Sää koh samuilla

matkaa suunnittelemassa

Moikka,

olen mieheni kanssa suunnittelemassa matkaa noin kolmen viikon päästä samuille tai todennäköisemmin vielä koh phanganille. Olen katsellut jo kuukauden 5 vuorokauden sääennusteita ja joka päivä on lähes ollut pilvinen, sateinen tai salamalla varustettu.. Olisi kiva saada aurinkoakin, joten onko tämä ihan väärä vuoden aika matkustaa sinne?

Olen aikaisemmin ollut samuilla tammikuussa ja silloin oli sentään muutama aurinkoinen päivä, vaikka useimmiten pilviä olikin.

5

1656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista

Olen hiukan elelämpänä eli Kuala Lumpurissa. Täällä on samanlaista. Mutta voin kertoa, että ei se sade koko ajan ole päällä. Kuuroja tulee ja ei ihan joka päivä ja kyllä se aurinko välillä paistaa. Useimmiten sataa iltapäivällä ja illalla. Bangkokissa taitaa olla ihan aurinkoista. Erikoista koska sadekausi ei ole viälä alannut.

• Tonppa82

Moi.

Palattiin eilen Samuilta. Kahden viikon matka tarjosi yllättävän paljon pilvisiä päiviä, mutta taisi olla vain 1-2 päivää täysin pilvessä. Suurin osa päivistä meni siten, että aamulla herätessä oli pilvessä, mutta 9-10 aikaan alkoi jo aurinko tuikkia pilvien välistä ja puolipiveä jatkui sitten koko päivän. Lyhytkestoisia sateita tuli n. 5-7 kertaa, mutta ei annettu niiden häiritä.

Kylmähän siellä ei ole vaikkei aurinko paistaisikaan, mutta kyllä tuo keli hieman ihmetytti meitäkin, kun ajankohdan pitäisi olla parhaita koko vuotena. Liekkö se ilmastomuutos jo näkyy sielläkin päin :/ Jokatapauksessa oli tosi hieno reissu, eikä kannata masentua etukäteen mahdollisista pilvistä, aurinkoakin kyllä saa!

PS. Käytiin Taolla ma 3.3 ja lähes koko laivareissun paistoi aurinko, myös Phanganin kohdalla ;)

• EPP

Oltiin Taolla viikko sitten. Ekana päivänä satoi illalla tosi rankasti. Seuraavana päivänä paistoi koko päivän. Ja sitten taas aamulla pilvistä, mutta päivä aurinkoa.
        Jotenkin näytti sitten Hua Hinissä, että normaali ilma olisi palannut - eli aurinko ja lämpö.

• Soi 6

Voin luvata, että maalis/huhtikuussa Samuilla pääsääntöisesti PAISTAA ja on KUUMA. Onneksi siellä saarilla ei ole kuumankauden aikaan niin tuskaista, kuin esim Bangkokissa. niin ja älä luota netin sääennustuksiin, ne näytää aina sitä puolipilvistä ja mahdollisia ukkosmyrskyjä. Varmasti saatte kokea pari ukkosta ja trooppisia sadekuuroja, mutta nehän vaan virkistävät!!

• traat

Kysy nyt vielä mihin aikaan minnekin paistaa ja milloin ei niin saat rauhan sielullesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      241
      4733
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      457
      3401
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      15
      2388
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2031
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1273
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1169
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1093
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1055
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      79
      1054
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      966
    Aihe