peltoautot

amiskunkku

Eli tänne kaikki jotka harrastaa pelto/jääautoja ja niiden virittelyä.minulla on kolme peltoautoja.

mazda 626 dsl
tuniggit:
tummennokset ,tarroja ,vaihde kepin nuppi,karvaa,ratin päällyste,krominen pakoputki,peräkontin tekstejä mm: sport,v8,tunig ,1 talvi renggas


lada 1200s -89
Konepellissä teksti lada

tulossa turvakaaret(ehkä) spoileri,reteot,tummennukset,penkin päälliset,talvirenkaat,lumiketjut,maalauksia,tiikeri penkin päälliset ,ehyt pakoputki,rautapalkkeja puskureihin,wunderit ja nopat.

MItsu golt

tunig
ralliratti
tummennokset,tarrat,lisävalot(boch),vauhtiviivat,six-pack

11

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapari?

      mullapa on subaru leone coupe 1.8 turbo 4wd
      auotssa on
      sisätilat:ralliratti,2xkuppipenkit vyöt,turvakaaret
      ulkopuoli:värinä toimii imprezan sininen,vanteina subarun omat 13" erikoisvanteet ja päällä 13" piikit toiset vanteet 14" joissa piikit,omavalmiste scooppi,
      moottori:2,5" putkisto alusta loppuun,dumpvalve,cooleri,tehoa noin 150-160hp.
      tulossa:uusi tekniikka joko legacy:n 200:sesta tai 95-98vm imprezan.

      • amiskunkku

        Onko tuo leone muka peltoauto aika paljo sulla on rahaa kiinni peltoautossa?


      • vapari?
        amiskunkku kirjoitti:

        Onko tuo leone muka peltoauto aika paljo sulla on rahaa kiinni peltoautossa?

        no joss 2500e on kallis nii voivoi jäällä oon ajanu ja pitäny ku kukkaa kämmenellä opetellu ajaan nelikkoa


      • Lisenssimies
        amiskunkku kirjoitti:

        Onko tuo leone muka peltoauto aika paljo sulla on rahaa kiinni peltoautossa?

        Satsatkaahan pojat oikeisiin asioihin: turvapenkit, vaikka vanhentuneetkin, kunnon vyöt, turvakaaret, ja mikä tärkeintä: KYPÄRÄ.

        Tuo peltoauto on aika väljä käsite. Saako se maksaa 100 euroa, vai 2000 euroa. Jälkimmäisellä summalla saa jo ihan oikean F-ryhmän kilpurin, jolla ei ehkä enää kisoissa pärjää, mutta joka antaa kyllä pellolla sellaiset kyydit että joko oppi ajamaan tai ei.

        Ja mikä tärkeintä; vanhassa ralliautossa on turvakaaret.


      • vapari?
        Lisenssimies kirjoitti:

        Satsatkaahan pojat oikeisiin asioihin: turvapenkit, vaikka vanhentuneetkin, kunnon vyöt, turvakaaret, ja mikä tärkeintä: KYPÄRÄ.

        Tuo peltoauto on aika väljä käsite. Saako se maksaa 100 euroa, vai 2000 euroa. Jälkimmäisellä summalla saa jo ihan oikean F-ryhmän kilpurin, jolla ei ehkä enää kisoissa pärjää, mutta joka antaa kyllä pellolla sellaiset kyydit että joko oppi ajamaan tai ei.

        Ja mikä tärkeintä; vanhassa ralliautossa on turvakaaret.

        lukea tota mun ekaa viestiä turvakaaret löytyy nelari vyöt ja kuppipenkit löytyy ja yllätys tllätys kypärääki käytän


    • sko69

      mulla on Honda Accord Ex vuosimaallia -84
      siinä on sähköikkunat ohjaustehostin sähköllä toimiva antenni eli oikein kunnon sport paketti ja vieläkää kaikis autois ei oo sähkö ikkunoja ja tää on vuosmalli 1984 :)

      • reino roina

        Mikä peltoauto se on jos heti laitellaan kaiken maailman bassot ja erillissarjat ja sitten vielä käsitys tuunauksesta on monella hukassa. kunnon peltoauto on se mihin ei oo tehty muuta muutosta kuin flektille laitettu oma katkaisia ja jaahyttäjän eestä poistettu kaikki mikä estää ilman virtausta. ja jos rallitunnelmaa haluaa ni karsii sisustan poies


      • ,...
        reino roina kirjoitti:

        Mikä peltoauto se on jos heti laitellaan kaiken maailman bassot ja erillissarjat ja sitten vielä käsitys tuunauksesta on monella hukassa. kunnon peltoauto on se mihin ei oo tehty muuta muutosta kuin flektille laitettu oma katkaisia ja jaahyttäjän eestä poistettu kaikki mikä estää ilman virtausta. ja jos rallitunnelmaa haluaa ni karsii sisustan poies

        oon samaa mieltä reinon kanssa!!


      • näin!!
        reino roina kirjoitti:

        Mikä peltoauto se on jos heti laitellaan kaiken maailman bassot ja erillissarjat ja sitten vielä käsitys tuunauksesta on monella hukassa. kunnon peltoauto on se mihin ei oo tehty muuta muutosta kuin flektille laitettu oma katkaisia ja jaahyttäjän eestä poistettu kaikki mikä estää ilman virtausta. ja jos rallitunnelmaa haluaa ni karsii sisustan poies

        Pelto auton tarkotushan on antaa ajokokemusta ja rassaamisen opettelua.. Projekti autot on erikseen!


    • peltoautopena

      itsellä on lada 1200s opel c kadtt ja mitsubishi lanser kaikki on hyvijä mutta opel on mun mielestä paras ollaan perustettu peltoauto clubi jonka nimi on ppc [pälkäneen peltoauto clubi

      • dfdf

        tosi peltoautos ei mitää ratioota eikä muuta paskaa

        enintään vunterit roikkumaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe