Minä vaan todellakin kysyn, onko Kolumbuksen asiakaspalvelussa ketään töissä???
Mä olen yrittänyt soittaa sinne monena päivänä ja yleensä olen jaksanut jonottaa n.40 min...tänään päätin että odotan vaikka siihen 22 asti johon se on auki, mutta, jaksoin jonottaa reilut 2h mutta sit meni hermo.En kestäny enää kuunnella sitä musiikkia.Katsoin netistä mikä on sinne jonotus aika...oli kuulema n. 13 min...hmmm...taitaa nyt jonkun lasku taito pettää pahemman kerran.
Onko joku päässyt sinne suht. siedettävässä ajassa??? Mun ystävä piiristä ei kukaan ole päässyt sinne, eikä kukaan ole jaksanut jonottaa yli tuntia,joten mä tein tänään ennätyksen :)
Olisi kyllä kiva tietää onko siellä joku töissä.
en löytänyt netistäkään mitään paikkaa mihin olisin voinut laittaa palautetta asiastani. Siellä oli valmiit otsikot mihin voi laittaa palautetta,mutta minun asiani ei kuulunut minkään otsikon alle :( MITÄ TEEN??? En meinaan oikeesti usko että vaikka odottaisin kokopäivän että siellä kukaan muu vastaisi kuin tuo sama ääni välillä joka sanoo...ODOTATHAN VIELÄ HETKEN,PALVELEMME SINUA MAHDOLLISIMMAN PIAN :) pitkät on kaverilla hetket ei voi muuta sanoa.
Minä vaan kysyn???
10
816
Vastaukset
- Minä vaan......
"Minä vaan todellakin kysyn, onko Kolumbuksen asiakaspalvelussa ketään töissä???"
Ei ole.
"Katsoin netistä mikä on sinne jonotus aika...oli kuulema n. 13 min"
Kaikkea ei kannata uskoa.
"...mä tein tänään ennätyksen"
Onneksi olkoon.
"Olisi kyllä kiva tietää onko siellä joku töissä."
Kuten alussa mainitsin, ei ole, eikä tule.
"MITÄ TEEN???"
Vaihda operaattoria.
"pitkät on kaverilla hetket ei voi muuta sanoa."
Kyllä vaan, koska töissä ei ole muita kuin automaatti ;)- Maiju <3
Kiitos oikein pätevistä ja valaisevista vastauksista...noin arvelinkin asian olevan :))
Operaattoria en viitsi vaihtaa koska mulla on toi prepaid ja ja se on todella edullinen (6.90 kk rajattomat puhelut elisa, kolumbus ja saunalahti liittymiin ) minulla nimittäin on kaikilla läheisillä ja tuttavilla joku noista liittymistä, joten tulee niin halvaksi tää puhuminen että ei kannata ottaa muuta :)
Mutta...SUURI KIITOS SINULLE VASTAUKSISTASI - on..
Maiju <3 kirjoitti:
Kiitos oikein pätevistä ja valaisevista vastauksista...noin arvelinkin asian olevan :))
Operaattoria en viitsi vaihtaa koska mulla on toi prepaid ja ja se on todella edullinen (6.90 kk rajattomat puhelut elisa, kolumbus ja saunalahti liittymiin ) minulla nimittäin on kaikilla läheisillä ja tuttavilla joku noista liittymistä, joten tulee niin halvaksi tää puhuminen että ei kannata ottaa muuta :)
Mutta...SUURI KIITOS SINULLE VASTAUKSISTASIitsepalveluliittymä!!! Ei ne siellä asiakaspalvelussa suostu/voi hoitaa prepaidin asioita. Eihän sitä liittymää ole edes pakko rekisteröidä, joten esim mitään puheluerittelyä, puk-koodia tms et tule saamaan.
- tuöptu
on.. kirjoitti:
itsepalveluliittymä!!! Ei ne siellä asiakaspalvelussa suostu/voi hoitaa prepaidin asioita. Eihän sitä liittymää ole edes pakko rekisteröidä, joten esim mitään puheluerittelyä, puk-koodia tms et tule saamaan.
Että kyseisellä henkilöllä on prepaid liittymä? Kolumbuksella on kyllä ihan tavallisiakin liittymiä..
- tarkemmin
tuöptu kirjoitti:
Että kyseisellä henkilöllä on prepaid liittymä? Kolumbuksella on kyllä ihan tavallisiakin liittymiä..
