heips. olen lähdössä ghanaan mieheni sukulaisiin ja nyt pitäis keksiä jotai suomalaista tuliaisia,mitähän saa viedä esim saako ruokaa ja alkoholia viedä maahan
tuliaisia
1
765
Vastaukset
- Vinkkeja
Siis nyt vahan molempia, ensiksi tietenkin vahan uteliaisuutta, mista pain Ghanaa miehesi on? Onko tama sinun ensimmainen matka sinne ja kuinka pitkaan meinasit olla?
Tama ihan sen takia etta oma mieheni on Ashanti alueelta ja joku kaunis paiva on mentava nayttamaan lapsille, heidan kotimaataan ja tutustutttava kasvokkain sukulaisiin...
Minun mieheni joka ei kovin perso makean peraan ole on tykannyt Marianne karkeista, suosikki tahan mennessa on ollut Marianne pussi joita saa ainakin lentokentilta, se missa on samassa pussissa kolmea erimakua, niista siniset oli hanen ehdottomia suosikkeja =)
Olkoholin viennista maahan en ole varma voin tarkistaa sen mieheltani. Mutta Minttua ja Salmaria olen tarjonnut, tosin salmiakki ilman alkoholia ei ole useamman Ghanalaisen makuun...
Voin kysella mieheltani muita vinkkeja, han kun on kerran suomessa kaynyt ja nahnyt minun tavaroita niin voisi keksia jotain mika siella voisi olla haluttua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840