Saatko parempia orkkuja lomalla?

howhigh

Lomaromanssit ovat näköjään suosittuja. Mutta onko seksi tosiaan parempaa lomahoidon kanssa? Saatko paremman orgasmin? Luulisi että suurimmalla osalla ihmisistä, varsinkin naisilla, orgasmin saaminen vaatii sitä, että seksikumppani tuntee naisen ja tietää mitä tämä oikeasti tarvitsee tullakseen. Monet naiset myös tuntuvat vaativan seksistä nauttiakseen, että suhteessa väreilee asioita myös henkisella tasolla. Kuinka viikossa ehtii tähän vaiheeseen? Osaako turkkilainen mies lukea suomalaisen naisen ajatukset? Ovatko lomaromanssit oikeasti vain pienen naisvähemmistön laji? Vai onko siinä useimmille kyse kännisestä ähellyksestä, jota jälkeenpäin "kaiholla muistellaan"? Kerro rehellinen kokemuksesi!

14

5421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestu..

      No, ei se nyt niin yleistä ole, kuin tämän palstan perusteella luulisi. Täällähän kirjoitellaan lomaromansseista. Ne joilla niitä ei ole, eivät kirjoita tänne. Suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä harrastaa ihan normaaleja suomalaisia parisuhteita.

      Vaan kyllä minä luulen, että niin naisille kuin miehillekin tekisi hyvää opetella ystävällistä käytöstä toisiaan kohtaan. Täällä on käsittämätön negatiivisuus kaikissa asioissa vallalla.

      Sen orgasminkin suhteen naisia on monenlaisia, kuten kaikissa muissakin asioissa. Ei me olla yhdestä puusta veistettyjä - kuten ette te miehetkään.

    • Hallaquu

      "Kyllä kotipirkko on se paras pirkko". Näin runoili joku kirjoittaja tällä palstalla aikoinaan. Ja näinhän se on. Tilapäiset seksisuhteet tuovat lähinnä jännitystä elämään mutteivat millään muotoa anna samaa seksuaalista nautintoa kuin vakituisen partnerin kanssa (jos synkkaa).

    • lä,

      mutta lomalla minulla on mukana "omat eväät"

    • etc2

      Kyllähän sitä lomalla on niin rento ja hulppea olo, että seksikin maistuu silloin paremmalta. Ei ole huolta seuraavasta työpäivästä ja jos vielä aurinko paistaa ja muutenkin on hieno fiilis...

    • Love Blonde

      No,olen kyllä kokeillut lomaromansseja ja
      onhan niitä hauskojakin tarinoita ollut.Mutta
      ei mitään suuria orgasmeja ole ollut,jos ei nyt
      joidenkaan suomalaismiestenkään kanssa ns.yhden
      illan tarinoissa.
      Ekan orgasmin sain nykyisen mieheni kanssa yli
      30-vuotiaana,edellisten kanssa ei ikinä,vaikka
      luulin olevani joskus kovastikin rakastunut.
      Mutta sitten tuli mies,joka vei saman tien
      mennessään ja orgasmejakin alkoi tipahtelemaan.
      Niinpä päädyinkin naimisiin hänen kanssaan.
      En usko,että naiset lomaromansseilta orkkuja
      hakevat,enemmänkin huomiota,jännitystä ja muuta
      hauskaa.Joidenkin ihmisten kanssa vain kemiat
      sopivat,sama minkämaalainen tai kuinka kauan
      on tunnettu.Joidenkin kanssa ei tule ikinä,
      toisten kanssa sitten urakalla.

    • Jööttimies

      Ensimmäinen orgasmi on aina lähes tajunnanvievä jos tyttö osaa hommansa.Olen nimittäin viikon ennen matkaa ilman runkkua ja voi sitä lastin määrää joka lentää prostituoidun kasvoille:)

    • ollessaan

      on niin estooton, seksinki suhteen. Etenkin siis sinkut niin seksi tuntuu aivan erilaiselta. oon kyllä sitä mieltä että paremman kiksit saa ihan oman kullan kanssa, mutta lomalla siinä on niin paljon jännitystä ja uutta niin se tuntuu kyllä erilaiselta. Mä en ikinä lomalle lähde miestä etsimään, mutta elän hetkessä niin ikinä ei tiedä mihin sitä törmää ja myöhemmin mistä sitä ittensä löytää. Mun mielestä noi seksisuhteet lomalla kuuluu sinkuille (tietenki) ja se on sellasta hulluuttelua isolla H:lla !

    • Kyllä!

      Totta kai saan. Silloin on aikaa runkata rauhassa.

      • Stadin kundi

        Tepolla loma aina eli Teppo tietää orgasmin salat, et sillei hei. Ei ole ollut naista joka ei Tepon hevosaseeseen sulaisi, et sillei hei.


    • tRCÄ ktze

      Sunkin elämä on tollasta toisten kalsareiden nuuhkailua. Mahtaa vituttaa olla sä.

    • türkey

      Ei siinä nyt ajatuksia tarvitse osata lukea, kokemushan se on ratkaisevaa ja kestävyys....Suomi pojat pari sekkaa veltosta velttoon..

      • kov

        Minä en syty vieralle naiselle kerran tapasin nätin naisen ja mentiin sen aittaan en syttynyt sille vaikka se halusi ,minä nuolin sen pimppiä ja imin hänen mahlansa hän vain huokaili kun tekee hyvää sitten se alkoi huohotaa ja täristä kovaa minä vain jatkoin ,hän sanoi vain nyt tulee siltä lenti suu täytee or.. minä nielin pois ja nuolin naisen kuivaksi ,hän sanoi nää oli hänen ensimäiset orkut ja oli rajut ja oli hyvilään .


    • woetqaojhga

      Paskat, ei siinä ny viikkoja tartte tuntee, että orgasmin saa. Itse juuri vähän aikaa sitten lomaromanssin kokeneena voin sanoa, että hyvä ulkonäkö mukava luonne ja kohtelias käytös ovat avain onneen (ja kyllä, turkkilaisesta nuoresta miehestä oli tässäkin kyse.) Monta treffikutsua, vislausta ja puhelinnumeroa viikon aikana sain, mutta vain tämä yks sykähdytti niin paljo, että annoin numeroni ja lähin hänen kanssaan ulos. Selevin päin oltiin molemmat.

      Toisaalta taas itselläni tämä onnistuee ainoastaan juuri lomaromanssina. En ole koskaan yhden illan juttuja kotimaassa harrastanut, enkä harrasta. Mutta siellä se fiilis on niin erilainen. Se että oot erilaisessa kulttuurissa, lämpimässä maassa, kaikki on tunnelmallista ja ihanaa, miehet pirun komeita ja kaikki on jotenki niin uutta. Se tekee sen, että estot saattaa vähä lipsua. Ja kaikki ehkä tuntuu jotenki ihanammalta..

      Kuulostaa melko mololta, mutta totta se on. Hmm, kaipaan Turkkiin...

      • hahaha69

        vai että turkkilaista karvakäsimunaa, joo-o eikai siinä, tervemenoa vaan ählemeille :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe