Vanha Pieru siellä

toinen samanlainen

Tunnustatko, että olet huomaamattasi muuttunut vanhaksi pieruksi, joka ei ymmärrä enää mistään mitään?

12

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oo tuommosta

      huomannut. Asia melkein päinvastoin. Usein oon luullu tietäväni kaikki.

    • ai,ei

      nuoremmat katselee joskus hitaasti, kun en ymmärrä tekniikan päälle hölökäsenpöläystä :(

    • Pirre*

      etten mistään mitää, mutta tunnustan, - olen pudonnut monesta kelkasta, - en ymmärrä mitään mooooonista tietotekniikan uutuuksista, en uusimmista tangokuninkaista, en viimeisimmästä missistä, en mistään telkun kulttiohjelmista -niin, taijjan olla se vanha pieru :(
      *huoks*

      • täti puskasta

        yritin tänään kuvata uudemmalla digikameralla, ei helvata siitä meinannut tulla mitään.
        Aina kun sain kuvan otettua, totta vie se oli tärähtänyt, sekava,.....kääk.
        Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä.


      • täti puskasta kirjoitti:

        yritin tänään kuvata uudemmalla digikameralla, ei helvata siitä meinannut tulla mitään.
        Aina kun sain kuvan otettua, totta vie se oli tärähtänyt, sekava,.....kääk.
        Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä.

        olen ollut kaikkitietävä ja omannut aika kärkkäitä mielipiteitä. Ikää tullessa sitä huomaa että ei ne asiat aina niin ole kuin ensinäkemältä näyttää. Ikä tuskin on minuakaan tyhmistänyt. Olen vain tajunnut asioilla olevan monta puolta. Ja tekniikka. Siinä pysyn mukana kun opiskelen tietotekniikkaa. HIH! Vielä sitä vanhakin jaksaa ja on mielenkiintoa vaikka muille jakaa


      • Pirre*
        täti puskasta kirjoitti:

        yritin tänään kuvata uudemmalla digikameralla, ei helvata siitä meinannut tulla mitään.
        Aina kun sain kuvan otettua, totta vie se oli tärähtänyt, sekava,.....kääk.
        Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä.

        ei muuten mitään, mutku EI MILLÄÄN jaksais lukea käyttöohjeita, - aina ryntään kokeilemaan tukka putkella.

        Ja sittenkun olen oikein sotkenut kaikki esim. digikamerani asetukset, ei auta muu kuin mennä lasten luo nöyränä tyttönä - taas :)

        Puolustuksekseni sanon kyllä huonon, melkein olemattoman, kielitaitoni..

        Onneksi tätä tietsikkaa on aika vaikea saada sotkettua :)


      • täti puskasta
        Pirre* kirjoitti:

        ei muuten mitään, mutku EI MILLÄÄN jaksais lukea käyttöohjeita, - aina ryntään kokeilemaan tukka putkella.

        Ja sittenkun olen oikein sotkenut kaikki esim. digikamerani asetukset, ei auta muu kuin mennä lasten luo nöyränä tyttönä - taas :)

        Puolustuksekseni sanon kyllä huonon, melkein olemattoman, kielitaitoni..

        Onneksi tätä tietsikkaa on aika vaikea saada sotkettua :)

        samaa olen ajatellut tietsikan suhteen.
        Hm...... ne kameran käyttöohjeet, luki ukkoni. :)
        Et silleen meillä.


    • v.pieru

      meinaa ottaa lujille ymmärtää isojen automarkettien tuoretuotteiden puntareilla :D

    • Tässä olen kolmatta viikkoa kaveerannut, siis kulkenut samoja polkuja juuri kolmekymmetä täyttäneen sukulaispojan kanssa.

      Hyvin on sujuneet niin yhteiset asiat, kuin sanaton viestintä, ts. ei tarvitse puolin tai toisin, rautalangasta vääntää.

      Toisaalta itsestään ei huomaa jälkeenjääneisyyttä, kuin ulkopuolelta katsovat, joten taidan loppujenlopuksi jäävätä itseni tästä arvioinnista!

    • kotikiusattu

      olen mielelläni vanha pieru,sillä se antaa minulle sellaisia vapauksia mitä junioreilla ei ole.
      Jos haluan tavata vanhoja kavereita,menen lääkäriin ja siellä orotushuoneessa.
      lentää merivesi ja raikas merituuli pöllyttää harvenivia hapsia ja olemme nuoria jälleen,kiva olla vanha pieru.

      • No kyllähän täs jo aletahan olemahan, jos ei ny aivan pieruja niin vanhoja kohtapuolihin kuitenkin.
        Soon toisaalta mukavaaki, 50 ku tuloo täytehen niin ainakin me miehet jo saarahan sitten kulukia housuun juluppi aina auki,hih. No eipähän trenkää ny sillä ainakaan ittiään tressata. Vissihin aatteloo nua nuoremmat notta ei sunkahan tuasta oo enää mitään vaaraa kenellekkään. Kulukekohon ny juluppi aukinaasena tai pitäköhön kiinni, kuinka ny vaan.
        Tämä ny ainaki tuli mielehen ja onhan sitä varmahan palijon muutaki myönteestä ku vaan ny tuliis mielehen ja sais sanootuksi.
        Niin ja ikää ku tuloo niin jos alakaas sitten kehumahan ittiään. Sekin sallitahan, ainaki paremmin ku nuorille. Sitten vielä sekin notta ei niinkään kuule eikä liioon hokasaakaa aivan kaikkia, senkin ainakin itte koin olevan sellaasen armollisen ja armahtavan asian.
        terv. aikalaalla nuorekkahat seppä ja pieni Tiitu-kani lapsi täältä kotoa vaan.


    • nuoret ajan tasalla, enemmän olen tekemisissä 25-35 v. kanssa kuin omanikäisteni.
      Ja kaikki tekniikka kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe