tuliaisia

minmar

heips. olen lähdössä ghanaan mieheni sukulaisiin ja nyt pitäis keksiä jotai suomalaista tuliaisia,mitähän saa viedä esim saako ruokaa ja alkoholia viedä maahan

1

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkeja

Siis nyt vahan molempia, ensiksi tietenkin vahan uteliaisuutta, mista pain Ghanaa miehesi on? Onko tama sinun ensimmainen matka sinne ja kuinka pitkaan meinasit olla?
      Tama ihan sen takia etta oma mieheni on Ashanti alueelta ja joku kaunis paiva on mentava nayttamaan lapsille, heidan kotimaataan ja tutustutttava kasvokkain sukulaisiin...
      Minun mieheni joka ei kovin perso makean peraan ole on tykannyt Marianne karkeista, suosikki tahan mennessa on ollut Marianne pussi joita saa ainakin lentokentilta, se missa on samassa pussissa kolmea erimakua, niista siniset oli hanen ehdottomia suosikkeja =)
      Olkoholin viennista maahan en ole varma voin tarkistaa sen mieheltani. Mutta Minttua ja Salmaria olen tarjonnut, tosin salmiakki ilman alkoholia ei ole useamman Ghanalaisen makuun...
      Voin kysella mieheltani muita vinkkeja, han kun on kerran suomessa kaynyt ja nahnyt minun tavaroita niin voisi keksia jotain mika siella voisi olla haluttua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      331
      29566
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      55
      2359
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      46
      1749
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1737
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      157
      1611
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      54
      1135
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1048
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      977
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      952
    Aihe