semmonen kysymys ois kun ostin eilen digi-tv:n. automaattivirityksen kautta sain näkymään kaikki muut kanavat paitsi yle1 ja yle2 ( ne ylen muut kanavat). mikä neuvoksi?
vuosia takaperin muuttaessani taloyhtiöön oli vaikeuksia saada näkyviin nelos-kanavaa, siinä ongelmana oli että yksi ranskankielinen kanava oli niin lähellä nelosen taajuutta että telkkari löyti aina automaattisella haulla sen ranskan kanavan.manuaalisesti virittämällä sain näkyviin nelosen. olisiko sama ongelma nyt kyseessä. kiitos etukäteen avunannosta vanhalle mummolle!!!
visainen pulma
selma45
2
244
Vastaukset
A-nippu puuttuvan, voipi olla että boxin virittimessä on vikaa. Tee tehdasasetusten palautus, jos ei auta soita digi-infoon ja huomenna myyjään juttusille.
- vika
tuossa tapauksessa todennäköisimmin on kuitenkin
antennisignaalissa ko.kanavanipun kohdalla.Voi
toki näkyä jollain toisella boksilla,mutta
signaali on kuitenkin alarajoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706