jos pitää muutamia välivuosia ja työskentelee, pääsee vaikka vakituiseksi ja hkaee lainaa asuntoon, ja päättääkin lähteä opiskelemaan esim 4 vuoden kestävään koulutukseen? Onnistuuko...
miten käy
4
891
Vastaukset
- ei ole ikä-rajaa
hei! juteltiin tästä kavereiden kanssa, koska tuli painostus että ei halua mukamas vanhana opiskella, vai "onko liian myöhäistä" esim. suunnata työelämään vasta 27 vuotiaana. Se on ihan normaalia! Tiedät 40 vuotiaita yliopistossa ja hei olen nyt yliopistolla ja siellä on niitä vanhempia tyyppejäkin. Kaikilla on oma meininki, ei kukaan muu välitä siitä mitä sä teet kuin sä itse!! Oon ajatellu välivuotta kans... (eli toista välivuotta) Onnea valintoihisi!! :-)
- ei ole niin vakava
Se on ihan jees, mutta saa parempaa palkkaa (ehkä) jos on suorittanut korkeakoulu opintoja. Ja ainahan voit hakea sinne takaisin töihin...tai samalle alalle jos tykkäsit niin paljon.
- tarkoitin
ei ole niin vakava kirjoitti:
Se on ihan jees, mutta saa parempaa palkkaa (ehkä) jos on suorittanut korkeakoulu opintoja. Ja ainahan voit hakea sinne takaisin töihin...tai samalle alalle jos tykkäsit niin paljon.
lainaa et mite sen käy jos opiskelee välillä?
- lainaa..
tarkoitin kirjoitti:
lainaa et mite sen käy jos opiskelee välillä?
mihin..?Tarkoitatko esim. asuntolainaa..?Jos olet työssäollessasi (silloin kun et ole opiskelija) ottanut esim. asuntolainaa ja vaikka vuoden päästä haluatkin opiskelemaan niin laina säilyy samanlaisena. Opiskelijoille sen sijaan ei myönnetä pääasiassa asuntolainaa (tai muuta kuin opintolainaa ???). Tämän asian saat kuitenkin varmistettua soittamalla itse pankkiisi ja kysymyllä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191