Ajoin vielä mopolla vuonna 1998. Käännyin mutkaan ja tiellä sattui olemaan öljyä. Kaaduin öljyn johdosta tielle ja raahauduin asvaltilla pää alaspäin. Onneksi oli kypärä päässä, oli se aikamoinen poksahdus. Harmi vaan, että oli avokypärä, naama oli ihan veressä. Olisi kannattanut olla umpikypärä. Muitakin ruhjeita tuli muun muassa olkapäähän, polveen, käteen ja naamaan. Minulla on naamassa vieläkin pari jälkeä siitä onnettomuudesta, samoin olkapäässä, polvessa ja kädessä näkyy pieniä jälkiä. Keskimmäisistä etuhampaista murtuivat juuret. Nenän sisällä sieraimien keskellä oleva seinämä on vino.
mopo onnettomuus
Teppe-setä
1
1154
Vastaukset
- paskamikä paska
oot kyl ihan vitun paska kuski vittu kaatua nyt öljyyn opi saatana ajamaan, vai saitko vitun korttis muropaketista liukkaan kaivonkannen kyl ymmärän mut en öljyä jossain mutkassa, aika paska saa olla et kaatuu ja viel naamalleen, lolllotin88
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112533- 1731709
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601582- 1241450
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91261- 761242
- 35986