Blondi on blondi

Se blondi

Taidanpa joutua hakkamaan paata seinaan kaksi kuukautta turhaan, kun en ole kytkysopimustani riittavan tarkkaan lukenut silloin joskus.

Vajaa kaksi vuotta sitten hankin kytkypuhelimen liittymineen ja sinallaan olen ollut ihan tyytyvainen. Puheajan kaytto on vaan parin vuoden kulussa tippunut aika reilusti ts. maksan turhista minuuteista joita en ehdi kayttamaan. Olinkin ihan tyytyvainen, etta paasen toukokuun alussa vaihtamaan halvempaan liittymaan.

No, aloin sitten selvittelemaan, etta mitas seuraavaksi, kun huomasin yllatyksekseni sopimuksessa tekstin, etta MAARAAIKAINEN SOPIMUS on irtisanottava 4KK ennen sopimuksen paattymista. Jos ei irtisanota, jatkuu entisin ehdoin ko. irtisanomisajalla.

Jos siis oikein ymmarsin (kun se blondi olen), kun nyt irtisanon maaraaikaisen liittymani, jatkuu se maaraaikaiuuden paattymisesta huolimatta toukokuusta heinakuulle asti ja maksan sinne asti myos noita mukavia kuukausimaksuja.

Asia sopimuksesta loytyy eli oma moka, kun en niin tarkkaan lukenut. Mutta eipa tullut mielenkaan, etta maaraaikainen sopimus pitaa irtisanoa ja varsinkaan 4kk irtisanomisajalla...

Tyhmasta paasta karsii koko kroppa...

5

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhhgkj

pistetään semmonen

• Soneralla on 2 viikkoa kyse...

itse luin omat ehtoni,kun luin sinun kirjoituksen ja tarkistin soneralta vielä sen.Ja jos haluaa jatkua sopimuksen eli pauhe ja tekstipaketti niin puhelimen osuus tippuu automaattisesti pois laskusta.

• Se blondi

Laitoin kyselyä ennen ap vuodatustani Saunalahdelle asiasta ja kukaan ei vuorokauteen ole vastannut olenko ymmärtänyt oikein.

Puhelimen osuus luonnollisesti on pakko loppua mutta jos olen siis ymärtänyt asian oikein, niin itse liittymäsopimus jatkuisi sen 4kk irtisanomisajan.

Lainaus sopimustekstistä
        "10.1.2 Määräaikaiset sopimukset
        Ellei muusta ole sovittu, määräajaksi tehty sopimus päättyy, mikäli sopimus irtisanotaan viimeistään neljä (4) kuukautta ennen määräajan viimeistä päivää. Mikäli sopimusta ei ole irtisanottu viimeistään neljä (4) kuukautta ennen määräajan päättymistä, sopimus jatkuu tämän jälkeen aina automaattisesti kaksitoista (12) kuukautta kerrallaan edellä mainitun irtisanomisajan ollessa voimassa."

Pitää soittaa huomenna sinne, kun eivät postiin vastaa (perille meno - kuittaus tuli kyllä).

• jheikkia
        Se blondi kirjoitti:

Laitoin kyselyä ennen ap vuodatustani Saunalahdelle asiasta ja kukaan ei vuorokauteen ole vastannut olenko ymmärtänyt oikein.

Puhelimen osuus luonnollisesti on pakko loppua mutta jos olen siis ymärtänyt asian oikein, niin itse liittymäsopimus jatkuisi sen 4kk irtisanomisajan.

Lainaus sopimustekstistä
        Ellei muusta ole sovittu, määräajaksi tehty sopimus päättyy, mikäli sopimus irtisanotaan viimeistään neljä (4) kuukautta ennen määräajan viimeistä päivää. Mikäli sopimusta ei ole irtisanottu viimeistään neljä (4) kuukautta ennen määräajan päättymistä, sopimus jatkuu tämän jälkeen aina automaattisesti kaksitoista (12) kuukautta kerrallaan edellä mainitun irtisanomisajan ollessa voimassa."

Pitää soittaa huomenna sinne, kun eivät postiin vastaa (perille meno - kuittaus tuli kyllä).

Kyllä se taitaa jatkua 12 kk:n jaksoissa ellet sano sopimusta irti 4 kk ennen jakson päättymistä.

• saunalahtimyös
        Se blondi kirjoitti:

Lainaus sopimustekstistä

Liittymätyyppiätyypiähän voi vaihtaa kytkystä huolimatta? Ainakin itse olen näin tehnyt ja sopimuksessakin luki että näin saa tehdä...
        Omissa papereissani on se kahden viikon irtisanomisaika ja sopimuksen jatkuminen toistaiseksi voimassa olevana määräajan päätyttyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe