos kaipailee niin
kannattaahan siellä kerran ainakin käydä, vaikka maksaakin.
http://www.nordkapp.no/
- kalevi..
Tuossa hintatietoa tunnelimaksusta ja aluemaksusta:
http://www.visitnorthcape.com/templates/NTRDestinationArticle.aspx?id=196630
Eli henkilöauton ja 2 2 henkisen perheen tunnelimaksu edestakaisin on 2x278 NOK plus aluemaksun perhelippu 390 NOK = yhteensä 946 NOK. Sillä hinnalla saat vuorokauden pyöriä paikalla.
Kannattaa katsoa Porsangerin seuduilla millainen sää on tulossa ennenkuin lähtee ajelemaan pohjoiseen. Pilvisellä ei kannata lähteä lainkaan.
Kieltämättä Norjassa on paljon ja parempia paikkoja turistille kuin Nordkap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522914952Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1033641Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293183Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672400Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032375TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941605Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281349- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761333- 691039