Pycnogenol ja iho

Nuala

Aloitin n. puolitoista viikkoa sitten syömään Pycnogenol Strong-valmistetta, 2 tablettia päivässä. Ihoon alkoi ilmestyä heti epäpuhtauksia, sellaista pientä näppyä varsinkin otsaan. Kyselin luontaistuotekaupasta ja jopa sähköpostitse maahantuojalta, että voisiko kyseessä olla jonkinlainen ihon puhdistautumisreaktio, vai olenko kenties allerginen tuotteelle, mutta vastaukset olivat hieman ympäripyöreitä.. Minulla on ruusufinni, mutta se oireilee ainoastaan ihon punoituksena - ei finnein kuten taudin nimestä voisi päätellä, joten näpyt on mulle ihan uusi juttu. Olen löytänyt netistä ainoastaan positiivista tietoa pycnogenolin vaikutuksesta ihoon, joten olisiko kenelläkään ajatuksia mistä voisi olla kyse?

Olisin myös kiinnostunut tietämään onko muita luontaistuotteita joilla on verisuonia vahvistava ja verenkiertoa parantava vaikutus? Olen lukenut että tällaisista valmisteista olisi nimenomaan hyötyä rosaceasta johtuvaan ihon punoitukseen, joka siis syntyy kun ihon pintaverenkierto on heikentynyt ja hiussuonten seinämät ohentuneet --> verisuonet laajenevat ja iho punoittaa.

Onko muuten greippiöljy ja greipinsiemenuute sama asia?

Kiitos vinkeistä!

3

2967

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micu**
    • Anonyymi

Vanha ketju, mutta nostan. Minulla sama juttu. Pycnogenolia käyttänyt puoli vuotta ja jaloille tehnyt hyvää ja verisuonillekin niin,että verenpainekin laskenut. Mutta mutta ihoni on saanut ihan uuden kaverin. Ruusufinnin. Lopetan nyt pycnogenolin ja alan etsiä tilalle jotain toista

• Anonyymi

Pycnogenol, Arginiini ja K2 vitamiini ovat hyviä verisuonille. Suosittelen ottamaan arginiinin omega 3 kalaöljyn kanssa. K2 vitamiini tarvitsee rasvaa jotta se imeytyy joten kalaöljyt ovat myös sen kannalta hyviä. Olen myös kuullut kerran että kysteiini/N-asetyylikysteiini (NAC) voi auttaa verenkierron kanssa, mutta en ole tutkinut asiaa sen tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1258
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe