Montako päivää viikossa, tunteja päivässä?
Jne.
Millaisia lukusuunnitelmia
3
655
Vastaukset
- jebujebuf
nojaa semmoset 3min päiväs. jos kesäkuussa alottelis lukemisen. btw aika informatiivinen alotuspostaus
- nykyinenoikkari
Oikikseen hakeminen on kokopäivätyötä. 8-12h päivässä kuutena päivänä viikossa. Kirjat on oikeasti osattava niin sanotusti ulkoa. Turha on kenenkään tulla sanomaan ettei muka tarvitse osata ulkoa, koska se on totuus. Vaan parhaat pääsee sisään. Oikikseen ei mennä tuurilla, vaan ne jotka oikeasti osaa kaikesta kaiken ihan pilkulleen pääsee sisään. Kirjoissa on paljon listoja, jotka on vain pakko osata ulkoa. Listat eivät ole aina numeroituja tms. vaan niitä on piilotettuna tekstiin. Iso osa tätyy vain tämän vuoksi päntätä päähän. Asiat on kuitenkin myös ymmärrettävä, jotta niitä osaa soveltaa pääsykokeessa.
- näps
Itse olen vetänyt sellasta 7h ja vähän yli-linjaa päivässä. Ihan hyvältä on tuntunut, eikä yhtään uuvuta. Ajattelin, että kasvatan tuntimäärää, kun olen kirjat saanut pariin otteeseen luettua ja kokonaiskuvan hahmoteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83263174Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2052842Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy582429Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1681499Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171282Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521269Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14905- 58903
- 81830
- 20824