"koska mulla on toi prepaid" siinähän se sanotaan.
Äskettäin luki digitodayn uutisessa, että elisan asiakaspalvelussa on 1200 työntekijää. Sinne on pakko mennä poskettomat määrät puheluja kun ei tommonen armeijakaan riitä vastailemaan kaikkiin.
Tässä linkki uutiseen http://www.digitoday.fi/tyo-ja-ura/2008/03/03/1 200 elisalaista lakkoon ylihuomenna: Asiakaspalvelu hiljenee/20086428/66 - Maiju <3
on.. kirjoitti:
itsepalveluliittymä!!! Ei ne siellä asiakaspalvelussa suostu/voi hoitaa prepaidin asioita. Eihän sitä liittymää ole edes pakko rekisteröidä, joten esim mitään puheluerittelyä, puk-koodia tms et tule saamaan.
Joo vaikka mulla on prepaid niin pitäisihän kuitenkin vastata koska, kun sinne soittaa niin ensimmäisenä kysytää ett "jos asiasi koskee prepaid liittymää paina 1 jne. siksi toisekseen asiani ei koske mitään puk koodeja tms, kyllähän mä tiedän ettei sitä liittymää rekisteröidä eikä ole mitään tietoja. olisi ollut ihan yleistä kysymistä eräästä asiasta mitä kioskit ei tiedä eikä osaa siis vastata, ainoa paikka mistä voi tietoa asiasta saada on KOLUMBUKSEN ASIAKASPALVELU JOS SINNE VAIN PÄÄSISI :( Mulla esim on tuo 6.90kk rajattomat puhelut elisan,saunalahden ja kolumbuksen liittymiin, siitä ei ole missään tietoa vaan asia tuntuu menevän suustasuuhun tietona.Olisin halunnut siitä jotain vaan lähemmin kysyä mutta ei pysty. Eikä muuten vastannut Elisankaan asiakas palvelu, sekin on kokeiltu muutaman kerran. Olen soittanut kaikkiin mahdollisiin palvelu numeroihin mitä siellä on mutta ei missään kukaan vastaa, siksi ajattelen ettei siellä varmaan ole ketään töissä. Eihän nyt voi kaikki numerot olla varattu aamusta iltaan...
- Kirjoita
Miksi soittelet turhaan?
Kun osaat kirjoittaa tänne, niin kai myös sivulle:
http://www.elisa.fi/yhteydenotto/
Tai lähetä sähköposti asiakaspalveluun osoitteella:
[email protected]
Sinulle jää dokumentti yhteydenotostasi jota voit tarvita asian jatkoselvittelyssä- <3 Maiju <3
Kiitos paljon vinkistä ja tuosta osoite linkistä. Koitin ettii kolumbuksen sivuilta linkkiö mihin voisin laittaa kysymykseni mutten löytänyt. Olihan siellä se palaute homma, mutta oli vaan valmiisiin kysymyksiin joista yksikään ei ollut sitä mitä mä halusun tietää.
Mutt, kiitos sinulle vielä keran kun viitsit laittaa tuon linkin. Toivottavasti asia selviää :))
Oikein mahtavaa kevättä sinulle :)) - EpäileväTuomas2
<3 Maiju <3 kirjoitti:
Kiitos paljon vinkistä ja tuosta osoite linkistä. Koitin ettii kolumbuksen sivuilta linkkiö mihin voisin laittaa kysymykseni mutten löytänyt. Olihan siellä se palaute homma, mutta oli vaan valmiisiin kysymyksiin joista yksikään ei ollut sitä mitä mä halusun tietää.
Mutt, kiitos sinulle vielä keran kun viitsit laittaa tuon linkin. Toivottavasti asia selviää :))
Oikein mahtavaa kevättä sinulle :))käsittänyt jotain väärin...ei tuollaista prepaid-liittymää voi olla olemassa. "Rajattomat puhelut 6,90/kk" ! Eiei...
- väärin
EpäileväTuomas2 kirjoitti:
käsittänyt jotain väärin...ei tuollaista prepaid-liittymää voi olla olemassa. "Rajattomat puhelut 6,90/kk" ! Eiei...
Kolumbus prepaidissa on tullut tuollainen paketti käyttöön tammikuun lopussa-08.
Prepaidkään ei ole "itsepalveluliittymä", koska on tietyn operaattorin alaisuudessa, joka vastaa sen toimivuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227