Montako päivää viikossa, tunteja päivässä?
Jne.
Millaisia lukusuunnitelmia
3
598
Vastaukset
- jebujebuf
nojaa semmoset 3min päiväs. jos kesäkuussa alottelis lukemisen. btw aika informatiivinen alotuspostaus
- nykyinenoikkari
Oikikseen hakeminen on kokopäivätyötä. 8-12h päivässä kuutena päivänä viikossa. Kirjat on oikeasti osattava niin sanotusti ulkoa. Turha on kenenkään tulla sanomaan ettei muka tarvitse osata ulkoa, koska se on totuus. Vaan parhaat pääsee sisään. Oikikseen ei mennä tuurilla, vaan ne jotka oikeasti osaa kaikesta kaiken ihan pilkulleen pääsee sisään. Kirjoissa on paljon listoja, jotka on vain pakko osata ulkoa. Listat eivät ole aina numeroituja tms. vaan niitä on piilotettuna tekstiin. Iso osa tätyy vain tämän vuoksi päntätä päähän. Asiat on kuitenkin myös ymmärrettävä, jotta niitä osaa soveltaa pääsykokeessa.
- näps
Itse olen vetänyt sellasta 7h ja vähän yli-linjaa päivässä. Ihan hyvältä on tuntunut, eikä yhtään uuvuta. Ajattelin, että kasvatan tuntimäärää, kun olen kirjat saanut pariin otteeseen luettua ja kokonaiskuvan hahmoteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388