Mäyräkoirallani alkoi pari päivää sitten juoksut, eikä se ole suostunut syömään oikein mitään (ei raksuja, jauhelihaa, nakkeja, koiranmakkaraa...). Se on muutenkin tosi hoikka koira ja säännöstelee syömistään muutenkin. Miten voin olla varma ettei se näännytä itseään kuoliaaksi? Vai johtuuko syömättömyys vain alkaneista juoksuista ja sulhon kaipuusta? Onko muilla kokemuksia mäyräkoiran syömättömyydestä? Kertokaa! :))
MIKSI NARTTU EI SYÖ?!?
2
435
Vastaukset
- Rhanna
Älä ole turhaan huolissasi tuosta syömättömyydestä. Voi hyvinkin johtua juoksuista. Itselläni on mäykkyuros, joka tekee saman tempun joka kerta kun joku narttu on juoksullaan. Voi mennä jopa kolmekin päivää paastotessa. Pidä huoli että mäykkysi kuitenkin juo. Jos tuo syömättömyys jatkuu kovinkin pitkään, ota sitten yhteyttä vaikkapa eläinlääkäriin. Koirat paastoavat muutoinkin aian silloin tällöin.
- keuruu
minulla on kanssa koirat että eivät syö.minä olen laittanut ruoka öljyä ruokaan tuomoisen tee lusikalisen sekottanut sen ruokaan kyllä on maistunut rirsollekin koiralle.koita tuota konstia.meillä ainakin toimi.mäyräkoiran kasvattaja.ps joskus ei tämäkään toimi sit pitävät vain paasto aikaa huolehdi että jos ei syö että ainakin koira juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368