Ajoin vielä mopolla vuonna 1998. Käännyin mutkaan ja tiellä sattui olemaan öljyä. Kaaduin öljyn johdosta tielle ja raahauduin asvaltilla pää alaspäin. Onneksi oli kypärä päässä, oli se aikamoinen poksahdus. Harmi vaan, että oli avokypärä, naama oli ihan veressä. Olisi kannattanut olla umpikypärä. Muitakin ruhjeita tuli muun muassa olkapäähän, polveen, käteen ja naamaan. Minulla on naamassa vieläkin pari jälkeä siitä onnettomuudesta, samoin olkapäässä, polvessa ja kädessä näkyy pieniä jälkiä. Keskimmäisistä etuhampaista murtuivat juuret. Nenän sisällä sieraimien keskellä oleva seinämä on vino.
mopo onnettomuus
Teppe-setä
1
1131
Vastaukset
- paskamikä paska
oot kyl ihan vitun paska kuski vittu kaatua nyt öljyyn opi saatana ajamaan, vai saitko vitun korttis muropaketista liukkaan kaivonkannen kyl ymmärän mut en öljyä jossain mutkassa, aika paska saa olla et kaatuu ja viel naamalleen, lolllotin88
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368