Natal Brasilia

Maarit

Moi !!

Onko millanen lomakohde ? Ollaan menossa ens talvena.

23

9729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jami

      Mekin olemme menossa !

      • tykkää...

        Jos haluaa auringonottoa ,rantaa,ostoksia,hyvää ja halpaa ruokaa ja juomaa,eikä ole paljoa rahaa , niin sinne ehdottomasti.Mutta jos haluaa katsella jotain kulttuuria tai muita nähtävyyksiä,sitä siellä ei ole.
        Minulla tuli toisella viikolla aika pitkäksi.Kyllästyin ainaiseen syömiseen ja juomiseen ja auringossa makaamiseen.


      • aurinkookio
        tykkää... kirjoitti:

        Jos haluaa auringonottoa ,rantaa,ostoksia,hyvää ja halpaa ruokaa ja juomaa,eikä ole paljoa rahaa , niin sinne ehdottomasti.Mutta jos haluaa katsella jotain kulttuuria tai muita nähtävyyksiä,sitä siellä ei ole.
        Minulla tuli toisella viikolla aika pitkäksi.Kyllästyin ainaiseen syömiseen ja juomiseen ja auringossa makaamiseen.

        On talviaikaan kuinka kuuma-aurinko? Itsellä on vähän aurinko allergiaa, joka menee ohi, kun ruskettuu hitaasti. Tekis kuitenkin mieli olla tollasessa lämpimässä kohteessa ja mua kiinnostaa paikkana Brazilia, kun mulla on netti kavereitaki siellä.


      • brassiin
        aurinkookio kirjoitti:

        On talviaikaan kuinka kuuma-aurinko? Itsellä on vähän aurinko allergiaa, joka menee ohi, kun ruskettuu hitaasti. Tekis kuitenkin mieli olla tollasessa lämpimässä kohteessa ja mua kiinnostaa paikkana Brazilia, kun mulla on netti kavereitaki siellä.

        Olimme maaliskuussa fortalezassa ja silloin sátoi lähes joka päivä.Aurinka sai kuitekin riittävästi,mutta jaksoi liikua katsella enemmän.Tekemistä ja kulttuuria kyllä löytyy ei tartte pelkästään löhötä auringossa,syödä ja juoda.


      • leandro
        tykkää... kirjoitti:

        Jos haluaa auringonottoa ,rantaa,ostoksia,hyvää ja halpaa ruokaa ja juomaa,eikä ole paljoa rahaa , niin sinne ehdottomasti.Mutta jos haluaa katsella jotain kulttuuria tai muita nähtävyyksiä,sitä siellä ei ole.
        Minulla tuli toisella viikolla aika pitkäksi.Kyllästyin ainaiseen syömiseen ja juomiseen ja auringossa makaamiseen.

        Itse olin kaverini kanssa Natalissa edellis uutena vuotena. Jos pitää lämmöstä, merestä, surffauksesta jne. on todellakin oikeassa paikassa. Lisäksi suosittelen jokaiselle, että on rohkeasti tekemisissä paikallisten kanssa. Me ainakin koimme parhaat kokemukset reissulla kun kävimme paikallisten sukellusretkellä ja vierailimme erään intiaanin kotona. Toki järki ja varovaisuus pitää olla mukana, mutta henk.kohtasesti en nähnyt yhtään vaaratilannetta, tappelua, näpistystä matkallamme. Jokainen tietysti kokee matkallaan erilaisia juttuja ja välttämättä parikymppisen nuoren meno ei anna samanlaisia elämyksiä vanhemmalle väelle?

        Jokatapauksessa Brasilia teki ihmisillään, elämäntyylillään ja lämmöllään niin suuren vaikutuksen että tulevana talvena lentokone suuntaa Rion seudulle ja siellä toivon mukaan muutama yhtä elämysrikas viikko kuin Natalissa.

        Jokaiselle Brasilian matkaajalle elämysrikasta ja hienoa matkaa!


