Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alusvaatteet häihin

bridal

täällä on niin kauheesti kaupan morsiuspukuja ja yritin etsiä olisko keskustelua alusvaatteista mut ei löytynyt joten tässä sellainen:) Millaiset alusvaatteet laitatte hääpäivänä? Entä varaatteko jonkun kivan 'mekon' hääyötä varten tms?
Häämme ovat kesällä ja olen pikkuhiljaa alkanut ostamaan häitä varten mm. tiaran ja alusvaatteita. Itse haluan laittaa ihan uudet alusvaatteet...jotenkin se on niin erityinen päivä että ei kyllä vanhoissa vois mennä vihille:) tietysti mielipidekysymys..
Ostin stringit rintsikat sekä stay up sukat ja sukkanauhat:) odotan niin innolla että pääsee niitä pukemaan päälle sitten...nyt niitä tulee hypisteltyä päivittäin:) ajattelin et olis kiva ostaa jokin seksikäs mekko hääyötä varten..saisi yllättää miehenkin.Ajattelin etten näytä hänelle kaikkea vaan osa saa olla yllätys. Vaikka olemmekin asuneet yhdessä jo 1.5vuotta niin silti haluan ostaa uusia alusvaatteita kuherruslomaa varten:) miten teillä muilla?

2

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätmorsian

      Meillä häät toukokuun 9:s päivä ja nyt jo alusasut ostettu minullakin.
      Kun en tiennyt haluanko korsetin vai liivit niin ostimpa molemmat... morsian saa olla turhamainen vakuutti alusasuliikkeen myyjä kun en osannut valita =o)
      Häämatkalle suuntaamme Aruballe ja kassiin meinaan piilottaa feminellistä tilaamani seksikkään hörhöttimen.
      Elämä on ihanaa.

    • splj267

      joo ihan sama juttu. tai siis en oo vielä käyny ostamassa mutta aika sama maku meillä pääpiirteittäin, ja kyllä noi sukkanauhaliivit on ehdoton, oon niitä täälä mainostanu...=) hehee....

      kyllä mä ajattelin ainaki jonku pikku babydollin tai muun hamosen ostaa tätä tiettyä yötä varten. onhan se paljo kiinni ihmisestä, joka niitä hameita pois repii. toiset miehet tykkää kun saavat räpeltää, toisilla ei riitä kärsivällisyys. luonteen mukaan.

      ihanaa hääpäivää teille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe