Kertokaa kokemuksia Zagrebista. Olis tarkotus matkustaa heinäkuun alussa. Onko siellä sillon lämmin?
Onko Zagrebissa hyvät uintimahdollisuudet?
Vai kannattaako lähteä mielummin Dubrovnikkii?
Zagreb !
6
1838
Vastaukset
- tyttönen1234567
Olemme menossa junalla slovenian pääkaupungista Kroatiaan.. Onko suositeltavaa mennä junalla Zagrebiin vai Dubrovnikkiin?
ja minkälaiset ikärajat? - Vee2
Toivottavasti kukaan muu ei viitti vastata sun viestiisi sillä se on tosi hyvä huono provo!
Tunnut kirjoittelevan muilla palstoilla samalla nikillä ja sitten jälkeenpäin laskevan paljonko tuli vastauksia.
Älkää hyvät ihmiset vastatko tähän.
Tän tyttelin 123 kannattaa edelleen virtuaalimatkailla täällä Suomessa, sillä muuhun ei todennäköisesti paukut riitä...
Hyvää kesää.- tyttönen1234567
häh? en oo kirjottanu mihinkää muualle!
- Vee2
tyttönen1234567 kirjoitti:
häh? en oo kirjottanu mihinkää muualle!
Katso karttaa ensin niin jatketaan sitten keskustelua ja lue oma kysymyksesi uudestaan...
- tyttönen1234567
Juu zagrebiin olen menossa =) voisiko joku vastata kysymyksiini?
- Vee2
Tässä neidille luettavaa.
http://www.zagreb-touristinfo.hr
Uimaan kannattaa mennä muualle... tai jäädä kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319