    • Virpi

      Lukekaa tämä Pekan juttu,sen parempaa tietoa ei saa mistään,kaikki on aivan kuin itse olisin kertonut.

      http://3rdhand.net/natal/

      • myös tammikuussa

        Oli tosi hyvä juttu!
        Mekin ollaan menossa Nataliin tammikuussa. Tietääkö joku onko siellä myynnissä PS-pelejä?
        Siis edullisia piraatti kamaa.


    • santra23

      moips! koskas olette menossa? me lähteään 9.päivä joulukuuta ja jouluaattona takasin. jos joku muukin ois lähössä kyseisenä ajankohtana ois kiva saada vaikkapa matkaseuraa! ilmoootelkaa.

      • nataliin

        2. helmikuuta lähdetään, ja pari viikoa ollaan.


      • mmm
        nataliin kirjoitti:

        2. helmikuuta lähdetään, ja pari viikoa ollaan.

        lähtö 3.2.04 Natal ja hotelli Manary,millainenhan on??


      • mennään
        mmm kirjoitti:

        lähtö 3.2.04 Natal ja hotelli Manary,millainenhan on??

        niin 3.2 se lähtö onkin...eikä 2.2

        ja hotelli on Costa del Atlantico

        mutta matkan kesto on se kaksi viikkoa


      • taavi22

        ollaan kanssa menossa yli 10 hengen porukalla ja tullaan jouluaattona takasin. :)


      • santra23
        taavi22 kirjoitti:

        ollaan kanssa menossa yli 10 hengen porukalla ja tullaan jouluaattona takasin. :)

        älä ny? olit ensimmäinen joka ilmotteli et on menossa. millasella porukalla ootte menossa? *utelias* =)


      • pile
        santra23 kirjoitti:

        älä ny? olit ensimmäinen joka ilmotteli et on menossa. millasella porukalla ootte menossa? *utelias* =)

        Jep.Nataliin ollaan menossa 9.helmikuuta.


      • Tähti
        taavi22 kirjoitti:

        ollaan kanssa menossa yli 10 hengen porukalla ja tullaan jouluaattona takasin. :)

        Ollaan myös lähdössä kaverin kanssa niin, että tullaan jouluaatoksi takaisin Suomeen. Olisi mielenkiintoista tietää, millainen porukka teitä on lähdössä -ikähaarukka ja sukupuolijakauma. :-)


      • 9 joulukuuta

        Moi Lähden vaimonikanssa myös kyseisellä lennolla. Oletko yksin vai onko teitä useampia.
        Pistä viestiä tulemaan niin voitas vaikka plloilla yhdessä joku ilta perillä. TV: Karzan


      • Mattio

        Moips!
        Olen myös menossa 9.12. Nataliin. Asun hotelli Bela Vista:ssa. Ellei koneessa törmätä, nähdään Natalissa.
        T. Matti O


      • siskot
        Mattio kirjoitti:

        Moips!
        Olen myös menossa 9.12. Nataliin. Asun hotelli Bela Vista:ssa. Ellei koneessa törmätä, nähdään Natalissa.
        T. Matti O

        SAma hotellikin osuu kohdalle...


      • Ohukainen ja paksukainen
        mennään kirjoitti:

        niin 3.2 se lähtö onkin...eikä 2.2

        ja hotelli on Costa del Atlantico

        mutta matkan kesto on se kaksi viikkoa

        Nataliin ollaan siis myös me (täti ja setä noin 40v) menossa ti 3.2.04 ja hotelli on Ensaeda Praia.


    • Nataliin

      Me ollaan lähdössä joulukuun 23. päivä.
      Onko muita lähdössä silloin?

      • Kiiki

        Natal/Ponta Negra kutsuu lämpöönsä joulukuun viidestoista päivä.


      • Mack

        Löytyyko lisää hyviä Natal linkkejä/ matkakertomuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      248
      2620
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1752
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1652
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1408
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1193
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      270
      1033
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      933
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      915
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      775
    10. Tiedostan kyllä mitä tapahtuu

      Jos kohtaamme vielä, sitä ei voi välttää. Tiedostathan sinäkin? Parempi siis vain vältellä💔
      Ikävä
      47
      728
    Aihe