oulun uusi

slummialue

usein katsoessani slummialueita maailmalla ,ollaan todellista slummialuetta rakentamassa myös Ouluun.rautatien viereen rakennetaan valtavaa asuntokompleksia satoja kerrostaloja,vailla puistoalueita vailla mitään .
Vain ankea junarata-alue aukeaa näkökenttään kun
ulos katsotaan tai mennään.näyttää juuri samalta kuin Pariisin maahanmuuttajain hallitsema alue
radanvarressa.nyt on ollut rakentajilla vain raha mielessä

5

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin slummi

Onko Pariisissa tosiaan slummialue keskellä kaupunkia, rautatieaseman vieressä? Enpä olisi uskonut...

Niistä tulee rikkaitten sinkkujen ja cityparien asuntoja, eiköhän ne slummit ole edelleen siellä, missä tähänkin asti. Ja totta puhuen, Oulussa ei edes ole yhtään kovin karua kerrostaloaluetta, täällä ne "pahimmatkin" alueet näyttää ihan viihtyisiltä pääpiirteittäin. Jos käy kurkkaamassa esim. Espoon Suvelaa niin toteaa, että ok, vastaavaa ei ole.

• Zabadak

On siellä, kymmenien rautatieasemien ympäristössä.
        Pariisi ei näes ole Pieksämäki vaan todellinen suurkaupunki, yli 12 miljoonaa asukasta.
        Itse ajattelin niitä lähiöitä katsellessani, että tarkoituksena on musertaa pieni asukas.

• shuhane

alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti radan varressa,ei rautatieaseman vieressä,lukisitte edes oikein ,senkin luupäät

• Käytännön idea
        shuhane kirjoitti:

alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti radan varressa,ei rautatieaseman vieressä,lukisitte edes oikein ,senkin luupäät

Kun sinulla ressukalla ei ole järjellistä asiaa, voit hyvin pistää näppiksesi...
        noh, sinne, mistä juttusikin hankit.

• Paikkansa

Kyllähän täällä Oulussa paljon rakennetaan,-joskus
      jopa radanvarteen,- mutta jos tietosi on oikea että oikein satoja kerrostaloja olisi tulossa niin
      ensimmäisten n.60 talon jälkeen loput " sadat "
      ovatkin jo Kempeleen puolella,joten ollos huoleton
      poikas valveil on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe