heips. olen lähdössä ghanaan mieheni sukulaisiin ja nyt pitäis keksiä jotai suomalaista tuliaisia,mitähän saa viedä esim saako ruokaa ja alkoholia viedä maahan
tuliaisia
1
785
Vastaukset
- Vinkkeja
Siis nyt vahan molempia, ensiksi tietenkin vahan uteliaisuutta, mista pain Ghanaa miehesi on? Onko tama sinun ensimmainen matka sinne ja kuinka pitkaan meinasit olla?
Tama ihan sen takia etta oma mieheni on Ashanti alueelta ja joku kaunis paiva on mentava nayttamaan lapsille, heidan kotimaataan ja tutustutttava kasvokkain sukulaisiin...
Minun mieheni joka ei kovin perso makean peraan ole on tykannyt Marianne karkeista, suosikki tahan mennessa on ollut Marianne pussi joita saa ainakin lentokentilta, se missa on samassa pussissa kolmea erimakua, niista siniset oli hanen ehdottomia suosikkeja =)
Olkoholin viennista maahan en ole varma voin tarkistaa sen mieheltani. Mutta Minttua ja Salmaria olen tarjonnut, tosin salmiakki ilman alkoholia ei ole useamman Ghanalaisen makuun...
Voin kysella mieheltani muita vinkkeja, han kun on kerran suomessa kaynyt ja nahnyt minun tavaroita niin voisi keksia jotain mika siella voisi olla haluttua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405565
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234511Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364464Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724285Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264232Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1563731- 883042
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273011Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102130