Aloitin n. puolitoista viikkoa sitten syömään Pycnogenol Strong-valmistetta, 2 tablettia päivässä. Ihoon alkoi ilmestyä heti epäpuhtauksia, sellaista pientä näppyä varsinkin otsaan. Kyselin luontaistuotekaupasta ja jopa sähköpostitse maahantuojalta, että voisiko kyseessä olla jonkinlainen ihon puhdistautumisreaktio, vai olenko kenties allerginen tuotteelle, mutta vastaukset olivat hieman ympäripyöreitä.. Minulla on ruusufinni, mutta se oireilee ainoastaan ihon punoituksena - ei finnein kuten taudin nimestä voisi päätellä, joten näpyt on mulle ihan uusi juttu. Olen löytänyt netistä ainoastaan positiivista tietoa pycnogenolin vaikutuksesta ihoon, joten olisiko kenelläkään ajatuksia mistä voisi olla kyse?
Olisin myös kiinnostunut tietämään onko muita luontaistuotteita joilla on verisuonia vahvistava ja verenkiertoa parantava vaikutus? Olen lukenut että tällaisista valmisteista olisi nimenomaan hyötyä rosaceasta johtuvaan ihon punoitukseen, joka siis syntyy kun ihon pintaverenkierto on heikentynyt ja hiussuonten seinämät ohentuneet --> verisuonet laajenevat ja iho punoittaa.
Onko muuten greippiöljy ja greipinsiemenuute sama asia?
Kiitos vinkeistä!
Pycnogenol ja iho
3
2442
Vastaukset
- Micu**
Arbutin ihonhoitotuotteita. Ne ovat ainakin tarkoitettu couperosaiholle ym.
http://www.arbutin.net/ - Anonyymi
Vanha ketju, mutta nostan. Minulla sama juttu. Pycnogenolia käyttänyt puoli vuotta ja jaloille tehnyt hyvää ja verisuonillekin niin,että verenpainekin laskenut. Mutta mutta ihoni on saanut ihan uuden kaverin. Ruusufinnin. Lopetan nyt pycnogenolin ja alan etsiä tilalle jotain toista
- Anonyymi
Pycnogenol, Arginiini ja K2 vitamiini ovat hyviä verisuonille. Suosittelen ottamaan arginiinin omega 3 kalaöljyn kanssa. K2 vitamiini tarvitsee rasvaa jotta se imeytyy joten kalaöljyt ovat myös sen kannalta hyviä. Olen myös kuullut kerran että kysteiini/N-asetyylikysteiini (NAC) voi auttaa verenkierron kanssa, mutta en ole tutkinut asiaa sen tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549