Rimini

vai Riccione

Olen menossa Italiaan viikoksi rannalle kesäkuun viimeisellä viikolla, jonka jälkeen suuntaan sisämaahan pidemmäksi ajaksi.

Mitä kohdetta suosittelette 5 pv:n - viikon oleskeluun rannalla: Rimini, Riccione, Catolica, jne. (Mitä rantakaupunkeja siellä nyt onkaan muita)

Tavoitteena on uida, rentoutua ja nauttia rantaelämästä, vilpoisesta tuulesta meren äärellä ennen sisämaata. Hotellin/apartamentoksen ottanen internetistä ja lennot erikseen, koska lennot onkin sitten pidemmäksi ajaksi.

EN OLE AIEMMIN KÄYNYT ITALIASSA!

13

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki....

      Rannat samanlaisia kaikissa. Rimini suurin ja ehkä kulttuuriltaan rikkain.

    • Riccione

      on enemmän Italialaista tyylikästä touhua. Rimini on samaa euro trashiä kuin kaikki muutkin turistirysärannat.

    • kansainvälisempi

      ja historiallisempi kuin Riccione ja Cattolica, joissa Italialaiset itse lomailevat. Rannat ovat samasta muotista, joten sen perusteella ei ole merkitystä missä näistä kolmesta majailee, ja välimatkat näiden yhteen kasvaneiden kaupunkien väillä on todella lyhyet.

      Jos et ole aikaisemmin käynyt Italiassa, niin on hyvä tietää että tämän rannikon pohjalta ei kannata luoda kokonaiskuvaa aidosta Italiasta.

      • kaikille.

        Joo, kiitos!
        Suuntaan siitä sitten sisämaahan pidemmäksi aikaa ja varmaan sitten näen enemmän. Halusin sisällyttää rantalomaa matkaan, kerran kun menossa olen.
        Joo, ens' kertaa Italiaan. Tällä reissulla selviää, tulenko vierailemaan joka vuotisesti vai vain tämän kerran. ;)
        Näillä näkymin loma alkaisi Riministä. :)


    • maria di mare

      Kaikki ovat hyvin samantyylisiä paikkoja. Viime kesänä olin Riminissä ja olin viikkooni tyytyväinen, tosin en ollut koko viikkoa Riminissä. Olin yllättynyt positiivisesti meriveden ja rantojen puhtaudesta. Rannat ovat pääasiassa maksulliset ja ne hoidetaan hyvin. Lepopaikaksi ok. "Nähtävyyksiähän" ei juuri ole. Hotellilla oli pyöriä, joten pyöräilin paljon. Samalla reissulla vierailin San Marinossa ja olin Firenzessä kaksi päivää, näin sain lisää haluaamiani kokemuksia lomalle. Lomani oli erittäin onnistunut.

    • ja sen ympäristö

      on venäläisten turistien valoittama. Tänään laskee ja nousee 18 lentokoneellista venäläisiä Riminin kentälle.

      • kommentti

        Juu ja kesällä Riminille laskeutuu englantilaisia, saksalaisia,ruotsalaisia,suomalaisia,tanskalaisia, hollantilaisia jne.Pelkäätkö muita kuin suomalaisia ? Venäläiset ja suomalaiset matkustavat jo aika tavalla tänä päivänä jokapuolelle maailmaa, tietenkin kun siihen mahdollisuus on.


      • jos joka paiva
        kommentti kirjoitti:

        Juu ja kesällä Riminille laskeutuu englantilaisia, saksalaisia,ruotsalaisia,suomalaisia,tanskalaisia, hollantilaisia jne.Pelkäätkö muita kuin suomalaisia ? Venäläiset ja suomalaiset matkustavat jo aika tavalla tänä päivänä jokapuolelle maailmaa, tietenkin kun siihen mahdollisuus on.

        tulee 18 lentokoneellista venalaisia ja yksi koneellinen suomalaisia viikossa.

        Menes kaymaan siella ja katsomaan ja kuuntelmaan etta mita kieltä siellä puhutaan.

        Voit tarkistaa Federico Fellinin lentokentan sivuilta.


      • riittää
        jos joka paiva kirjoitti:

        tulee 18 lentokoneellista venalaisia ja yksi koneellinen suomalaisia viikossa.

        Menes kaymaan siella ja katsomaan ja kuuntelmaan etta mita kieltä siellä puhutaan.

        Voit tarkistaa Federico Fellinin lentokentan sivuilta.

        Tottakai venäläisiä tulee enemmän kuin suomalaisia, vai luuletko Venäjän olevan Suomen kokoinen. Noh venäjää ne venäläiset tietenkin puhuu, kuten suomalaiset puhuu suomea, so ?
        Käsittämätön ajatusmaailma jollakin.


    • maria di mare

      On ihan totta, että myös Riminin seudulla on paljon venäläisiä matkailijoita ja esim San Marinon "design" laukkumyyjät olivat venäläisiä. So what? Iso maa ja paljon matkustelevia ihmisiä. Myös suomalaisen matkanjärjestäjämme hotellin omistajapariskunta oli venäläisiä. Ei tästä aiheesta kannata riidellä.

      • 3 kertaa adrian rannikolla

        Mielestäni kiva pieni lomakaupunki. Riippuu varmaan matkailijan iästäkin, mistä pitää. Rimini tosiaan isoin ja suurin ja historiallisin. Cattolicassa kiva tunnelma ja kiva käydä viereisessä Cabicce Maren pikkupaikassa myös. Riccionessa olin mieheni kanssa 2-kymppisinä, jolloin baarit vetivät enemmän puoleensa. Cattolicassa olen ollut alle 20v ja 25v, molemmilla kerroilla viihdyin. Riminissä oli hyvät markkinat ja laadukkaita kenkiä myynnissä.

        Cattolicasta olen tehnyt retket San Marinoon ja Venetsiaan.


      • mens
        3 kertaa adrian rannikolla kirjoitti:

        Mielestäni kiva pieni lomakaupunki. Riippuu varmaan matkailijan iästäkin, mistä pitää. Rimini tosiaan isoin ja suurin ja historiallisin. Cattolicassa kiva tunnelma ja kiva käydä viereisessä Cabicce Maren pikkupaikassa myös. Riccionessa olin mieheni kanssa 2-kymppisinä, jolloin baarit vetivät enemmän puoleensa. Cattolicassa olen ollut alle 20v ja 25v, molemmilla kerroilla viihdyin. Riminissä oli hyvät markkinat ja laadukkaita kenkiä myynnissä.

        Cattolicasta olen tehnyt retket San Marinoon ja Venetsiaan.

        Ihan meidän viipurista oli myyjiä vuonna 2005, ja ihmeteltiin että mitäs Kouvolan poika täällä


      • kuusamo-helsinki
        mens kirjoitti:

        Ihan meidän viipurista oli myyjiä vuonna 2005, ja ihmeteltiin että mitäs Kouvolan poika täällä

        ja jokaisessa suomen uittolassa, nimittäin venäläisiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe