Tekstin pätkä. Palautetta kiitos!

joskus jotain suurta

Tässä pieni ote kirjaa jota olen kirjoitellut. Jos herää jotain mietteitä niin olisi mukava kuulla. Ja teksti on tarkoituksellisesti puhekielellistä, että siitä turha sanoa. Kiitos!

-Se mun pieni oma maailma romahti sillon ihan täydellisesti. Kaikki mihin olin koskaan uskonu ja johon olin koskaan luottanu hävis sillä hetkellä täysin. Käsitys rakkaudesta, ystävyydestä ja yleensäkin ihmissuhteista katos kokonaan. En luottanu mihinkään, enkä kehenkään ja nyt vuotta myöhemmin en luottanu vieläkään. Mulla kesti niin kauan korjata kaikki palaset yhteen ja nyt kaikki oli vaarassa taas romahtaa ja vielä saman asian takia. Tasan vuos sitten olin tuntenu itteni pahoinvoivaks ja meinannu purskahtaa itkuun koko ajan ja nyt se ihan sama olo oli tullu takas. Se sama häpeä jonka tunsin sillon oli taas tässä. Mun itsetunto oli kadonnu sillon ja nyt kun olin saanu sen takas, se oli häviimässä. Tunsin itteni jälleen idiootiks. Ja kauhein tunne ikinä oli tuntee ittesä tyhmäs, huonoks ja riittämättömäks. Ja tiesin että mulla ei todellakaan ollu enää voimia kasata kaikkee uusiks, mutta pelkäsin et romahdus oli tosi lähellä.

5

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs lukija....

      Tekstiäsi on ainakin helppo lukea. Koska tuossa on vain pieni osa sun kirjoitusta, siitä on vaikea sanoa kovinkaan montaa sanaa.

      Tuossa tuot melko hyvin esille tilannetta ja siihen liittyviä tunteita. Osaat kuvata ainakin tunteita melko kivasti ja aika monella sanalla.

      Hyväksi kirjoittajaksi tulee juuri tuolla tavalla, kirjoittamalla ja sitten vielä kirjoittamalla enemmän ja enemmän. Muiden kirjoituksia lukemalla saa niitä ajatuksia ja ilmaisuja, jotka ovat kirjoittamisessa tarpeen.

      • jatkaa

        Siinäpä mun kommentin ydin onkin. Itseäni heti alkoi kiinnostaa, mitä tälle ihmiselle on tapahtunut ja kuinka hänen elämänsä tulee jatkumaan.


    • dissata , mutta..

      Ei kovinkaan vakuuttavaa. Ilmeisesti olet 12-vuotias tyttö, ainakin vähän semmoinen olo tuosta tillityksestä minulle tuli. Mutta kyllä tuo varmaan menee ohi kun kokemusta karttuu enemmän.

      • ---

        Jos löydät jostain 12-vuotiaan, joka kirjoittaa tuolla tasolla niin kerro minullekkin. Ei huono pätkä, ei yhtään. Mutta vaikea arvostella noin pientä otetta.


    • päiväkirjasta

      siltä se näyttää. Ote päiväkirjasta. Surullista vuodatusta. Toivottavasti kirjassa on enemmän sisältöä. Tota on jo hei nähty aika paljon. Jos haluaa kirjoittaa hyvin, on syytä ensin lukea paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4122
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2577
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2474
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      100
      1782
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1547
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1221
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      94
      1106
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe